goedemorgen meiden! ik heb sinds vanochtend voor het eerst dat het me opvalt rekbaar slijm!!! hihi geinig he! ik weet wel dat mijn eitjes nog ff moeten doorgroeien, maar toch vind ik dit een goed teken! sinds cd8 idd ook al om de dag aan de klus....dit wordt een druk paasweekend! (tussen al die brunches door....hihi) iedereen succes!!! liefs elfje
Goedemorgen dames Mamavanbo , dat zwaard daar maken we de duivels bang mee zodat ze wegblijven Hihi , flink zwaaien dus met dat ding Heb schepnetje heb ik nu voor de zekerheid ook maar aangeschafd Hij ligt onder mn kussen te wachten tot het zijn beurt is Gelukkig ben ik mn ongi geloof ik alweer bijna kwijt . Pf , was dan maar een dag of 3 of zo . Ben donderdagavond ongi geworden en nu is het al bijna weg Alleen nog wat oud bloed wat er uit komt . Kan ik weer bijna aan de klusssssss Ga deze maand echt om de dag klussen En ik gebruik de persona ook nog en hoop dat die me een beetje helpt wat betrefd de vruchtbare dagen Heb er goede verhalen over gelezen dus ................ Nu deze maand zal die nog niet helemaal optimaal zijn omdat hij mn cyclus nog moet leren kennen (gebruik hem nu voor het eerst ) , maar als het deze ronde niet raak is dan doet ie wel wat ie moet doen Heel veel succes ieder hier Elfje , nog bedankt voor het nummer van dat boekje . Heb het opgeschreven en ga van de week kijken of ik hem hier bij de boekhandel kan kopen Groetjes Joyce
hihihi iedereen om de dag aan de klus! dit wordt een drukke maand.... hopelijk ook een enorm vruchtbare maand! @joyce: fijn joh, zo'n korte menstruatie!! meiden! de lente is nu echt begonnen!!!! liefs elfje
HIhi , ja zeker fijn zo een korte ongi Vind het klussen toch wel erg fijn en vind die week onthouding dan ook helemaal niets Maar ja , tijdens geeft ook zo een rotzooi he We gaan er weer lekker voor Hihi , mannetje is erg blij met me de laatste tijd Niet dat ie dat niet was , maar nu extra Nu wil hij naar een dure lingerie zaak hier om nieuwe lingerie uit te zoeken Hij wil nu wel eens wat "nieuw" kant zien zegt ie Vind ik natuurlijk niet erg , hou van mooi ondergoed Maar hij verwend me echt gruwelijk de laatste tijd Groetjes Joyce
haha! en zo hoort het! heb toevallig vorige week ook 2 nieuwe setjes gekocht... mijn vriend vindt dit ook helemaal geweldig... geeft weer een nieuwe boost zeg maar.... liefs elfje
Hahaha , nou die boost hebben wij niet nodig Eigenlijk zelfs zonde om het aan te trekken want het is in no time weer uit Maar ja , het oog wil ook wat he En ja , ik hou van mooi ondergoed dus ik klaag mooi niet hihihi . Weet je wat ik zo grappig vind . Mijn mannetje wilde in eerste instantie maar 2 kids . Ik wilde er zelf graag 3 . Nu heb ik mijn mannetje dus "overgehaald" om toch voor een derde te gaan . En elke maand als het niet gelukt is lijkt het wel of hij telleurgestelder is dan ik Hij gaat er ook echt voor nu en dat had ik eigenlijk niet zo verwacht . Sterker nog , hij heeft het zelfs al over een 4e Sinds ik gestopt ben met de pil verwend hij me als nooit te voren . Hij verwend me altijd wel met leuke en lieve kleine kado`s , maar nu is het echt erg geworden Als ik weer ongi ben geworden dan probeerd hij me op te fleuren met een kadootje die niet altijd even klein zijn Maar vind het natuurlijk wel heeeeeeeeeeel erg lief van hem . Groetjes Joyce
heerlijk joyce! dat jullie goed op elkaar zijn afgestemd! ik denk dat er niets belangrijker is dan dat je samen als team ervoor gaat! hij begrijpt jou kennelijk zeer goed, en ik zou ook niet klagen met veel verassingen! ik heb bij ons het idee, dat sinds we bezig zijn voor kinderen, we meer dan ooit tevoren naar elkaar zijn toe gegroeit. we hebben altijd een goede solide relatie gehad, maar we vinden het allebei zo spannend nu.... geeft toch weer iets extra's...bij ons gaan we natuurlijk ook pas voor de eerste... enne, over die lingerie....., we gaan zo ff naar de stad, en heb m net subtiel laten weten wat ik onder mijn kleren aan heb....opbouwen van spanning zeg maar!!! hahaha liefs elfje
Nou dames ik meld me hier ook maar vast. Ben 4 dagen te vroeg ongi geworden Nog nooit eerder gehad. Snap er dan ook geen biet van. Maar we gaan er weer voor hoor. Laat me niet kennen door die kl%#tzakken! Alleen dus balen...wilde het vanavond gezelli gaan maken. Mijn ventje komt thuis na bijna 2 weken wegzijn Ga mijn zwaard en de rest van mijn huis poetsen. Hoop dat zwaard snel weer te kunnen gebruiken! Later!
