Dank je Rachel, maar we gaan het nu gewoon weer over leuke dingen hebben hoor! Nog maar 14 dagen tot mijn eisprong! (hihi)
nou Harley dan gaan we duimen voor een groot (niet te natuurlijk) mei ei, zodat de zwemmertjes het niet kunnen missen!!!! ik hoop voor je dat het weer snel raak is!!!
Ja en als ik nou toch niet naar mijn werk ga vandaag ga ik maar even in de schuur tussen mijn moppie z'n visspulletjes snuffelen. Is het toch nog ergens goed voor die hobby van hem!
dan zou ik voor het grootste net gaan!!!whahaha en misschien heeft ie kleurrijk aas in de koffer zitten!!
Ja dat heeft íe!! Hahaha en met veertjes enzo! Hahaha En 3 hengels en een groot schepnet haha er zit zelfs zo'n viskrukje bij waar je alles in kan doen met haakjes en loodjes en dobbers, de hele rataplan en daar zit zo'n lekker zacht kussentje op! Ik denk dat ik die maar meeneem naar de waterkant als we weer op jacht kunnen!!
Jammer harley, volgende keer beter. vervelend lijkt mij dat te zijn dat je dacht zwanger te zijn en geen posi test krijgt. ik zal zelf dan zo nuchter zijn dat ik dan ook niet denk zwanger te zijn als ik ongi wordt. maar dat is mijn persoonlijk hoor. hoop dat je snel weer over je verdrietige moment heen bent en weer kan gaan klussen . lieke.
ik ben vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 35 dagen.... heb daar dan ook maar mijn banner naar gezet en pas hier dan ook nog maar net bij 31 mei is nu dan mijn volgende NOD