NOD mei

Discussion in 'NOD forum' started by greet, Mar 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik moet nu wel naar de mei topic want april is gesloten.
    Maar er zijn nog een paar April nod'ers

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :( ik heb toch uitgelegd waarom?
    iedereen is nu een mei nod.. want april is voorbij... we praten toch allemaal over hetzelfde??

3. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja joh Natas.. grappie meis... niks aan de hand
    Kom gewoon ff zo binnen vallen.
    Dan snappen zij het ook... ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    solly :oops: heb koppijn..

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ach jee.. lekker zo je bed in en temptation kijken.
    Mijn mannetje gaat gezellig mee kijken. Hij is toch ook wel
    nieuwsgierig geworden ;)

Hoest verder met je Natas? Nog bruin of rood verlies??

6. ilseD

ilseD Lid

Jan 10, 2006
    95
    0
    0
    Inderdaad Natasja, niet slecht bedoeld. Willen enkel aanduiden dat onze NOD in april nog was en dat we nu nog aan het wachten zijn (op ...? Hoop, hoop!) . Is logisch dat je het hier een beetje overzichtelijk wil houden. April is voorbij!
    :)

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ik kijk nooit temptation... maar er is vast wel wat anders..
    heb net pas paracetamol genomen, want ik wilde het liever niet nemen..

Nee heb echt op een stipje na niks meer gezien.. ook niet van binnen.. mijn baarmoedermond voelde weer stevig.. ik weet het niet meer hoor..
    ik wil gewoon ongesteld worden.. :cry: liever niet maar ik weet toch dat ik niet zwanger ben.

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    owja heb ook geen buikpijn gehad vandaag...

9. Niet meer actief

Balen Natasja, dan kan het inderdaad beter gewoon doorzetten!!!!!

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    Hey meiden

Hier gisterenavond rond acht uur ineens mega krampen gehad in mijn buik. Ik wist niet goed wat me overkwam, heb ik nog nooit gehad. Was al blij dat het maar een minuut of tien duurde. Daarna helemaal niks meer. Nu vandaag is mijn buik heel gevoelig soms pijnlijk. Staat erg dik, kan hem niet intrekken. Darmen rommelen heel den dag door. Moet heel veel windsjes laten en heel veel boertjes (die soms vies smaken en ruiken). Vind het allemaal heel raar. Ook heel veel witverlies. En al dagen honger. Pijnlijke borsten ook maar dat hem ik altijd na mijn ei.

11. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Succes Natas en ik hoop dat je snel posi test

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja volgende maand dan he?
    Jij bent ook een positieve he? hahahhahaha

13. Juut

Juut Actief lid

Sep 13, 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Uhm Ooievaar, ik begrijp het niet, ben je nou Ongi geworden of niet?
    Je zit in mei, hebt het over rood/bruin bloed, maar volgens mij als ik het goed begrijp ga je wel eind van de week weer testen?

14. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Die pijn is misschien de innesteling geweest?
    Dat rommelen van je buik etc herken ik ook, heb ik ook een paar dagen gehad.Is nu wel weer eenheel eind over. Ik blijf alleen nog maar misselijk en ben sinds vandaag mega moe heb de hele ochtend en middag zitten gapen. Ik hoop maar dat mijn lichaam me niet in de steek laat en dat dit eindelijk een zwangerschap is wan theb dit nog niet eerder gehad. :(

15. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    Laat ons hopen meid. Hoop dat het bij mij ook positief mag uitdraaien, heb dit normaal ook nooit.

16. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Oh meiden wat gebeurt er toch veel hier!
    Neem me alsjeblieft niet kwalijk dat ik niet iedereen persoonlijk noem, maar 10 pagina's kan ik niet allemaal onthouden. Ik heb op m'n werk helaas geen internet dus moet alles 's avonds bijlezen.

Ik leef met iedereen onwijs mee, zowel met de wachters als de klussers. Voor degenen die er doorheen zitten, ik stuur jullie een beetje extra kracht, komt 'ie!
    .............................................POWER..........................................

Ik denk dat morgen de rotzakken wel weg zullen zijn dus dan is het zover! Schepnet in de aanslag! Vissen maar! Ik hoop wel dat het dan lekker weer is hihi anders ben ik straks verkouden. :rolleyes:

Ik probeer (met de nadruk op PROBEER) me er niet zo mee bezig te houden deze maand zeker zo vers na m'n mk maar dan zie ik weer een dame in de trein met een folder waar levensgroot ZWANGER op staat en lees ik de opmerking van Joyce dat ze zeggen dat je na een mk supervruchtbaar bent (wie zijn ze, ik wil ze ondervragen!) en daar gaan al mijn goede voornemens! :oops:
    Maar nee echt mijn mannetje wordt een beetje gek van me dus moet wel een beetje oppassen. :(

17. Lieverd

Lieverd Bekend lid

Mar 12, 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi!!!

Ik wilde net even kijken op NOD april, maar deze is gesloten. Ik kom dus hier meekletsen.

Mijn NOD was 26 april, maar nog steeds geen duivels te bekennen. Zit inmiddels al op dag 45. Afgelopen vrijdag nog negatief getest.

Gr. Lieverd

18. Niet meer actief

Oh ja, en de assistente of de ha zelf had gezegd dat je pas na een jaar kon komen he? Raar wijf..... Wanneer ga je weer testen? Heb je trouwens al eens ovulatietesten geprobeerd? Om te zien of je wel ovuleert bedoel ik?

19. Lieverd

Lieverd Bekend lid

Mar 12, 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Nee, ik heb nog geen ovulatietesten geprobeerd. Ik ga misschien na mijn eerstvolgende ongesteldheid temperaturen.

Volgens de assistente kan dat ook op een vaste tijd 's avonds. Weten jullie toevallig of dat idd zo is. Ik lees altijd over 's ochtends temperaturen.

Gr. Lieverd

20. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee dat kan dus niet... het gaat namelijk om je basale lichaams temp.. die kun je alleen 's morgens tegen komen.. heb 's avond voor en na de eisprong dezelfde tempen.. ik zou dat dus niet doen..

wel handig.. kun je inderdaad kijken, is wel heel handig met een onregelmatige cyclus.. al vind ik het wel wat snel, ik zou eerst eens ovulatie testen proberen, die geven de eisprong vooraf en het tempen pas achter af!

groetjes

Share This Page