Joh valt mee, 4 uurtjes vliegen! Nou, ik probeer zondag middag tijd vrij te maken en dan laat ik de uitslag weten!! Ik heb alleen het idee dat ik het niet tot zondag vol ga houden, maargoed, dan zorg ik maar dat ik eerder geen testen in huis heb.
Ja klopt.. Ik ben net terug uit Antalya .. Inderdaad 4 uur vliegen.. Jullie hebben heerlijk weer daar Oke ik hou het in de gaten zondag.. Ik test ook dan en laat het hier wel weten.. Heb jij al erge verschijnselen ofzo?
Hoi bar, Val een beetje laat in, maar moest eerst weer helemaal bij lezen gaat zo snel hier 8) Ik was vorige maand ook bezig met de 1e ronde, had zere borsten, blauwe aders, beurs gevoel en onwijs gevoelige/pijnlijke tepels... Helaas was het bij mij het ontpillen, wou het ook niet geloven in eerste instantie want had dit nog nooit eerder ervaren toen ik niet aan de pil was. Dacht echt dat ik zwanger was. maar ben gister ongesteld geworden, was 2 dagen over tijd Op naar ronde nummer 2.... en topic juni Hoop voor jou dat het wel zo is, succes!!
Ik kan niet anders dan afwachten. Maar inderdaad, zoals nu ken ik mijn lichaam helemaal niet.. Misschien is dat wennen omdat ik jaren onder de hormonen zat.. Kan je nagaan wat 1 klein pilletje met je doet... Nu maar afwachten. Bij mij nog geen te zien...
HOI HOI nou het is een spannende race hier in de mei topic ik hoop dat er een zwangere uitkomt duim duim en nog eens duim Indey
hihi indey Hier nog altijd niks te bekennen.. Geen Had ik eindelijk afgeleerd nagels te bijten... Had voor het eerst in men leven lange nagels... Nou, helaas nu niet meer.. Whaha.. Opnieuw kweken dan maar
Hej iedereen.. Mij mag je schrappen Mn duiveltjes zijn er nog niet, maar ik kon me niet meer houden en heb daarnet een testje gedaan.. Over-duidelijk negatief !! Ben best wel teleurgesteld.. Nu hoop ik dat mn ongi snel komt, want dit is niet leuk zo..! Bar en de anderen die nog wachten: Veel succes!
Thx meiden Maar ik heb er geen goed gevoel meer over..Als de test nu niet posi is, zal die overmorgen ofzo ook ni posi zijn denk ik Ik hoop nu alleen dat die vervelende 'kwaaltjes' snel overgaan..en dat mn ongi snel komt zodat ik tenminste weet waar ik sta!