Echt stom he.. Dat die ontpillings-kwaaltjes net hetz. zijn als de zwangerschaps-kwaaltjes!! Is er dan niet één kwaaltje dat ENKEL voor zwangerschap geldt ??
Helaas is het echt bijna hetzelfde. ook ongesteld kwaaltjes kunnen lijken op zwangerschaps kwaaltjes. Ook door je zenuwen, enthousiasme enz.. let je veel meer op je lijf.. en denk je dingen te voelen die je nog nooit gevoelt hebt.. maar eerder heb je er misschien niet opgelet.. In het begin had ik ook allerlei kwaaltjes.. ik voelde dit en dat enz.. nu voel ik bijna niks... ja wel.. maar dat herken ik dan helaas weer als de kwaaltjes voor mijn menstruatie.. Balen he? je moet eigenlijk in je lijf kunnen kijken..
Hier nog zo 1... en maar denken dat mijn ongi eraan komt. Nou vanaf zaterdag al en mooi nog niks.... Snap er de ballen niet van...grrrrr
Ja is zeker balen Kon het maar, in je eigen lijf kijken.. was een stuk makkelijker.. Ik voel me zo anders dan normaal op het moment... Ach.. zal wel door ontpillen komen.. We wachten af..
Ja tuurlijk voel je je anders! dat is niet zo gek natuurlijk.. je lijf moet ineens weer alles zelf doen.. terwijl de hormonen uit de pil dat eerst deden.. Pff ik voelde me ook zo gek hoor de eerste paar maanden.. veel buikpijn.. ineens weer zere borsten.. moe..
ja alles moet weer zelf gaan doen zonder hormonen en dat is lastig ik denk he als je echt zwanger bent dan weet je t ook gewoon dat gevoel tja kan m niet omschrijven maar bij mij was t er allebei de keren van tevoren iedereen is anders hoor maarja dat is mijn ervaring...geduldgeduld erg lastig ik weet t
Bar , ik kreeg opeens ook vorige maand aders over mijn borsten die ik nog nooit gezien had... ik wil je niet ontmoedigen hoor maar soms kan je opeens dingen krijgen die niets met zw te maken hebben... alhoewel ik hoop dat je het echt bent.... succes met wachten of ontpillen liek.
volgens mij komt de ongi ..beetje licht verlies alleen met vegen... hoop dat t doorzet ben ik van de onzekerheid af met die streepjes...dusse bar onze afspraak gaat niet door helaas maarre 06-06-2006 kan voor jouw wel natuurlijk ik duim voor je x
Ik hoop het ook.. Maar misschien test ik wel eerder.. Maar weet het nog niet.. In ieder geval niet voor zondag.. Ik heb al een paar dagen last van maagzuur de hele dag. Terwijl ik nog nooit bijna maagzuur heb gehad..Als dat het is.. haha Is dat ook ontpillen? Of heb ik dat gewoon ineens.. haha
Maagzuur wat je van je zwangerschap zou krijgen komt van de grote van je baarmoeder.. alles komt een beetje in de verdrukking zo ook je maag, zo komt er een beetje maagzuur naar boven en kan je daar behoorlijk last van hebben. Dus waarschijnlijk heb je dit zomaar ineens.. weet niet of dit bij ontpillen hoort. groetjes
Ik ben ook nog onzeker! hihi Al heb ik gisteravond getest, en zag ik echt een miniscuul lijntje verschijnen, maar die was binnen 10 minuten weer weg. Ik juig dus nog niet! Heb zelf wel echt het idee dat ik zwanger ben hoor, weetniet, rare krampjes daar, rare steekjes daar... Dit had ik bij mijn schijnzwangerschap niet, en ook niet voordat ik ongesteld moet worden.. Maargoed, ga van het weekend nog een keer testen denk ik!
Spannend hoor.. Gaan we samen testen?? hihi Ik ga van het weekend ook nog een keer testen als er geen komen.. @natas, oke dank je wel.. Zal allemaal vanzelf weer over gaan.. Tis alleen niet echt fijn moet ik zeggen..
Hahaha nu toch alweer in het weekend Bar?? Eerst 6 juni, toen na zondag en nu alweer van het weekend Maak jezelf niet te gek, het KAN aardig tegenvallen.....Hoop natuurlijk ook dat je zwanger bent
Haha, ja ik weet niet.. Ik test wel als ik me niet kan inhouden.. Laat ik het op zondag houden.. hahaha Nee ik maak mezelf ook niet gek, want ik denk namelijk dat ik niet zwanger ben en dat het gewoon ontpillen is. Dus ik reken echt nergens op, maar het zou erg leuk zijn als het wel zo is he...
Zondag samen testen dan maar? Als ik me in kan houden! Ik kan alleen niet zo makkelijk snel op internet.. Moet ik voor naar het internetcafe. Dus kan het pas laten weten als ik toevallig in de buurt ben van het internetcafe.
Oow. oke.. Ja we gaan zondag testen Als het zo ver komt voor ons beide Jij woont trouwens een eindje weg