ja bij mij precies zo, komt misschien ook wel omdat ik er steeds meer naar verlang. Maar ja ik zal toch nog even moeten wachten. Ben wel de afgelopen dagen nog nooit zo vaak naar de wc geweest, ik hoop dat het niet teveel is opgevallen op mijn werk Bij ieder pijntje denk ik toch maar even kijken of ik nog niet ongi ben En stranger, kom maar op met dat geduld, testen testen testen
Nou meiden, ik ga naar huis! Tot morgen en veel succes met wachten. Ik sta nog niets van mijn geduld af... .
wat een spanningen allemaal hier! Mijn advies test zo laat mogelijk dat voorkomt echt een hoop teleurstellingen en scheelt geld, ha ha! Gelukkig zit ik nu in mijn favoriete week van de maand: klusweek
Goedenavond dames Ja , tis wat he dat wachten Word er zelf een beetje horendol van Maar komt ook omdat ik steeds een soort van druk op mn buik voel , is nie echt prettig . En me ene (linker) borst en tepel doen hartstikke zeer !!!!! Blehhh , de hele dag gewerkt en dan krijg ik juist alles tegen die ene borst aan Vanmiddag ging ik naar de wc omdat ik dacht dat ik ongi ging worden Had wel zo iets dat het veel te vroeg zou zijn , maar voelde wat lopen Blijkt het gewoon heel veel wit en waterige afscheiding te zijn Pfieuw zeg , dat was toch wel een opluchting Groetjes Joyce
hallo allemaal, 'k heb vandaag mijn 3e NOD, spannend hoor, alleen mijn zelf testen, zijn steeds negatief, wacht eerst wel af of ik deze hele week NOD blijf en dan misschien toch eens naar HA. groetjes Binkie
Heey Joyce We hebben NOD op dezelfde dag....SPANNEND Ik duim voor jullie allemaal meiden dat het deze ronde raak is!
Weet je wat zo grappig is... Zolang je niet zwanger bent duurt dat wachten zo lang en lijkt het wel alsof je een EEUWIGHEID bezig bent met zwanger worden. Als je eenmaal zwanger bent, ben je ál die maanden vergeten en lijkt het een schijntje. Mag je dan gaan wachten totdat je je kindje in je armen hebt....
ja terwijl mij juist lijkt, nou als ikmaar eenmaal zwanger en dan zijn die 9 maanden zo voorbij hahaha
Rachel , denk het niet . Heb mijn eitje 3 dagen eerder gehad waardoor mn NOD ook 3 dagen verschuifd ..... Heb ik geen problemen mee eerlijk gezegd Mijn NOD valt nu op 9 mei en dat duurt me al weer veel te lang Ennuh , die 9 maanden zijn ook voorbij voor je het weet hoor En als je zwanger bent/word van een 2e of 3e kindje of zo , dan gaat het nog veel sneller Groetjes Joyce
Nou ja , eerst zie ik dat ik perongeluk 2x het zelfde berichtje heb geplaatst (ook omdat spijkervrouwtje er een grapje over maakte hoor ). En nu staat er nog meer 1 en is meteen het berichtje van spijkervrouwtje ook verdwenen Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan , maar dat ik iets nie goed deed moge duidelijk zijn whahahaha Blehhhhhh , ik heb nog steeds pijn aan mn borst . En nu ben ik eigenlijk ook nog doodop Het erge is dat ik helemaal geen zin heb om naar bed te gaan . Ik weet niet , misschien door het weer of zo Voel me vandaag gewoon niet helemaal happy (waarschijnlijk door de spanning ) . Ik hoop toch zo dat die laatste 6 dagen ook zo voorbij zijn ......... Groetjes Joyce
Ik wacht ook nog ff mee. Kheb vandaag wel alvast tetsen gehaald, maar heb ik ze mijn vriend laten verstoppen voor het geval ik me niet in kan houden haha en hij heeft ze goed verstopt niet te vinden
Ik heb hier ook nog 3 testen in huis liggen ......... Nu hoor ik ze wel roepen , maar luister mooi nie Denk dat 6 dagen voor vermoedelijke NOD nog een beetje te vroeg is om te testen . Maar mn vingers jeuken hoor , dat wel Groetjes Joyce
ja idd 5 dagen ervoor is ook te vroeg dus testen heeft nu ook nog geen zin maar tis zo verleidelijk om te doen he..
Sanne, heel slim dat je ze hebt laten verstoppen!!! Ik ben nog steeds van plan om 8 mei (als ze dan nog niet gekomen zijn) pas te testen, we zien wel hoe lang ik het vol hou!
Ik ga het ook proberen om het vol te houden. Kheb er een redelijk gevoel bij dus zal dan wel tegenvallen als ie maandag nega is..
Oh, heb jij dat ook? Ik heb er eigenlijk ook een goed gevoel bij! Maar ben ergens ook weer bang dat toe te geven voor het geval het dus niet zo is...
Ja idd mijn vriend heeft ook een gevoel dat ik zwanger ben omdat ik wel wat symptomen heb. Maar ben bang om maandag te testen vooral als de uitkomst nega is,,