hi heb ff een vraagje. merkte zojuist dat mijn baarmoedermond een stuk verder naar boven zat dan voorgaande dagen en er was ook geen slijm meer te bekenen. Heb ik dan de eisprong al gehad?
pfff, wat een gedoe zeg, met zo'n vrouwenlijf. @Ikenkleine Ik ben ook een beetje aan het onderzoeken geslagen qua stand van mijn baarmoeder maar ben er nog niet zo veel wijzer van geworden dus ik kan je er niets over zeggen. Ik ben ook op fertilityfriend met mijn tempkaartje aan het stoeien maar daar begrijp ik ook niet echt veel van hoor, zal me er nog eens flink in moeten verdiepen en mijn engels is ook niet zo goed dat ik het allemaal begrijp.
hee stientje, ik wil graag hulp van je hoor! als je er weer eens bent zal ik eens wat vragen voor je op een rijtje zetten. misschien heb je nog goeie tips voor me. Nu ga ik douchen en lekker naar mijn mandje, tot gauw! en bedankt voor het aanbod! liefs moontje
Het is inderdaad wat, met die vrouwenlichamen! Ik ben deze maand begonnen met de ovulatietesten. Niet zozeer dat ik 't nu al perse wilde gebruiken, maar ik vind t eigenlijk gewoon leuk om te doen. En dat ik testen kan gebruiken die wel een keertje twee streepjes aangeeft haha! Net getest, en een heeeeel vaag tweede streepje, dus mn banner heeft misschien wel gelijk, ik hou jullie op de hoogte!
Hoi Meiden, Help !!...Gister was de laatste dag van mijn menstruatie en vandaag dag 6 van m'n cyclus volop doorzichtig slijm , rekbaar en pijn in m'n rechter eierstok. Kan ik nu al m'n eisprong hebben???? Toch maar het zekere voor het onzekere genomen, en geklust Maar zou dat al kunnen? Liefs Nies
Dank je, en jij ook succes! En klus ze natuurlijk, maar da's geen probleem he? hahaha Denk dat we inderdaad gelijk oplopen. Grappig is dat, maar dat is toch een goed gevoel!
Het zou best wel kunnen, ik heb dat ook nu, zit op de 7e dag, er kwam tot en met vanmiddag nog bloed uit (sorry) en nu ook rekbaar slijm en een heel vaag streepje op de ovu-test. Dus hij zit er denk ik ook aan te komen. Maar goed, ik weet het natuurlijk niet zeker!
Denk dat het wel kan hoor NIesje, ik had afspraak bij gynae en ik zit nu op dag 7 en zij zei dat me eitje ook al klaar zat... dus het hoeft nt mooi ih midden te vallen.. ik zit nu dus al volop id vruchtbare periode terwijl ik eigenlijk nog maar net eindigde met me ongi !
Hm, das toch ook relatief vroeg dan. Nou ben benieuwd, de vorige cyclus had ik het op dag 11, nu op dag 6. Werd na 25 dagen ongesteld, heb dat ook aangehouden op de cyclus banner. Jij hebt 'm ook vroeg zie ik op je banner
nou dames, ik kom jullie ook vergezellen in mei, vandaag ongi geworden en mn nod is denk ik 21 mei maar dat duurt nog wel ff. Eerst maar ff deze elendige dagen door komen met een ibro en een hele warme kruik liefs deesje
Hoi Stientje, Oke dan Dus het zou kunnen, heb ik toch vanmiddag niet voor niets geklust met manlief, terwijl de kids op de speeltuin waren Heb 'm in z'n kraag gegrepen hahaha.
He happydeesje, vergeet je niet te vragen aan je mannetje dat hij morgen echt dat schepnetje niet vergeet??? p.s. hoe is het met je hond?
En Nies: ik heb hem dit keer inderdaad ook vroeg. Tenminste, mijn eerste cyclus was 26 dagen, m'n tweede (vorige keer) maar 23 dagen. Ik keek op FF en die hield mn laatste cyclus aan voor deze keer, dus heb ik mn banner ook maar op 23 dagen ingesteld. Kan natuurlijk zomaar weer langer duren, maar ja, we zien het wel.
Hoi Mar, Ja dat is dus het vervelende aan die onregelmatige cyclussen. Je weet niet waar je aan toe bent. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt voor ik ongie word. Als dit idd m'n eisprong was dan zal het wel nog vroeger komen, als het komt natuurlijk Zal in elk geval voor je duimen ! Liefs Nies
ik heb het net gevraagt aan hem, je had die kop moeten zien hahahaha kwam niete meer bij!!! Kreeg als antw jullie zijn nie wijs en bedankt he lieverd maar zal me niks verbazen dat hij het inderdaad eentje mee neemt met mn hond gaat het redelijk, is een heel lang verhaal Zal het zo zeggen sommige mensen zijn te egoistisch dat ze niet aan het andere leven denken tewijk zie pijn hebben, dus mn hond ze heeft veel pijn en verdiend de rust nu maar wordt haar niet gegunt. Onze hond woont bij mn pa (ff voor de duidelijkheid) Lief dat je het vroeg marretje