toch he.. ondanks dat ik zelf vol ongeduld zit te wachten tot an het weekend... maakt dit de dag weer een stukje mooier ben stuk vrolijker ineens (en dat kon ik best gebruiken toch!)
Idd dit mag besmettelijk zijn elkaar aansteken met zwanger worden. Ik hoop je idd voor te gaan met een posi test en jij erna
Ik geloof ook dat ik nu officieel de wachtdagen in ga. geen krampen waargenomen en geen rekbare formules gesignaleerd. heb als het goed is mijn ei precies gehad op het moment van banner tenminste dat denk ik of het was een week eerder maar daar ga ik niet van uit. de goede momenten hebben we geklust, dus afwachten maar weer. heb hele nachten geslapen dit keer met liefdesproducten in mij dus heb tijd gehad om te scheppen. ik ga rustig de tent in en geniet van het zonnetje. liek.
Ik wil ook zo graag Wist ik maar hoe lang het nog ging duren, dat zou het een stuk makkelijker maken..... Van deze ronde heb ik totaal geen verwachtingen helaas en de volgende ronde gaat waarschijnlijk net aan mijn neus voorbij...Maar hopen dat mijn cyclus langer is dan 24 dagen, dan maak ik volgende ronde nog een klein kansje...
Geef jij maar het goeie voorbeeld en dan probeer ik je na te doen oke? De hoeveelste ronde is dit voor jou?[/i]
hoezo heb je geen verwachtingen dit keer elvira? nog te vroeg om dat te beoordelen ? en hoop dat je als je deze ronde naar juni doorgaat dat je mannetje nog net op tijd is om te vliegeren voor je hahaha nieuw onderwerp voor juni? we gaan vliegeren dit keer vliegers oplaten....
elvira# ik herken het gevoel hoor, ik heb er ook helemal geen goed gevoel over en als ik dan al die blije berichten lees word ik toch ook wel een beetje verdrietig. Ik gun het iedereen heel erg hoor maar het steekt wel een beetje moet ik eerlijk bekennen. en daar schaam ik me dan weer diep over....