ben toch wel erg nieuwsgierig hoor en als het zondag niks is.. dan durf ik niet meteen een feestje hoor en wat betreft voetbal.. vorig jaar toen er zoiets was.. wilde ik dus met de trein maar lag eht treinverkeer rond HEEL rotterdam stil dus doordat er een stel van die etters zat te klieren niets mis met voetbal.. maar wel met verveledne supporters @maychodo: ben benieuwd hoor! ik duim voor je dat het niet doorzet btw.. waar komt je naam vandaan?
hi meiden... voor sommige is de spanning er weer af en voor andere gaat hij door... Mijn afscheiding begint donkerder te worden, dus ik denk dat het hier ook een nieuwe ronde gaat worden. Heb ook echt nergens last van, dacht weer van alles te voelen, maar dat was allemaal snel over.
O bah nee hé !!! Mag nt hoor ! Dikke kick van mij onder die duiveltjes hun **** NOg 1 dagje voor jou, ...hoop dat ze morgen nt bij jou aan komen kloppen maar wel bij de buren !!
Ik begin het ook somber int e zien. Nog wel geen te bekennen maar mijn misselijkheid vd afgelopen dagen is totaal weg en ben ook vandaag neit meer echt moe. Heb wel weer lage rugpijn gekregen en die heb ik altijd als ik ongi moet worden Denk dat het voor mij ook dus ook een volgende ronde gaat worden...
Denk het wel. Heb echt helemaal nerges last van. Maar ook niet van ongesteldheidskwaaltjes. Tja behalve dan van iets donkere afscheiding en meestal betekend dat bij mij toch wel Maar eens kijken wat dit weekend brengt. En spijkervrouwtje we blijven gewoon moed houden. Zolang ze er nog echt niet zijn!!!!!!!!!!
dank je. wordt wat afgeduimd Ga nog niet testen, eerst het weekend maar eens afwachten en daarna zien we wel. Hopelijk is het dan ook nog van dit weer, heerlijk!
hahaha.... zo steken we elkaar lekker aan. Niet zenuwachtig zijn meid. Het komt zoals het komt. Ben zelf niet zenuwachtig hoor, mijn gevoel zegt me dat het toch niet zo is. Zit nu dus eigenlijk meer op het 'verlossende' antwoord te wachten.