goeie morgen dames, ik had gister toch heel duidelijk mijn ei gevoeld, maar mijn temp is nog niet omhoog!! Kent iemand dat??Het is voor mij de eerste keer dat ik temp dus ik ben nog niet zo ervaren
OK Liek...hou het plekkie vrij Patje...kan een vooraankindiging van je ei zijn. Misschien heb je vandaag je ei pas...
bedankt voor je snelle antw. elvira, we hebben het gister nog gezellig gehad dus als ie dan vandaag komt...... laat maar komen
balen lovely, maar kom er gezellig bij. Schepnetje en hengel bij de hand???? Ik heb nog wat positiefs ontdekt! Ik weeg weer een halve kilo meer, en dat heb ik altijd als mijn ei er is of komt! Ik ben benieuwd morgen ochtend!
Dank je Ach een beetje positief is in ieder geval ben ik gewoon op tijd Hoef ik gelukkig niet eindeloos in spanning te zitten Groetjes Lovely
Balen Lovely Veel suc6 in deze ronde... Hahahaha Patje; die had ik nog niet gehoord..1 kilo bijkomen..Dan misschien nog ff je best doen vanavond...
Goedemorgen meiden! Hoe is het aan de waterkant? Het wordt al weer spannend voor een aantal meiden...heeel veel succes!!! Ik duim voor jullie!! Ik heb voor vanmiddag een afspraak met de HA. Ik was eigenlijk van plan gewoon te gaan werken vandaag, maar ik werd wakker met zo'n pijn in mijn linkerzij dat ik dacht laat ik dat laatste dagje voor het weekend het mezelf niet te moeilijk maken. Dus toch maar ff een afspraak gemaakt. Het gaat ook zo raar. Gisteren is mijn temp gekelderd naar 36.3 maar de bloeding wilde niet echt doorzetten. Vanochtend sta ik op met veel pijn en een temp van 37! De bloeding begint nu een beetje door te breken, donkerrood bloed, maar ik vertrouw het niet. Niet dat ik denk dat ik nog zwanger ben hoor! Dat zeker niet, maar er klopt iets niet. Kweenie... En Lieke, over dat nuchter zijn...dat heeft er dus niks mee te maken ik ken mezelf heel goed en mijn cyclus heb ik ook aardig door. En na 3 eerdere miskramen kan ik je vertellen dat je het verschil goed voelt! Het heeft dus niks te maken met dat ik mezelf wat wijs maak.
Kan ook zijn dat je temp in stapjes omhoog gaat, dat heb ik ook regelmatig. Gewoon effe afwachten. (ja is niet zo leuk )
Hoi Hoi, je hebt hem nie vervelend opgevat he? want dat was mijn bedoeling niet hoor. succes bij je Ha. liek.
oh oke, dat wist ik niet. Bedankt stranger, we wachten gewoon nog ff. Zit niks anders op zoals we allemaal weten Ik moet zo werken maar ik heb helemaal geen zin, het zonnetje schijnt en ik wil gewoon eens een dagje niks doen. Maar ja dat kan niet want er moet geld verdient worden, dus we gaan vandaag maar weer eens tot half 9 mensen mooi maken.
@ Harley , kan mij voostellen dingen kunnen op scherm anders over komen dan de schrijver daadwerkelijk bedoeld.
Dank je Micha! Patje, wat doe je voor werk dan? (sorry als het al ergens staat ben een beetje kippig hihi)