Ik heb nog maar een paar "wachtdagen" , maar ben bang dat ik me dan ook hier mag aansluiten Heel veel succes meiden Groetjes Joyce
Ik zal ook zo wel bij jullie komen. Ben er n.m. heilig van overtuigt dat ik nu niet zwanger ben. Ach nieuwe ronde nieuwe kansen. Wij zijn ook nog maar net bezig. En in mei leggen alle vogels een ei. Zou dat ook voor ons gelden : Hopelijk wordt mei een vruchtbare maand. Zet hem op meiden
ik geloof dat ik me hier ook maar eens meld..... voor het eerst een echte NOD!!! een cyclus met een begin en ook een einde in zicht.... hopelijk een einde dat zich 9 maanden op zich laat wachten!!! iedereen heel veel sterkte, en de komende week veel klusplezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! op de eerste baby's van 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neeltje , ben blij dat iedereen in geloofd Op de een of andere manier wil het er bij mij niet in Bedankt voor het duimen Elfje , meis heel veel succes Ik hoop ook dat je meteen een cyclus van zon 9 maanden houdt groetjes Joyce
Hi Meiden, sluit me hier gezellig bij jullie aan. nieuwe ronde, nieuwe kansen! Het ei valt nog in april, maar dat is voor de vroege vogels hihi. NOD wordt 5 mei; bevrijdingsdag... ben benieuwd!
ik mag me waarschijnlijk ook hier straks gaan aansluiten. mijn temp is flink gekelderd dus het zal niet lang duren of de duivels komen er bij mij ook aan!
TJa Runner , das balen zeg Maar troost je , ik kom je dan gezelschap houden Heb nog maar 4 daagjes te gaan . Wilde maar dat ze alvast voorbij waren , dan kon al aan de nieuwe ronde beginnen En dus gezellig hier blijven posten Groetjes Joyce
Ik kom jullie ook vergezellen, na een mk vandaag gaan we er weer voor de volle 100% voor!! Mijn nod heb ik op 10 mei gezet als ik vandaag als dag 1 mag zien. Ik moet dinsdag na de HA en dan zal ik het nog wel even precies vragen.
hee patje! wat knap van je meid...., dat je er meteen weer voor gaat! heeeeeel veeeel sterkte.... samen met ons naar de eerste baby's van 2007! liefs elfje
Hoi meiden! vanmorgen helaas ongi geworden....... nieuwe nod dag nu 10 mei. mijn cycli zijn niet lang maar nog geen maand het zelfde geweest dus het blijft gokken hé? ik begon met 18 dagen, toen 30, 25 en nu 28 dus we wachten het allemaal maar weer af wat het de volgende keer gaat worden. liefs moontje
he micha, nou we kunnen weer samen gaan aftellen!! We gaan nog steeds voor een buikje op onze trouwdag Volgende week dus weer druk aan de klus hihih dat vindt mijn mannetje vast niet erg!! Ben je ook al aan het aftellen?? Ik al wel een beetje hoor. We gaan eerst nog op vakantie met mijn hele fam, omdat mijn pa en ma 35 jaar getrouwd zijn. Heerlijk ff bij kleuren en uitrusten 2 weekjes.
ik voel me aardig oke. Ik heb alleen nog zo'n opgeblazen buik, maar dat zal wel normaal zijn. Ik had vanavond handbaltraining maar ik heb me net afgemeld. Ik heb een beetje hoofdpijn en ben erg moe, maar ja ik heb 2 lange dagen gewerkt en vanmiddag op een kinderfeestje van mijn neefje geweest... ppfff vermoeiend hoor al die kids!! Ik vloei gelukkig ook niet heel erg, ik ga nu zo ff lekker in bad met een gezichts- en haarmaskertje. ff lekker tutten!! ps: Ik denk wel dat ik opgelucht ben als ik bij de HA geweest ben, dan weet je of alles goed is en we weer verder kunnen.
Goedenavond dames . Over hooguit 2 dagen mag ik me dan bij jullie voegen . Had goede hoop , maar die is vanmiddag volledig de grond in geslagen Kreeg al wat licht roze afscheiding ( was maar 2 stipjes , maar toch ) dus hoop dat het dan snel doorzet . Patje , vind het wel heel knap van je dat je meteen weer doorgaat En na een mk ben je heel erg vruchtbaar word er gezegt dus ik ga duimen voor je Groetjes Joyce