jaja we zijn op zekers onderweg............heb flinke steken in de lies. ben benieuwd hoe lang dit aan houd.
hihihi die natasja, ik lig in een deuk ( stilletjes dan anders denkt de man wat is die nou weer aan het doen. ) moet ik het weer gaan uitleggen snappen ze toch niets van ......... DE EI MANTRA GEWELDIG HAAHHAHAAHHAHAHAH Hoop dat dit hem dan wel is en dat ik niet over 8 dagen weer in twijvel getrokken wordt. theoretish is het mogelijk alhoewel ik nog maar een keer 27 dagen en een keer 28 dagen heb gehad de rest allemaal boven de 30........
Als je dat maar weet hahahha en je was al ziekjes....ohoh zal het iets rustiger aan doen Liek...geef ze geen kans om te ontsnappen he Ik ga er vanaaf ook nog een paar binnenloodsen in mijn net. Hoe meer zielen hoe meer vreugd....enne kansen
ik ben benieuwd of mijn mantra geholpen heeft! als jij dan nog even de zaadjes mantra doet komt het helemaal goed!!
Dames eindelijk heb ik jullie terug gevonden. Vanavond gaan we hier weer aan de klus. We houden braaf ons ritme aan. En mijn lichaam is echt wel mooi op tijd, heb helder rekbaar slijmverlies en af en toe zeurderig gevoel in mijn buik.
@ Elvira ( ik heb er gisteren een aantal naar binnen geloosd......... ) was erg gezellig hier hahaha @ natasja ZAAAAAAAAAAAAAAD MANTRA ZAAAAAAAADZOEM BOEM ZZZZZZZZZAAAAD MOEMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm zwemmen rakkers..................
ik ga zo slapies doen. ben moe en tjee wat doet dat zeer in mijn lies. awuwaaaaaaaaaaaaaow ben echt benieuwd of dit hem is ja of nee.