NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    maar je hebt wel ene heel nette stijging gehad toch zag ik aan je temp kaartje. nou raar hoor. dus nu kan het nog een aantal dagen heel weinig bloedverlies bij je zijn. heb je verder nog klachten die je normaal met ongi hebt? wel raar dat je borsten zo zeer doen. maar ja, dat weet je eigenlijk niet hoe dat werkt. ten minste ik had de laatste keer ook heel pijnlijke borsten en het was niets. maar dat was wel twee weken lang en niet net voor ongi.

nou sterkte we gaan toch dat lampje uitvinden dat wat duidelijkheid brengt wat er aan de binnenkant van je lichaam zich afspeelt.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja die steiging was er wel.. en heb ook wel geovuleerd. maar die 7 dagen dezelfde temp, raar hoor! ik gooi het op de lente!
    verder heb ik nooit zo veel klachten die bij mijn ongi horen, alleen buikpijn meestal en meer eigenlijk niet..
    Ja deze borsten heb ik ook al meer dan een week. vorige keer had ik het ook..

nu kan het dus nog 4 dagen duren voor ik ongesteld word.. pff daar baal ik telkens zo van... laat maar komen denk ik dan.. kunnen we weer verder.
    Maar ja... het lampje heb ik nog niet gevonden! ;)

3. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik zit nog voor mijn eirspong en had ook 5 dagen dezelfde temp terwijl ik dat ook nooit heb. heel raar.

nou dan toch maar afwachten voor je. morgen iets leuks doen en dan op naar een lekker zonnetje buiten. dan werkt het hopelijk wat mee voor ons beiden.

welterusten voor straks!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    jij ook veel succes he!!! ik duim voor een goed ei!!

truste alvastZ!!

5. Niet meer actief

Nou, nog maar :confused: 9 dagen.... Bijna 8! Hier helemaal geen klachten of kwaaltjes. Sterker nog, ik heb een kwaaltje niet , wat ik normaal juist altijd wel heb! Ik heb normaal gesproken een dag of 2 na ovulatie onwijze pijnlijke borsten. Nu kan ik erin knijpen :( wat ik wil, maar t doet geen pijn. Nou maar hopen dat dat een goed teken is...!

6. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    zoooo ben even niet geweest en heb meteen een hoop aan leesvoer :D

jeetje wat een nare verhalen over curatage, bloedingen, krampen etc etc etc... voor allen die zich niet goed voelen een hele dikke knuffel

ik dacht even goed bezig te gaan door eens te gaan tempen
    dus vol goede moet vrijdag een nieuwe thermometer gehaald
    wil ik vanmorgen weer me temperatuur op nemen geeft ie aan dat de batterij leeg is ! en doet meteen ook maar niks meer :evil:
    morgen maar even een nieuw batterijtje halen... zucht :(

groetjes renate

7. Niet meer actief

Haha, dat schiet ook niet op, natuurlijk! Maar wat vaag dat de batterij leeg is terwijl je m net gekocht hebt.....

8. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Haai allen!
    Ik heb nu al vanaf de 27 ste een temp.stijging.... goed teken? of juist niet, is van 36.8 naar inmiddels twee dagen 37.3 gegaan.
    Pfffff en maar wachten!

9. Niet meer actief

Die van mij is ook gestegen naar 37,3 ondertussen! Had mn kaartje al bij temperatuurkaartjes gezet, maar hier is ie:

Heb jij ook een temperatuurkaartje?

10. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    jee wat heb jij een keurig kaartje zeg, die van mij is erg rommelig en er is geen eisprong geweest volgens de gegevens dus daar word ik ook niet vrolijk van!
    hoe krijg ik het kaartje hier geplaatst?

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De mijne ook weer gestegen..
    raar, was gister helemaal overtuigt dat ik vandaag ongi zou worden.

groetjes

12. Niet meer actief

Je kunt m van FF opslaan op je harde schijf en dan via een fotosite een link creeeren, ik doe het op www.picfury.com Daar kan je je bestandje uploaden en dan krijg je vanzelf een link die je hier kan kopieren. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!

Vorige cyclus was ie van mij ook rommelig. Nu doe ik echt op het moment dat ik wakker wordt en nog in bed lig, tempen, en dit is het resultaat! Vorige cyclus ging ik eerst naar beneden lopen, waar mn thermometer lag. Dat zorgde dus voor een heel rommelige kaart. Denk tenminste dat het daaraan lag! Wanneer temp jij? Als je je bed al uit bent, of niet?

13. bengel

bengel Niet meer actief

spannend natasja,.....
    duim duim dat het een keertje raak is voor je!

Bengel

14. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland

Hopen dat ie er bij staat.

15. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doe netjes direct als ik wakker word tempen, maar zoals je ziet het lijkt helemaal nergens op!

16. Niet meer actief

Mmmm.... gek! Je tempt dus als je gewoon nog in bed ligt, gelijk als je wakker wordt? Dan is het wel raar dat ie zo op en neer gaat!

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Goedemorgen meiden,

Alles goed hier?
    Hier wel hoor.....maar ik wil de zon :rolleyes: 8)
    Ik snap het trouwens niet hoor...ik lees altijd dat iedereen hun ei voeld en allemaal andere dingen voeld voor de ongi...
    Ikke nooit :rolleyes:
    Zal ik uberhaubt wel steeds een ei hebben? Mijn cyclus is heel netjes...steeds 29 dgn.
    Nouja ik maak me waarschijnlijk druk om niks :oops: Sorry!

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik denk dat ik ook maar eens ga tempen, mss heb ik er wat aan.

19. Niet meer actief

Chelleke, je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Ik heb m deze maand wel gevoeld, vorige keer niet, de keer daarvoor wel. Dus je hoeft m niet altijd te voelen! Je kunt natuurlijk altijd ovulatietestjes gebruiken om te kijken wanneer je ovuleert.

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    stel je gerust, ik voel mn eisprong ook niet
    Niks om je druk over te maken

Deel Deze Pagina