Ik hoop en denk van wel, hebben ons helemaal suf gekust! hahaha mar voor het goede doel! hopen dat de temp hoog blijft he?
jeetje wat een onnozel wijf zeg bij de huisartsenpost heel veel sterkte toegewenst heel veel liefs samantha
ja, zeker hopen dat de temp hoog blijft! En misschien een klein dipje bij innesteling, begreep bij FF dat dat juist weer goed is, en daarna weer omhoog!!!
Huhh volgens mij is er iets fout gegaan bij je bericht Natas... Hoest hier in de wachtkamer??? Krijg de sch**t van dat wachten. Hebben ons een weekje suf geklust...zijn nu allebei moe....2 dagen rust gehad, dus misschien vanavond nog maar eens voor de zekerheid. Alhoewel ik er eigenlijk van overtuigd ben dat mijn ei is geweest. Maar aangezien het weekend is, is er wat meer tijd om het gezellig te maken...
Nou meiden, Ik ben ongesteld aan het worden... die hele rare temp kaart had toch niks te betekenen. Donderdag is eigenlijk pas mijn NOD volgens Fertility friend, maar had net al een beetje bloed.. nou dat kan 5 dagen duren hoor daar is niks raars aan bij mij, helaas....dus donderdag kan heel goed nog steeds mijn nod zijn maar het is begonnen... ik wacht af... ik baal, ben verdrietig, kan wel schreeuwen, maar ronde 10 is een feit
Huil, schreeuw en of vloek maar zoveel je wil...dat moet er gewoon uit . Ik ken je gevoel maar al te goed helaas. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat ook jij snel geluk mag hebben. Dikke knuffel en kus Elvira
He he , eindelijk ben ik ook ongesteld aan het worden. Het heeft lang geduurd. Nu kunnen we gewoon weer beginnen. Ik sluit me bij jullie aan.
Inderdaad, we houden er de moed in !! Samen komen we er !!! Is het nt nu dan is het heel snel ! Komaan wij zijn er als je er even doorzet en we halen je er heel snel weer bovenop !! LIefs en knuffie xxx
jeetje natas, wat erg. en ik had er zo vertrouwen in dat het wel eens raak kon zijn voor je. en dat op koninginnedag dat iedereen zo blij is. heb je de symptomen van ongi of kan het evt ook nog innesteling zijn omdat het zo vroeg is. is je temp naar beneden? harley wat een stomme muts zeg van die HA post. dna nog wel een vrouw. die zou toch beter moeten weten. snel naar je eigen huisarts volgende week. hopelijk is het snel over. elvira: jammer hoor dat je ook nog bij de wachtenden hoort. we vormen een beetje het oude groepje. ik zit ook al in ronde 8. als ze me dat van te voren hadden verteld was ik helemaal hopeloos geworden, maar ja. je leeft van maand tot maand. heel plezier met klussen. ik zou het voor de zekerheid nog een keertje doen. zondagochtend, altijd leuk. dikke knuffel, zeker voor natas!
thanks meis... nee mijn temp is nog niks gezakt.. zit al 7 dagen opdezelfde temp heb ook nog pijnlijke borsten, maar ben er redelijk van overtuigd dat het voorbij is... ik heb altijd 3 tot 5 dagen bruinverlies..
wanneer zakt je temp dan normaal. pas na die 5 dagen? anders is het wel opvallend dat hij nog niet gezakt is. wil je natuurlijk niet al te veel hoop geven.
normaal heb ik dus ook een hogere temp..hij stijgt naar 37,0/37,1 tot en met dag 26 en gaat dan af en toe weer naar beneden tot dag 31 en dan baf! hele lage.. en menstruatie.. maar ben dit keer dus niet zo hoog gekomen. nu is het dag 27.