kheb best wel een opgezet gevoel in onderbuik ook nog niet gehad zo'n gevoel maarja kmoet nog tijdje wachten voordat ik wat weet
Goedenavond dames @Moontje , bedankt voor de tip , ga morgen meteen even langs Praxis Patje , meis gefeliciteerd zeg Ik hoop dat je stralend weer hebt en dat het idd 1 van de mooiste dagen van je leven word (persoonlijk vind ik de geboorte van mn kids net ff mooier , vandaar 1 van de mooiste dagen ) Esther , welkom hier . Ik hoop dat je nog met veel plezier onze berichtjes zult blijven lezen . Maar mochten je vingers ineens besluiten om te willen tikken .......... schroom dan niet om gezellig met ons mee te kletsen In elk geval wens ik je meteen ook nog even heel veel succes met het zwanger worden en hoop dat je ons op de hoogte houdt van hoe het met je gaat ( al is het maar heeeeeeeeeeeel af en toe ) . En ja , mijn eitje had ik dus gister ( pf wat deed dat zeer zeg ) maar heb er nu nog buikpijn van . Gelukkig niet zo erg als gister , maar het is er wel . Vanavond voor de zekerheid nog maar even klussen , je weet nooit Toch wel jammer dat ik niet zo een G-spot ding heb ............ Wel weer lekker dat mn eitje weer eerder was . Nu komt mn NOD ook eerder en dan kan ik of eerder beginnen aan de volgende ronde OF ik weet eerder dat ik zwanger ben Zo , en nu ga ik nog even aan het meer zitten vissen en jullie berichtjes lezen (en beantwoorden natuurlijk ) Groetjes Joyce
Hey Joyce, Ook weer aan het meer Ik dacht ook gisteren mijn eisprong te hebben gehad, maar twijfel nu een beetje of het misschien toch vandaag is? Had nl nog steeds Eggwhite afscheiding en ook nog ovukrampen Ben dus wel benieuwd wat FF ervan gaat zeggen....En ga dus nog ff vissen strakkies Patje...schiet idd op tot aan je bruiloft Ga er maar heerlijk van genieten. Die dag vliegt om en je moet je best doen om alles mee te krijgen...Ik kijk erop terug als een geweldige dag. Is alweer bijna een jaar geleden (20 mei) Dus ik kan me wel een leuk huwelijkskadootje bedenken...
april eieren zijn ook erg sterk hoor!!! hihihi @Joyce, fijn dat je weer een vroeg ei hebt gehad meid!! ik hoop nou toch over een dag of 14 a 16 een heel erg goed bericht te lezen!!! succes meid
@Elvira , vind jij het ook zo lekker aan het meer : Zit hier heerlijk in de zon hoor heel de dag Mijn persona gaf aan dat ik gister mn ei had en dat klopte ook wel , had echt ( s`avonds ) mega buikpijn Vandaag ook nog buikpijn maar minder . Denk dat dat gewoon de nasleep ervan is @Neeltje , bedankt Ik vind het zelf ook wel fijn , zo een vroeg eitje Tja , dat goede bericht daar hoop ik ook heeeeeeeeel erg op Maar ja , zit weer in de wachtkamer , dus moet nog even geduld hebben Groetjes Joyce
Het is idd heeeeerlijk hier! En we kunnen weer 's gezellig samen naar de wachtkamer! Daar moeten we er maar het beste van maken. Neeltje heeft iig gezorgd dat er plaats is op de wolken Neel dat klopt ja, die van jou was goed....ik geef mijn ei voor april een herkansing
Dames , ik ga jullie een fijne avond toe wensen Ben bekaf en ga dus lekker mn bedje in . Hopen dat het morgen net zulk mooi vis weer is als het vandaag was ....... Groetjes van een slaperige Joyce
Truste Joyce! Ga zo ook 's naar mijn mandje. Het theelichtje en de massage-olie staan alweer klaar Eerst nog ff douchen. Tot morgen allemaal!!
hoi dames, ik hier ook weer ff. pppff ik ben echt mega druk, nog kleine dingen regelen voor de bruiloft. Afspraak hier en afspraak daar.... Tussendoor nog handbal en tenniscompetitie en ook nog 2 weken op vakantie straks.... wat heb ik het zwaar Nou ja, je moet er wat voor over hebben. Nog 7 weekjes in de stress en dan op naar een bruiloft van een vriendin!! Het wordt nu wel spannend hoor. We gaan Zaterdag de kaarten posten, ik ben benieuwd wat iedereen van onze kaart vindt. Hij is heel simpel en persoonlijk, nl een foto van ons samen. ( wel een hele leuke foto!) Ik ben benieuwd wanneer ik mijn eisprong heb deze maand. Ik heb nog niet echt wat gevoeld, tja een beetje hoofdpijn en buikpijn, dus wie weet was dat het wel maar mijn temp blijft nog rond de 36.3 hangen dus ik denk dat ie nog komt!! Ik ga nu douchen en straks mijn bedje in, dus weltrusten....
Mag ik ook hier meedoen? Ik ben er van overtuigd dat ik zwanger ben geweest ondanks negatief testen, maar vandaag gaat het komen. Het heeft niet goed gezeten. Ben erg verdrietig, maar wil wel snel door naar mijn ei van mei. Ik denk dat mijn nieuwe NOD 25 mei is. Er zitten nog een paar heftige daagjes aan te komen voor mij, de bloeding moet nog doorzetten, maar ik kom wel regelmatig kijken.
Dank je Neeltje he bah nou moet ik weer huilen, ga maar ff wat vocht aanvullen anders verrimpel ik helemaal (goh ik kan ook nog lachen hihi!)
ik huil met je mee Harley ik weet nog heel goed hoe ik me voelde toen ik een vroege miskraam had! neem je tijd meis en laat die tranen maar lekker lopen!!
Hallo allemaal, Ik ben er ook weer Volgens de banner heb ik m,n ei sprong, ik voel hem nooit dus moet daar maar gewoon vanuit gaan. Heb wel paar dagen al slijm dus kan wel kloppen. Vriend is alleen doordeweeks niet thuis i.v.m zijn werk in de luchtmacht, best vervelend maarja. Ben hard voor jullie allemaal aan het duimen weer hoor!!! Dit is nu pas mij 2e rond (wel al in okt gestopt) dus duim ook voor mezelf
Harley, Meis wat shit voor je, sterkte en laat je tranen maar lopen hier! daar zijn we toch voor. Ik denk aan je en duim weer een harder voor je voor de volgende ronde! liefs Moontje