NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    OOOOOOOOHhhh! marretje wat duurt het allemaal weer lang he?
    Wat moeten we al die tijd gaan doen, ik word nu al gek!!!!!

2. Niet meer actief

Ik word hier ook helemaal gek! Ik kan een heleboel hebben, maar machteloos wachten kan ik echt niet tegen. Ik ben ergens ook een beetje bang dat het nooit zal lukken, ook al is dat natuurlijk stom om bij de derde ronde al te denken. Heb jij dat ook, of ben ik de enige gek hier?

3. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Nee zeker niet Marretje, ik heb dat ook hoor! ik weet ook niet waarom maar denk soms dat na al die tegenslagen die ik al heb gehad me dit ook niet mag gaan lukken!
    Mannetje is er van overtuigd dat het wel goed komt!
    Ik ga nu er ff vandoor, misschien tot later

4. Niet meer actief

Gelukkig dat ik niet de enige ben!

Misschien tot straks!

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel :D

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hier idem hoor :oops: ;)

7. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ach ik wacht gewoon rustig af
    ga gewoon flink klussen en hoop dat de tijd dan snel voorbij gaat
    hoopdat we een hoopvisjes mogen vangen met z'n alle

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Word druk hier......(maar wel heeeeel gezellig :D )

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Een hoop nieuwelingen :) welkom hoor!!

Mijn ei is geweest. Dus ook ik zit weer in de vreselijke wachttijd. Krijg na 8 mnd wel ineens een kortere cyclus :( Beetje raar....Mijn ei was nu ook al op dag 11 (weet ik morgen pas helemaal zeker....) dus als ik van 2 weken na ei uitga zou mijn NOD al 9 mei zijn ipv 13 mei....Op zich niet erg; gaat het ook allemaal wat sneller.

Merk dat mijn mannetje er een beetje moeilijk mee krijgt. Hij vindt het allemaal maar lang duren en ziet er tegenop om nog een paar van die teleurstellende maanden tegenmoet te gaan :cry: Hoop dat het toch gaat meevallen....hij ziet ons al met 1 been bij de huisarts zitten over een paar maanden. Natuurlijk wordt ik er ook niet vrolijker van, maar ik blijf hopen dat we binnen het jaar de Jackpot winnen :)
    Ga nu maar 's pitten....of misschien nog ff klussen voor de zekerheid...

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Marretje wanneer ga jij testen?

11. Niet meer actief

Ik ben van plan 13 mei te testen, een paar dagen na NOD, maar ja, mezelf kennende zal het wel 8 mei NOD zelf zijn, als ik nog geen :evil: gezien heb. Jij?

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Hallo, ik schreef eerder over dat ik eikrampen had.
    ik heb deze een dag of 2 a 3 gehad nu niet meer .
    vlgs banner dus te vroeg.
    ik ben dus nu benieuwd of ik nog tegen de tijd dat de banner aangeeft nogmaals kramp te voelen of inwendig slijm ( eggieslijm ) want dat had ik vorige keer wel en precies nadat dit weg was 15 dagen later werdt ik ongie.
    nu had ik een keer maar wat slijm dus niet veel.
    ik ben benieuwd over een paar dagen weet ik meer.
    heb eigenlijk te weinig geklust ( dag voor de kramp ) tussen in niet meer tot gisterenaaf.
    kwam er nie van haha.
    goed.
    dit was mijn update weer. liek.

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dan klus nog maar ff gezelli door Liek ;) Er zit vast een super mooi mega ei aan te komen :) Zo'n joekel dat de vissen er niet omheen kunnen. Ze MOETEN er gewoon in dit keer! Ik duim voor je meis!

Mijn ei is bevestig door FF. Op dag 11 dus (3-4 dagen eerder dan normaal :( ) Lijkt er echt op dat mijn cyclus na 8 maanden ineens korter wordt....Nou ja, hoef ik ook minder lang te wachten hhahaha maar raar vind ik het wel...Is misschien de zomercyclus :)

14. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Elvira, nu weer in de wacht meid!! succes, ik ga heel hard door met duimen en blazen!!

@Liek, ik hoop dat je op tijd bent geweest meis, anders nog even doorklussen!! succes

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je Neel! Vind het echt superlief dat je ons blijft steunen!

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik duim voor je Elvira! Zit zelf ook weer in de wacht periode.....pff moeilijk is dat he! Hoop dat het deze maand raak is meid! :)

17. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    @ elvira gezellig weer in de wachtkamer, lekker dat het opeens wat korter is wordt je niet meer zo verrast als de vorige keer nu je het weet.

@ Neeltje haha je bent niet weg te slaan bij ons.

en ja nu zat er drie dagen tussen geloof ik of 3,5 ..
    ik blijf doorgaan............
    ze gaan dwars door het ei heen zo groot is ie gewoon dat ik hem al voelde haha.
    ach in theorie is het mogelijk geweest dat ik hem al heb gehad dusssssssssssssssss we wachten gewoon af ik zit nog in de voorwachtkamer ff.

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Is idd maar niks dat wachten :x Duim ook voor jou meid!

Mijn mannetje gaat 8 mei weer naar het buitenland; Argentinie (waarschijnlijk voor ruim een week) Hoop maar dat ie op tijd terug is voor de volgende ronde...of die ronde moet wegblijven, dat zou nog mooier zijn...
    Dan hoop ik dat ie op tijd terug is op onze eerste trouwdag (20 mei) en dat ik hem met heel mooi nieuws mag verrassen...

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nog een paar daagjes meid...zal ik vast een stoel voor je vrij houden in de wachtkamer...kunnen we ff bijkletsen :)

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    klinkt gezellig Elvira ik schuif na het weekende denk ik naast je in de wachtkamer.
    moet toch werken dus heb weinig tijd dus komt goed uit.
    na het weekende okai ?

Deel Deze Pagina