Nou , anders ik wel !!! Zeker na dat roze/rood verlies een paar dagen terug Ik kan me geen reden bedenken wrom ik ander dat had namelijk (ben het allemaal na gegaan in gedachtuh ) . Dus ik hoop heeeeeeeeel erg , maar ben daarom ook dubbel bang voor een telleurstelling Er zit gewoon niets anders op pf . En geloof me , tis idd verleidelijk als je testen in huis hebt en ze liggen onder handbereik Groetjes Joyce
hmm ik ga er nu maar gwoon vanuit dat het niks is.. dat maakt het wachten dragelijker maarja.. deze maand voelde ik me wel weer wat anders dan normaal zere borsten en raar gevoel in mn buik.. veel trekken en heel veel borrelen enzo maar niet misselijk ofzo dus ik zet mn hoop er maar niet te hard op toch Wacht NOG een beetje.. en NOG een beetje.. en NOG een beetje.. en NOG een beetje.........
Ow , dan was je daar waarschijnlijk mee bezig toen ik keek Bedankt Natas , voelde me nogal stom Groetjes Joyce
No problemo hoor, hele forum staat vol met 2/3/4 dubbele berichten ineens hihihi ach ja hebben we wat te doen! groetjes Natasja
hey Jocyce, zo het is spannend voor jou lees ik net!!! hopelijk mag het deze maand wel raak zijn!! je had de zwemmertjes van je man goed naar zewmles gedaan dus dat moet goed komen!
Gelukkig dan dat ik niet de enige ben Natas Maar ja , tis natuurlijk niet de bedoeling Bianc , ja die hebben flink hun best moeten doen Spannend is het zeker , moet nog een paar dagen wachten En ik HAAT wachten Maar helaas zit er niets anders op Tis alleen dat ik die vreemde druk op mijn buik heb en pijn in mijn linkerborst en tepel Dat maakt het wachten er niet makkelijker op hoor pf . En die symptomen wijzen ook nergens op . Die kunnen bij beide horen helaas . Dus we wachten nog even verder , en verder ,en verder En ondertussen hoor ik de testen roepen Groetjes Joyce
hey Joyce, die testen nog ff laten roepen hoor, pak anders maar je oordopjes weet te voorschijn! moet echt nog ff wachten, en joh... een weekje wachten, moet lukken!! we hebben heerlijk weer, ga lekker de hele dag naar buiten en lekker weg, gaan de dagen ook sneller en des te eerder kan je testen!!
Denk dat dat aardig gaat tegenvallen Bianc Ik moet werken de rest van de week (weg mooi weer) en de kids zijn er s`avonds ook niet Die zijn lekker met Opa en Oma naar de camping . En ondanks dat ik met 2 andere werk , ben ik toch grotendeels alleen . Gaat je gedachten zo van malen he . En als je dan thuis komt en je hebt niet de afleiding van de kids ........ Nou ja , ga zo maar even mn oordopjes zoeken !! Het heeft toch geen nut nu . En nu ga ik even lekker een douche pakken , zorgend dat de straal niet op mn borst komt Groetjes Joyce
Ik denk dat ik de testen ook maar aan mijn man ga geven zodat hij ze kan verstoppen, kan ik in ieder geval niet weeeeer te vroeg testen zoals de afgelopen 3 rondes! .......wacht......en nog een beetje Wachten........eeehhh ........ WACHT!! getver zeg, ik word zooooo moe van mezelf! Heb enorm borrelende buik, zelfs de hond keek net verbaast op door de herrie, denk de hele tijd dat ik iets voel lopen en ondertussen blijf ik maar naar de wc rennen om te kijken of ze er al zijn wacht....... nog meer Wachten en wAchten en waChten en wacHten en wachTen en wachtEn en wachteN, ik haat WACHTEN
Geduld is een schone zaak meiden! Heb me deze maand na heeeel veel maandjes weer eens mee laten slepen.. doe het volgende keer toch maar niet hihihihi gewoon maar geduld hebben, mijn kindje moet inmiddels toch wel uitgebladerd zijn in het grote mama en papa boek..
Natas , mijn verstand zegt idd ook dat geduld een schone zaak is ..... Alleen spreekt mijn gevoel dat weer tegen whahahaha Volgens mij heeft jullie toekomstige uk dat mama en papa boek wel 3x door gespit Hij/Zij doet er in elk geval lang over om de weg naar jou te vinden . Die testen aan mijn kereltje geven is hier gaan optie Hij zou nog eerder roepen dat ik moet testen dan dat het in mijn hoofd opkomt hihihihi. Nee , dan bewaar ik ze zelf wel en hoop en doe mn best om me te beheersen Tis alleen zo verrekte moeilijk Groetjes Joyce
Joyce, misschien is het wel een heel dik boek hahahahahha Geef die testjes maar aan mij, ik bewaar ze wel voor jullie hahahahha In de kluis!! Dat vind ik wel het voordeel van tempen, ik hoef eigenlijk nooit te testen, want kan daar al aanzien dat het klaar is..
Ik heb geen geduld voor tempen Zodra ik wakker word spring ik mn bed uit om naar de wc te rennen whahahaha Dus dat laat ik dan maar zitten . En alleen testen rond de NOD heeft volgens mij ook geen nut , dus daar begin ik ook nie aan . Nee , hier is het niet anders dan gewoon simpelweg weer af te wachten . Maar hebben jullie dat ook wel eens gehad dan , dat er slechts 1 borst is dat zo`n zeer doet ? Ik wel eens gevoelige borsten (maar niet zo pijnlijk als nu) , maar dan wel beide en niet zoals nu maar aan 1 kant Vind het een beetje vreemd hoor , die 2 dingen horen bij elkaar als een soort van 1 eiige 2ling Vind dat dan ook gewoon hetzelfde moeten doen Valt het tenminste niet zo op whahahahaha Groetjes Joyce
en wachten ...... haha een dag gaat normaal snel maar als je ergens op wacht kan het heeeeeel lang duren
wacht ook met jullie mee, hoop snel op wat positieve berichten, dan is het wachten niet voor niets...
Ik heb even niet bijgelezen, maar ik heb goed nieuws. Ik deed vanmorgen een test en die was positief. Ik kan het gewoon niet geloven!!!! IK BEN ZWAGER!!!!!!