Welkom Annabella en poeizie in deze werkelijk ontzettend vruchtbare mei vijver! De bevruchte eieren gaan ons om de oren vliegen, let op mijn woorden!
Oh, wat een muts ben ik, had ik dit onderdeel van het forum nog niet gezien ! ik sta voor 2 mei. Vind het wel eng eigenlijk, zo snel na de mk. Eerst hoefde het van mij niet zo maar nu gaat het weer kriebelen!
Hello stranger! welkom Muts! hahaha zijn je eigen woorden hoor...... Ik wens je heel veel succes in je volgende ronde en dapper dat je er al weer met frisse moed tegenaan gaat na je mk. Liefs Moontje
Ha dank je Moontje! Nou ja, het was meer manliefs frisse moed. Was wel grappig: eerst wist ie niet zo goed wat ie er van moest denken, een baby, maar toen het mis ging vond hij het vreselijk! En wilde die meteen een nieuwe poging wagen. Maar ja daar had ik niet meteen trek in dus we zeiden: we zien wel... maar nu hoop ik toch wel dat het zo mag zijn!
ja ja, zo zie je maar weer, mannen het blijven vremde wezens! maar wel erg lief! hahaha Nou meis ik ga voor je duimen hoor!
welkom dora! maakt toch niet uit in welke ronde je zit? je moet toch ergens beginnen en dat kan alleen maar bij onde 1! Ik duim ook voor jou!
hoi dames, nou, ik geloof dat ik vanmorgen mijn eitje gehad heb. We hebben het net nog ff gezellig gehad voor de zekerheid Nou kan het aftellen weer beginnen, bah niks aan. Ik ga vandaag of morgen even een paar dipsticks bestellen en even kijken of mijn lichaam nog zwanger aangeeft! Ik vind het nu wel weer erg spannend hoor! Gelukkig genoeg te doen, dus genoeg afleiding. Ik ga nu nog ff een paar klanten knippen en dan gaan we onze trouwauto bekijken Ik ga er gauw vandoor......
Patje succes met alles, leuke dingen te doen, trouwauto bekijken! leuk hoor! veel plezier en succes met wachten en testen, hopen dat je lichaam niet meer in de war is......
Hoi meiden, Ik val maar gewoon in op pagina 51 en zal langzamerhand wel bijlezen. Maar ik ben nu zover om weer mee te doen met de NOD club! Ik heb 11 april een curettage gehad en op 17 april een hercurettage. Het was mijn eerste zwangerschap en ik was 10w3d toen bij de termijnecho ontdekt werd dat ons kindje een week daarvoor gestopt was met groeien. Het bloeden is nu eindelijk over, we zijn weer flink aan de klus en ik heb er weer super veel zin in! Voor deze zwangerschap zijn we 8 rondes bezig geweest. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Ik kan dus eigenlijk alleen nog niet zeggen wanneer mijn NOD is, omdat het tussen de 4 en 6 weken kan duren na de curettage. Ik ga er ergens van uit eind mei of zo. Mijn cyclus komt nu wel op gang zie ik alweer aan mijn temperatuur, dus beter en ik kan niet wachten! Meiden, allemaal heel veel succes deze ronde, dat we snel maar naar de andere kant van dit forum mogen... de 'zwangere' kant!
Red, Jeetje meis wat erg voor jullie dat het is misgegaan met de zwangerschap! Ik wens je veel sterkte met de volgende poging en hoop dat het niet zo lang voor je gaat duren en dat je cyclus weer netjes op gang komt. Succes en ik zal voor je duimen.
Annabella, stranger, poeizie, dora, red, chelleke, welkom in mei!!!!! Hoop "nieuwen" erbij! Gezellig hoor! Poeh he, Ieniemienie! Ik ben het wachten nu al zat... Dan is het toch leuker om aan het klussen te zijn he?