Hoi meiden, met mij ook nog alles ok, fertility friend geeft afgelopen maandag eitje aan.. wat ik me afvraag hoor, volgens mij paar dagen eerder maar dat terzijde.. hahahhaa nog 11 dagen te gaan dan.. nou ja er zit niks anders op dan te wachten.. heb af en toe buikpijn en soort spierpijn in mijn liezen als ik bepaalde bewegingen maak.. en steekjes... nou het zegt allemaal niks natuurlijk.. ik ben weer braaf en ga op de oever zitten wachten... groetjes
kweet niet.. niet als mijn eitje maandag is geweest.. heb zaterdag, zondagf en maandag geklust.. ben dan zo bang dat de zaadjes niet sterk genoeg waren...
Maar als je za, zo en ma geklust hebt, en je eitje was er maandag, dan ben je toch op tijd geweest? Of niet? Sorry hoor, weet het af en toe niet meer zo goed...
Ja wel op tijd geweest, maar bang dat op dag 3, die maandag de zaadjes niet sterk genoeg waren hihihihi
Ohhhh, je bedoelt omdat je drie dagen achter elkaar geklust hebt? Dan begrijp ik wat je bedoelt! Maar dat zal toch niet???? Ik duim in ieder geval voor je hoor!!!
ja zo hihihihi weet niet.. in het stuk.. we vrijen al jaren verkeerd, wat ik zelf hier neer hebt gezet, raad de beste man aan om elke dag te vrijen.. zal dan wel goed zijn maar toch dan ga ik weer twijfelen.. ik heb al die tijd braaf om de dag geklust nu dacht ik pfff doe het maar eens elke dag.. misschien maakt het wel uit. groetjes
dat had ik me ook voorgenomen deze ronde maar dit was voor het eerst dat ik er snel genoeg van had en er helemaal geen zin meer in had dat is erg vreemd voor mij en toen FF mijn ei 4 dagen na mijn laatste klusdag had gezet had ik er al helemaal geen vertrouwen meer in, en je weet het resultaat!! volg je gevoel meid!! ik hoop zo voor je dat je nu wel zwanger bent!!
maar die zaadjes blijven toch heel lang leven ook! wie weet zijn je zaadjes van zaterdag wel regelrecht op je eitje van maandag afgezwommen!! het kan allemaal, nog ff afwachten en dan weet je meer!!! spannend!!!!!!!!!!! liefs van bianca
Ja je zou het denken he hihihi ja die van zaterdag kunnen ook heel hard gezwommen hebben. nou ja we zien het wel... ik heb geen idee. groetjes
je moet maar zo denken, je bent in iedergeval op tijd geweest, je hebt je eitje zeker weten niet gemist!!
Nee dat is waar, we hebben goed ons best gedaan. maar dat is vaak nog frustrerender, als het dan weer niet raak is!
ja dat idd erg balen dan ja!!! laten we hopen dat het deze maand raak is!! en meer als je best kan je niet doen he...
noou heb even mijn hengel en schepnet opgezocht volgens mijn loopt mijn ongie op zijn eindje. wel raar normaal heb ik het zeker 7 dagen. nu zo goed als alleen maar oud bloed nog. wat kan je lichaam raar doen. weet het ook niet meer. maar goed kunnen we ook eerder weer visjes vangen
Klusseizoen is open! pff ben nu al moe! haha maar we blijven volhouden hoor, het is zo'n beetje topsport aan het worden hier..
hallo dames, ik heb nog niks gelezen, maar dat doe ik vandaag ook niet. Ik heb gister mijn vrijgezellenfeest gehad en ben nu een beetje moe. ( net ook nog gehandbald!!) Ik zal vanavond of morgen ff verslag uitbrengen!!
hee patje, eerst maar eens lekker tot rust komen en dan maar bijlezen. we zien je verslag vanzelf wel voorbij komen.