NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere

owwww oke thankss :) dus omdat ik nu ongesteld ben is dat dus ongeveer 22 mei weer?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    heb nu al 2 dagen dat ik mijn eitje voel, tis wel erg vroeg nog.............. dus ga er van uit dat het nog niet gesprongen is maar aan het groeien. kwee nie welke dag is zit nu hahahaha en hoeveel tot de eisprong zie ik pas als ik mijn berichtje heb geplaatst aan de banner. liek.

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    zo dames, daar ben ik weer.
    ik heb wel veel moeten lezen en kan niet alles onthouden!! Er wordt in ieder geval veel geoefend met het schepnetje!! Hier bij ons trouwens ook!!

Ik ben dus afgelopen zat. overvallen door mijn vriendinnen en schoon/zus, voor mijn vrijgezellendag!
    Ze stonden om 9.00 uur voor de deur en ik had het al een beetje die dag verwacht maar niet zo vroeg :eek:
    We zijn met een busje naar A'dam gereden en hebben daar een fotoshoot gehad. Ik ben zo benieuwd hoe het geworden is bij iedereen!! Het duurd nog 3 weken dat we ze krijgen dus dat is nog ff afwachten!!
    Daarna zijn we wat gaan eten en s'avonds zijn we in het Hilton hotel naar de comedytrain geweest. Leuk joh!! Jan jaap van de wal presenteerde de boel een beetje aan elkaar. Lebbes(schrijf je dat zo?) en ééntje die ik bij de lama's wel eens gezien heb en nog 4 anderen traden daar op.
    Het was echt heel erg leuk!
    Toen we s'nachts weer thuis waren zijn we nog ff de kroeg in geweest en om een uurtje of 4 lag ik in mijn nest en kon niet slapen.....
    Ik moest de volgende ochtend weer handballen en ik was gister de hele dag vreselijk loom... niet van de alcohol maar gewoon lichamelijk moe.
    Het was een geslaagde dag, en nu op naar de bruiloft :)

5. Saskia78

nicenice :)

6. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    wij zijn ook druk bezig met het schepnetje

hahahahaha

7. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    We hebben goed geschept en gehengeld deze periode. Wilde vanaaf eigenlijk ook nog keertje proberen voor de zekerheid, maar heb knallende koppijn nu (en neem liever niet iets in voor het geval dat). En volgens mij is mijn ei wel al geweest.
    Sinds gisteren pijn in mij zij en vandaag ook knallende koppijn erbij. De koppijn lijkt op de migraine die ik vaak had bij de ongi toen ik nog de pil gebruikte. Vind het maar raar nu die hoofdpijn. Af en toe ook draaierig, van die wegtrekkers zeg maar. Alsof er een swoesj door je hoofd gaat. Misschien wel een griepje dat op komt.

Wordt weer spannend vanaf volgende week hier!

8. Saskia78

hmm sex helpt tegen hoofdpijn hoor :)

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi meiden,

hier ook nog alles goed..
    Eigenlijk heel de dag niks gevoeld, drukdruk op het werk..
    nu ik zit heb ik toch wel weer vage buik gevoelens. steekjes en een soort raar gevoel in mijn baarmoeder..alsof er word gewreven van binnen hahahaha heel raar..
    mwa ik geloof er niet zo in.. word vast weer vet ongesteld..
    nog 9 daagjes van uitgaande ik afgelopen maandag mijn eitje had..
    mij (.) (.) zijn wel erg pijnlijk.. maar dat had ik vorige cyclus ook.

pffff ik word ook ongeduldig, waarom ben ik deze keer nou niet zo braaf met wachten hahahaha

groetjes

10. sim

sim Niet meer actief

de ene keer kun je gewoon meer geduld opbrengen dan de andere keer, en als je een paar keer veel geduld moet opbrengen is het soms gewoon op, ik ken dat gevoel! dan maar een keer ongeduldig ;)

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja dat is ook wel zo.. hebben al heel wat rondes geduld moeten hebben he? maar daar weet jij helaas ook alles van..

groetjes

12. Niet meer actief

Patje, wat leuk joh, zo overvallen worden! Wanneer ga je eigenlijk trouwen?

Hier verder alles goed, behalve dat ik NIET MEER WIL WACHTEN!!!!!!!!

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoe is het hier in NOD mei? Al dames die weer in de wacht zijn?
    Succes allemaal!!!!

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ikke :oops:
    hihihi zit lekker nog bij april te kletsen maar ben zeer waarschijnlijk wel een mei nod-er!

15. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi nou je bent ook in april gewoon welkom hoor! Succes!

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hee Natas en ongeduldig en allerlei kwaaltjes schrijven, dat ken ik nog niet :) Schrijf maar lekker van je af hoor, ben je het in ieder geval kwijt! En nu heel hard duimen dat die kwaaltjes idd een heeeeeele leuke betekenis hebben!

Wij hengelen en scheppen nog ffies verder :) De massage-olie doet wonderen deze maand :) :oops:
    En daarna WEER WACHTEN!! Heb ik nu al geen zin in....Vermoedt dus wel dat mijn cyclus weer korter is. Raar na 8 maanden... :(

Ik duim voor ons...

17. Niet meer actief

Heb volgens mij nu eeeecht mn ei.... kramp, niet normaal! Maar ja, gisteren wel geklust, zou nu voor de zekerheid natuurlijk ook "moeten". Maar heb zo'n kramp.....

18. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hey mei NODers, hoe gaat het met de schepnetjes?!?!?! ik hoop dat ze hun werk goed doen meiden!!!

allen meiden die in de wacht zitten en de meiden die nog aan de klus zijn heel veel succes

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahh nee ken het ook niet van mezelf hahahaha erg he? ik ben deze ronde een ongeduldige kwaaltjes schrijver! hihihihi ;)

20. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Moet kunnen toch ;)
    Ik moet die laatste week ook altijd ff "stresse" en als ik niks voel, zie ik het alweer niet meer zitten....hahaha. Tis me wat die vrouwenlijven hahaaha

Heb mijn ei gisteren toch nog niet gehad :( Had het eigenlijk wel verwacht na 2 dagen Eggwhite...Maar vandaag nog steeds lage temp :( Nou ja, we klussen gewoon verder!

Neel, fijn dat je nog steeds met ons meeleeft! ;)

Deel Deze Pagina