NO worry's hoor Nies... om de dag.. elke dag hou ik nt vol... dagje bekomen, dan is het de dag nadien nog zo fun !!
Ja, moet ook leuk blijven idd. Was er even nieuwsgierig naar, dank je wel meiden voor de openheid Liefs Nies
Ind moet leuk blijven en als je te moe bent heb je er al helemaal geen zin meer in ! En open zijn we hier altijd : op het forum maar met 1 deur maar strakkies zet ik beide portiertjes open
Oh?...Nu maak je me wel nieuwsgierig Stien, wanneer gaan beide portiertjes open dan, als je zwanger bent?Of zeg ik nu iets geks?
Nee hoor die portiertjes gaan straks open voor me mannetje !!! Opendeurdag gratis hengeltjes schepnetjes... en heel wat kortingen !
Hoi Lady Tally, dat is zeker erg! Als het in een vroeg stadium is, is het natuurlijk ook erg, maar dan denk je dat je veilig zit.... Heel veel sterkte met het verwerken en ik duim voor je!
Ik de eerste dag dat de weg zijn, en dan om de dag, het liefst tot mn nod, maar meestal tot ongeveer een week voor mn nod.
Truste Stien, slaap ze!!! En Nies, zo kan ik 'm inderdaad hopelijk niet missen.... Maar ja, tot nu toe heeft het nog niet geholpen.... we blijven weer wachten!!!
Heb net trouwens weer een ovu test gedaan, en gister had ik een heeeeeel vaag streepje, nu ietsjes minder vaag, dus ik denk dat ik morgen of overmorgen mijn eitje heb.... Krijg het druk!!!!