spannend allemaal.... mijn nod dag is 1 mei..... kun je de laatste daagjes je anders voelen dan anders??? ben er op het moment zo mee bezig, dat ik gewoon zit te voelen, als ik wat voel.... erg he? wanneer zou je op je vroegst kunnen testen.. en heeft dat wel nut om voor je nod dag te doen ivm hcg waarde? allemaal maal veel succes he voor diegen die met spanning op de nod dag zit te wachten, en natuurlijk voor diegene die in de klus periode zit...
hoi liefmeisje, ik weet wat je bedoeld je maakt jezelf helemaal gek. ik moet 2 mei ongesteld worden hoop natuurlijk van niet. dan voel ik wat in mijn buik dan voel ik weer steken in mijn borsten en het enige wat jekan doen is afwachten groetjes chantal
Goedemorgen dames Het is het beste om echt pas op je NOD of na je NOD te testen ivm hcg Ik zou ook niet proberen te voelen of ik wat voel , je maakt jezelf helemaal gek op die manier . Zelf probeer ik juist om niets te voelen Nu moet ik wel bekennen dat dat moeilijk is hoor , maar ja zelfbescherming he . Anders komt het zo hard aan als je toch ongi word . Groetjes Joyce
joyce , tja ik weet het allemaal zo goed hihihi maar toch... zit in mijn 5de ronde, heb het ook nog niet zo sterk gehad als nu eigenlijk... mijn gedachten zeggen ook van maak je niet gek maar ja ondertussen..........
ben wel misselijk.. en volgens de banner gister mn eisprong we'll see what happens deze maand zou liegen als ik zou zeggen dat ik namelijk NOOIT zomaar eens misselijk ben
Ik zit nu zelf inmiddels in de 5e maand en 4e ronde De eerste maand was voor spek en bonen vanwege dat irritante ontpillen Ik had het vorige ronde ook hoor , dat ik me gek liet maken Maar hou nu stug vol ( net als de maanden ervoor ) dat ik niets voel , al voel ik ik weet nie wat allemaal Groetjes Joyce
hallo, het gekke toen ik zwanger was voelde ik eigelijk helemaal niks maar was toen veel te druk. nu heb ik veel te veel tijd om na denken en ben er te veel mee bezig.
mja zelfs als ik druk heb is het moeilijk af te zetten als je ineens halve ochtend erg misselijk bent verder.. life goes on voorlopig maar idd.. ik wil er niet te veel bij nadenken.. want dan haal ik me vanalles in mn hoofd net als de meeste mensen denk ik
Tja , dat van alles in je hoofd halen is een bekent fenomeen hier op het forum Toen ik zwanger was ( heb 2 dochtertjes ) voelde ik ook niets hoor Wist dat ik zwanger was omdat ik ruim een week overtijd was beide keren . Groetjes Joyce
Nou , voor de oudste zijn we 2 jaar aan het klussen geweest zonder resultaat . Meerdere keren paar dagen overtijd geweest . Dus dan geloof je er niet meer in en denk je dat het gewoon later komt ( ongi bedoel ik ) . Maar na ruim een week dacht ik van he , volgens mij had ik al ongi moeten worden . Dus toen ben ik gaan kijken in mn agenda en heb toen maar even een test gedaan De jongste was zo gezegd een cadeautje Door de bevalling van de oudste en curretage erna is mijn baarmoeder helemaal gaan verkleven , zat potdicht . Dat hebben ze operatief weer proberen te herstellen , maar dat is niet gelukt . Ik moest 3 maanden later weer onder het mes ongeveer omdat ik nu dus nog niet zwanger kon worden volgens de gyn . Hoefde van hem dan ook geen anti conceptie te gebruiken whahahaha . Tja , 2 maanden later had ik ons 2e wondertje in mn buik Volgens de gyn een medisch wonder omdat mijn baarmoeder nog niet open was ( alleen aan de onderkant heel klein stukje , maar daar kon volgens hem het eitje niet komen ) . Dussssssssssssssssssssss , daarvan wist ik het zelfs nog veel later . Groetjes Joyce
Hallo dames Was me weer een leuk weekendje. Gisterenavond weer lekker geklusd. Vandaag normaal niet en dan morgen wel weer. Ik moet zeggen door zo te klussen ben ik er eigenlijk minder mee bezig. Anders klus je zo echt op de dagen dat het moet enzo en nu ben ik er minder mee bezig. Is wel leuk zo. Doe deze maand ook geen ovutesten, dat scheelt ook al. Natasja hoe was je temp?
hm mmja wij alleen als het uitkomt en we zin hebben op zich maar in de praktijk is dat volgens mij vaak zat sinds ik gestopt ben met de pil lijkt het toch alsof ik stapels meer zin heb *grin*
off is dat gewoon... waneer je weer ongesteld moet worden maar het niet verwacht? ....(omdat je hoopt zwanger te zijn?)
plannen doe ik niet meer, maar in de vruchtbare periode doen we het automatisch wel vaker, maar echt niet elke dag en dat is prima zo vinden wij.
nod is de eerste dag dat je ongesteld "moet" worden en dat je dat dus graag niet zou willen in ons geval probably