He Liek, ik kan me nog herinneren dat jij een tijdje terug ook ineens een veel langere cyclus had dan verwacht, toen zaten wij ongeveer gelijk met NOD. Ach het liefste regelen we het allemaal zelf he!! maar ja, de natuur. Maar lieverd, heel vervelend hoor die onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Karin
Hoi Joyce, dat klinkt veelbelovend bij jou. Ik ben heel benieuwd hoe jouw mei-avontuur gaat aflopen. Succes met wachten! Duikster, hoe snel was jij zwanger? Gr. Lieverd
Zou dit ook zoiets kunnen zijn? Dat was in het weekend, vandaag een tijd steken gehad links ergens aan mijn lies en sindsdien wat ongigevoel.
Lievert , dan ben je niet de enige Omdat het nu zo spannend is ben ik eigenlijk ook wel vrij ongeduldig ...... En het ergste is ............. heb nog 3 testen in huis Natuurlijk ga ik wel proberen om te wachten tot me eigenlijke NOD (11mei dus ) ipv al op de 9e te gaan testen . Maar weet niet of ik dat ga redden hoor ..... Ze roepen me nu al , maar nu heeft het totaal geen nut en begin er dus niet aan . Maar met iedere dag die voorbij gaat vind ik het spannender worden . Voel me buik af en toe samentrekken van de zenuwen Als ik NOD 9 mei aanhoud zou ik al over 2 dagen kunnen testen .... Ow help ,dat is al snel Hoop dat ik het laten kan . Bij jou schiet het nog niet erg op he . Las net iets van dat je die dokters assistente had gesproken en dat die vond dat je na een jaar maar terug moet komen ..... Beetje vreemd , want als je niet ongi word heb je geen eisprong En zonder eisprong geen zwangerschap ........ Wat een idioten daar zeg Groetjes Joyce
hallo ook ik kom zomaar ff binnenvallen mijn zijn ook weer gearriveerd ben wel blij om heb nu eindelijk beetje regelmaat, !! laatste cyclus was zo ,n 40 dagen nu gelukkig 31 dgn iedereen veel suc6 en ook heel veel klus plezier weer ik ga weer door naar juni dan is mijn nod weer!!! wachten duurt lang!!! en hoop voor diegenen die weer moeten testen dat ze posi testen ik duim in iedergeval kuzz anita
Ja, ik was ook echt niet van plan om een heel jaar te wachten. Als het over een jaar nog zo is, ga ik weer bellen. Trouwens, de tijd gaat wel snel. Na het stoppen van de pil, zijn we ondertussen alweer drie maanden verder. Gr. Lieverd
Dank je Lieverd, ik hoop het ook. Denk alleen dat het nog zo vroeg is om iets te voelen, NOD is de 13de.
Elvira, wil je voor mij ook een keertje pendelen? Ik ben wel benieuwd of ik deze ronde nog zwanger wordt of ongesteld. Ik zit nu al op dag 45. Als je het niet wilt, moet je het zeggen hoor.
Lieverd , je hebt gelijk hoor . Ik had ook al aan de bel getrokken . Mijn toenmalige huisarts heeft me anderhalf jaar laten kl**i*n voor hij ons door wilde sturen pf . Sanne , spannend hoor Mijn duimpjes draaien ook voor je Miss Anita , welkom bij ons cluppie Groetjes Joyce
Sorry Lieverd, maar ik pendel al een tijdje niet meer. Lukte me niet altijd, vond het moeilijk en vermoeiend. Dus na een aantal pendels ben ik ermee gestopt. Joyce voor jou is het ook erg spannend zeg...ben erg benieuwd naar de uitslag!
Joyce en Mamavanbo spannend hoor, hopelijk is het gewoon een onwijze innesteling!! Sanne klinkt goed meid! Wanneer ga je testen? Lieverd ik leef met je mee hoor! Wat een ellende zeg, het wordt hoog tijd dat je duidelijkheid krijgt! Elvira wanneer is jouw NOD? Het is vreemd maar ik heb een soort ovulatie achtige krampjes. Maar dat zou wel achterlijk vroeg zijn toch? Zou mijn lijf zo van slag kunnen zijn? Ik vertrouw mijn eigen lichaam niet op dit moment...