ach, we zullen gewoon toch echt langer moeten tempen om iets meer te weten te komen. Ik ben echter wel blij dat hij nu aangeeft dat er een eisprong is geweest, ik was al bang dat ik er geen had omdat het zo lang duurde allemaal.
Dagdag, daar ben ik ook weer. Morgen wordt spannend, dan is mijn NOD en temp is vandaag weer 0,1 hoger dan voorgaande dagen en zeker nog hoger dan normaal... spannend. Sorry dat ik niet op iedereen apart reageer, maar ik kan alles niet in 1 keer bijlezen (krijg je ervan als je thuis geen internet hebt en de uni niet open is in het weekend... )
hallo, mijn temp is vandaag naar beneden gegaan dus denk dat ik ongesteld wordt. maar afwachten. liefs chantal.
moet eerst nog afwachten ik ben nog niet ongesteld maar denk dat ik het wel wordt al dat wachten ook. maar bij jou gaat het goed dus ik duim voor je. liefs chantal.
Ik val er ook maar gewoon weer ergens in, dus sorry als ik niet overal op reageer. Het gaat hier gewoon zo snel met de berichtjes dat je veel tijd nodig heb om bij te lezen. Aangezien ik op mijn werk dat liever niet altijd doe... @ Patje: je hoeft niet altijd een temp verhoging te krijgen als je een eisprong hebt gehad! En uit ervaring weet ik dat een eerste ronde tempen altijd veel onzekerheid geeft. Hoe lang is je cyclus normaal?? En hoe weet je zo zeker dat je je ei al gehad hebt?? Het feit dat je omlaag gaat met je temperatuur kan ook betekenen dat nu je eisprong er juist aankomt! Een enkele dag verlanging kán een eisprong namelijk aangeven! Ik verwacht mijn NOD op 15-05. Heel spannend, want het is de eerste na mijn MK. En helemaal omdat ik 15-05 waarschijnlijk weer een echo krijg, omdat ik dan voor controle naar de gyn moet, kijken of alles nu leeg is en hoe mijn BM eruit ziet! Dus nog een paar daagjes wachten en nu flink aan de klus, want er is nog geen eisprong geweest...
hallo ik wilde ook op de nod lijst van mei . maar de forum is gesloten . Weten jullie hoe dat moet ,ik kan geen nieuw antwoord toevoegen. Mijn nod is 27 mei. Ally
het is geautomatiseerd.. links in het menu vind je nod lijst... daar kun je jezelf makkelijk toevoegen
hoi red, ik heb op mijn nacontrole geen echo gekregen maar moet wel zeggen dat ik toen wel al ongesteld was geweest. liefs chantal.
@red, ik heb vorige week echt een behoorlijke steek gevoeld in mij linkerzij (eirstok). Het moet het haast wel geweest zijn. Ik ga me niet te druk maken over mijn temp. hoor, ik zie het wel. Het is ook mijn eerste ronde na mijn mk dus ik zie het wel of het deze maand gelukt is. Wel weer spannend hoor Ik ga morgen voor de zekerheid even testen of ik nog posi test. Ik ga zo ff mijn doggie uitlaten en dan weer aan het werk. Kom vanavond weer ff kijken.
Voor de rest die in spanning zitten zal ik natuurlijk ook duimen!! En voor de gene die aan de klus zijn...klus ze!!!