Tja , we zijn dan ook al bijna 10 jaar bij elkaar waarvan 5 en half jaar getrouwd . En we hebben natuurlijk ook al 2 meiden saampjes , dus voor ons is het wel "bekend" zeg maar . Al is het elke keer anders en elke maand weer spannend Wij hebben ook altijd al een hele hechte en solide band gehad . Denk niet dat die band sterker kan worden als dat ie nu is . Wij hebben samen al zoveel mee gemaakt en door gemaakt ........... Dat we elkaar dan ook echt door en door kennen . Dat word nog een spannende middag/avond voor je dan Elvira , welkom hier in het mei topic We slepen elkaar er wel weer doorheen deze maand . JAaaaaaaaaa , we gaan er weer voor groetjes Joyce
Middag meiden! Even bijgelezen... hallo Elvira, jammer joh, maar hier is het ook hartstikke gezellig en de komende maand komen we allemaal weer door. Nieuwe ronde! En het is idd lente en ben ervan overtuigd dat dat gaat helpen! Alle zwaarden en schepnetjes liggen klaar voor gebruik, vanmorgen al een eerste proefronde gehad. En Joyce wat heb jij een een ongelovelijk lieve vent!!!!!!
Ok Elvira ik volg je op de voet, ... nieuwe NOD 13 mei dus ik blijf je volgen...als jullie hier nog een plaatsje voor me hebben, ook volgens eigenlijke NOD dan toch 4 dagen vroeger ongesteld geworden... Tot welke orde zullen we deze maand omroepen... geen musketiers meer want die waren een beetje geschift of niet ?? Iemand een leuk idee ?
Hi Stientje... jammer zeg, maar je bent hier WELKOM hoor. Tja wat zullen we hier eens bedenken. We zijn druk in de weer met schepnetjes om die zwemmertjes mee te scheppen en ze op de goede plek te leggen
hihi... leuk Vissertjesteam dat uit hengelen gaat met de schepnetjes. Zwaardvechten hebben we al geprobeerd (resultaat bekend), laten we dit eens proberen!
Ok dan hangt me hengeltje nu even te rusten... Die van jou is bijna weer klaar om uit hengelen te gaan ?
Lief dat je met me meedoet Stien En ik voel me nu al thuis in het vissersteam! Mijn schepnet staat nu ook op rust, maar het is een goeie hoor! Met een net vang je meer dan met een hengel. Hoe meer kansen, des te beter he Dus Stien, ik zou maar snel een schepnet aanschaffen ipv een hengel!
Dat is een goed idee, al dat vechten helpt toch niet En aan het water zitten word je toch rustiger van Meiden geniet van de rust en over een weekje aan de water kant he Liefs Manon.
whahhhaah ik zie jullie allemaal al zitten aan de waterkant met jullie hengels en schepnetjes. ik weet nog niet of ik meedoe........... ik meld mij zodra het zover is nu nog afwachtend. liek.