NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Gezien, maar ik pendel helaas niet (meer)....Sorry...

En Elfje, bedankt voor je begrip!

2. Niet meer actief

Ik heb jouw berichtje ook weer gelezen.
    Pendel je nog wel voor jezelf?
    Lijkt me wel leuk als je dat kan.

3. Niet meer actief

Ik ben sinds 2 dagen hier en vind het super leuk.
    Alleen nou krijgen wij een andere provider en moet ik 2 weken zonder internet, help!!!

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahaha ben je net hier en moet je al weer afkicken. Is ECHT verslavend hier. Soms een beetje te vind ik zelf....Ben benieuwd hoe het straks op vakantie is...Krijg ik misschien ook nog ontwenningsverschijnselen...

Ik heb trouwens ook niet meer voor mezelf gependeld. Op een gegeven moment gaf ie aan wat ik graag wilde volgens mij. Toen ging het ook erg moeilijk. Ben vanaf toen ook weer gestopt eigenlijk..

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    2 weken zonder internet moet ik niet aan
    denken

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wat is het trouwens rustig vanavond... :(
    Ga denk ik zo ook maar 's tv kijken. Zit al vaak genoeg achter mijn laptopje...

7. Niet meer actief

Ik dus ook niet. het werkt inderdaad verslavend.
    Maar het is toch ook leerzaam???

Anders probeer ik wel regelmatig bij mijn ouders te typen.

8. Niet meer actief

Vanmiddag was hier echt niemand. Ik zat hier maar alleen te wachten en te wachten.
    Ik ga zo pitten. ga altijd vroeg naar bed ( 10 uur), dus ik ben nu al overtijd. ( als ik nou ook eens op een andere manier overtijd ben zou leuk wezen)

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Lees net jullie berichtjes over niet aan je omgeving vertellen waar je mee bezig bent...
    Doen wij op zich ook niet... tot we op een ochtend het ZH uitliepen en mijn schoonzus en haar man de ingang inliepen..

Zij dacht maar 1 ding zwanger... en ik deed maar 1 ding...huilen. Achteraf toch fijn dat we niet meer alleen zijn met ons grote geheim :)

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dat ben je toch al aan je banner te zien??

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Bij ons weten het ook wel paar mensen. Niet veel.
    Mijn moeder, maar dat moest wel ivm veel veranderingen in medicijn gebruik enzo. Mijn therapeut weet het (kom ik al 6 jaar) en een vriendin weet het omdat ik haar per ongelijk op een forum tegen kwam...ze heeft zelf nu een kleine van 7 mdn. Maar ik vind het niet erg hoor.
    Maar verder vertellen we het niet...dat merken ze dan wel :D

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Tja, dan houd het op idd...en denk dat ik het in dat stadium (bij ziekenhuisbezoeken) ook wel prettig zou vinden dat mijn ouders en andere naaste fam het zouden weten...

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Wou ik net vragen ;)

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
  15. Niet meer actief

Hallo meiden, daar ben ik ook weer! Ik was uit eten vanavond, dus net even bijgelezen!

Wachten wachten wachten en onzekerheid, het ergste op dit moment!!!!! Ik voel me net zo als jij hoor, Elvira, en dan ben ik pas met de derde ronde bezig!!

16. Niet meer actief

En Harley, wat erg voor je allemaal! Ik wens je heel veel sterkte toe!!!

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige....Ik word er een beetje down van en dat is absoluut niet wat ik wil. Misschien doet de vakantie me eind juli wel goed. Ff weg van alles en niets aan je hoofd. Van de ene kant heb ik ook zoiets van ; ik kom hier te vaak, maar aan de andere kant vind ik het hier juist prettig om te zien dat ik niet de enige ben die al wat langer WACHT...

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ook ik ben iemand die het wachten niet leuk vind :( En ik ben nog maar vanaf november bezig :( Maar jeetje steeds dat gewacht...je word er niet goed van bleeeeeh.
    Ook ik ben blij dat ik er even tussen uit ga eind mei begin juni, heb ik echt even nodig :oops: ;)

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dat is toch ook alweer een half jaartje....en als je iets graag wil, dan duurt wachten lang....

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja daar ben ik met je eens!
    Maar komt helemaal goed....we worden wel geen 2006 mama's meer...we gaan gewoon voor begin 2007 :D
    Lekker door klussen als het deze maand niet lukt. Volgende maand valt de NOD precies in de vakantie....beetje voorbarig maar neem wel even een testje mee in mijn koffer :) Kan geen week wachten hoor mocht ik niet ongi worden, hihi

Deel Deze Pagina