ik zal snel een keer een foto plaatsen ga ik zoeken op internet nu zit man naast mij aan zijn pc die denkt als ik dat ga googlen dat er echt wat mis is met mij hahahahahha.
hahahaha ik had zoiets dus op tv gezien bij zo'n programma over sex levens enzoo maar wist niet hoe dat heette hahaha het leek mij ook wel wat!
ja echt natas is dat op tv geweest wow. en ik maar denken dat dit mijn uitvinding was.............zo toch meerder met mij .... sjoot...........hahahahaa
Is alleen niet zo'n ideale klusstand he....drijft alles er weer sneller uit. Vind het ook wel een leuk standje verder hoor...vooral achterstevoren boven zitten...dan heb ik verder vaak geen stimulansen meer nodig..... Nog ff en de foto's staan erbij hier in het topic
ja het was een lang dun ding.. maar ik weet niet of dat het is hihihihi hahahhaah elvira nou neeee geen beelden er bij aub hahahahah
Hahaha nee doe dat maar niet, denkt ie dadelijk nog dat je wat tekort komt.... Enne Natas..heb je een donkerbruine of zo dat ie zo groot is hahaha
valt mee hoor elvira, het wordt er hoog in gespoten af en toe hoor bij mij ........ blijft toch ook mijn favo hoor................. en er zullen heus wel kindertjes uit gekomen zijn vanuit dat standje.
vriendliefvraag waarom ik zit te lachen......................... hmm zeg ik gaat je eigenlijk niets aan .........
Tja ik dacht het zo Ben al stof aan't vegen om Lieke's uitvinding voor de mogelijk laatste kans van de maand te gaan proberen hahahah
hahahaha nee dat zou ik ook niet vertellen hahahahahahha de mijne is al verdwenen uit de kamer, die denk dat ik loony ben ofzo hahahah
Hoi Meiden, Zag dat jullie het over massages geven hadden, heb in het verleden professioneel gemasseerd, zowel erotisch als ontspannings massages. Er is een heel mooi boek te koop, erotisch masseren. En geloof me.....je mannetje steigerd compleet tegen het plafond Even een tip: Begin bij de voeten, masseer tussen de tenen en masseer dan naar boven... Succes verzekerd !
Hahahaha mijn man leest ook wel 's mee. Blij dat ie er nu niet is hihihi Denkt altijd dat het zo'n braaf forumpje is.....nou dus niet
succes met stofvegen elvira ben benieuwd........ hmm nies ik moet van mijn mannetje absoluut van zijn voeten afblijven .............
Ik ga lekker douchen.. over half uurtje Grey's anatomy... stantaard op dinsdag! Lekker in mijn bedje... er word weer gewreven van de binnenkant hahahahaha geeeek gevoel!
Hee da's leuk....mijn man steigert al bij een onprofessionele massage..dus als ik me erin ga verdiepen is ie vast helemaal niet meer te houden... Beginnen bij de tenen hihihi weet niet of dat gaat lukken..is nogal kriebelig aangelegd...
Lijkt me heel leuk om ik zelf te krijgen hihi ! Maar als ik bij mijn ventje zijn tenen begin... dan is ie er zo vandoor en vrees ik dat er nt veel meer van komt ! Maar ik vraag dat boek wel ff voor me moederdag want zelf kan ik dat best wel gebruiken !