Bedankt Suus , duim ook voor jou Helpppppppppp !!!!! Ga ik iets van een half uur of zo ( weet niet meer precies ) naar de wc en verlies ik iets licht roze Dacht dat ik het me verbeelde , dus ik een tampon test gedaan . Zit dat ding meteen helemaal onder het (helder rood ) bloed Mn nod is pas 11 mei , maar heb 3 dagen eerder mn eitje gehad . Innesteling zou dus theoretisch heel goed kunnen ( zou dan 6 dagen na eitje zijn ) . Maar heb al eens eerder wat verloren ( niet meer dan 2 druppels ) en dat was ook niets . Dus ik durf er niet echt op te hopen ............... Maar toch laat het me nu niet meer los , denk er steeds aan . Heb ook de neiging om naar het toillet te gaan om te kijken of het echt wel zo is Tot nu toe heb ik me weten te bedwingen , maar toch . Het laat me gewoon niet meer los pf . Elf dagen voor NOD is wel erg vroeg om ongi te worden ............ Maar het kan ook zo zijn dat er een ader is gesprongen of zo , heb ik wel eens gelezen hier . Help , wat moet ik nou , heb afleiding nodig hoor Groetjes Joyce
oh jee oh jee oh jee oh jee!!!!!!! Zou inderdaad innesteling kunnen zijn maar ook een ader.... zit denk ik niets anders op dan wachten... Lijkt me in ieder geval niet dat je ineens ongi wordt! Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik in al die tijd dat ik ongesteld ben ik nog nooit een aderbloeding heb gehad daar beneden. Dus lijkt me niet dat dat heel vaak voor komt. Ben je niet vreeeeeselijk moe of zo, dat je lekker je bedje in kunt duiken en dat er snel weer wat uurtjes voorbij zijn? Sorry, weet niet hoe ik je moet afleiden....
Whahahaha , me mannetje ziet me aankomen om nu al naar bed te gaan Die denkt meteen dat ik wat van hem wil (1x raden wat ) Is wel een leuke bezigheid natuurlijk , maar ben beetje gespannen nu Mja , dr zit niets anders op dan weer te wachten En ik HAAT wachten Pammie , heel veel succes . Ik duim voor je dat het heel snel ( liefs nu ) weer raak is . Groetjes Joyce
Daar ben ik het hardgrondig mee eens moontje Blehhhhhhhhh , ik heb een hekel aan wachten Maar ja , ik heb dan ook totaal geen geduld Nou ja , nog 10 dagen maar dus het is nog te overzien . Gelukkig overdag genoeg afleiding hier Dat roze verlies is dus helemaal weg nu Hihi , gelukkig maar , was al bang dat ik nu al ongi ging worden Groetjes Joyce
Joyce, gelukkig dat het weg is en nu wegblijven natuurlijk!!!! helemaal! nooit meer terugkomen de komende 9 maanden!! Ik krijg steeds meer een deprie gevoel, weet ook niet wat het is, ineens zie ik het allemaal zwart in en denk ik dat het ook nu weer niet is gelukt. Temp. vanmorgen weer 3 tiende omlaag, om zo mijn kaartje nog vager te maken.......zucht
He Moontje, Ik had deze maand ook zwangerschapstemp en die gingen ook omlaag en ik ben idd ongesteld geworden. MAAR ik had toen ik zwanger was ook weleens een lage dag. Dus er is nog hoop en hoop doet leven
Oh Moontje kop op meis! Ook voor jou gaat het vast snel goedkomen! Joyce wat spannend ik hoop op een innesteling! Mijn bloeding is bijna weg, de pijn lijkt ook wat te zakken samen met mijn temp, die was vanochtend 36.7 Dan zal ik toch wel ergens een ontsteking hebben gehad als de temp en pijn tegelijk komen en weer afnemen. Nou ja het zal wel. Hopelijk is het snel weg en kan ik weer aan de klus!
thanks lieve meiden maar het gevoel van MEGADIP wil niet verdwijnen! ga maar wat nuttigs doen want als ik hier blijf hangen gaat het er niet beter van worden, en dat ligt niet aan jullie hoor. Maar ik zit een beetje te veel aan dit forum vastgeroest denk ik!
hoi meiden, ben ik ook weer eens, was er onverwacht even een weekendje tussenuit. Wat is er weer veel gebeurd in de tussentijd. Iedereen veel sterkte met wachten en moontje herkenbaar hoor het gevoel dat je het even niet meer zit zitten, maar hou vol, de anhouder wint!
Hoi meiden. Het is alweer mei en ik ben denk ik ongi aan het worden. Klein beetje rood verlies Als het doorzet ga ik alweer naar juni. Deze cyclus was namelijk dan 34 dagen Voor jullie allemaal heel veel succes en ik hoop heel veel positieve testen
gedichtje. Ineens, kompleet onverwacht, kwam het moment dat mijn man aan kinderen dacht. Helemaal in de zevende hemel was ik daar van, en het begon met het bedenken van een plan. December ben ik dan gestopt met de pil, De nachten waren warm en de dagen kil. het wachten kon beginnen, de eerste duivels kwamen binnen. nu zijn we 4 rondes verder en weer in grote onzekerheid, het is weer een kwestie van tijd. van de zenuwen begin ik maar aan de zoveelste chocolade reep, en hoop op 10 mei op een dikke vette tweede streep!
Wat een leuk gedicht!! Ben je altijd zo krea bea??? Dichten is voor mij niet weggelegd!! Ik ben trouwens ook in dec gestopt met de pil, en ook op 10 mei mijn nod!!
ach het moest me gewoon even van het hart! en wat me nu toch weer gebeurt, heb ik ineens volgens mijn temp.kaart mijn ei gehad! nou schiet mij maar lek, ik snap er niks meer van! nu ineens wel terwijl ik de 23 en 24 dacht mijn ei te hebben gevoeld. Wat moet ik hier nu weer mee?
En dat is nu precies de reden waarom ik niet temp Volgens mijn gyn is dat tempen helemaal niet zo heel betrouwbaar hoor Ja , op den lange duur misschien als je alle gegevens hebt verzameld over een paar maanden . Maar dan kun je alleen achteraf zien of je je ei hebt gehad en wanneer ect. Nou laat maar zitten , mijn gevoel liegt niet zo zegt mijn persona Kop op hoor Moontje , voor ons ieder komt die 2e streep echt wel Al kan het idd wel even duren Groetjes Joyce
dus maar negeren en kijken wat er gebeurt op de 10e! Ach shitzooi! ik ga ff boodschappen doen want ik moet vanmiddag werken en het mannetje moet wel te eten hebben natuurlijk. tot later meiden!
ik temp ook deze maand voor het eerst en ik kom ook niet hoger dan 36.5, en nu is ie rond de 36.2. Ik heb geloof ik toch echt mijn ei gehad dus had ie toch wel een keer mogen stijgen. Nou ja, ik wacht ook maar gewoon......