NOD mei

Discussion in 'NOD forum' started by greet, Mar 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    he lastig JoyceD! als het nou gewoon een zwangerschapsteken is dan maakt het niets meer uit!! Hoop het voor je!!

2. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

Jan 6, 2006
    2,208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Weet bijna zeker van niet Ster :cry:
    Ik heb namelijk al eerder zo een ontsteking gehad (maar heb toen te lang gewacht met naar de dokter te gaan ) en het begon precies zoals het er nu uit ziet .
    Maar schrok me wel lam hoor , toen ik het net zag :confused:
    Deed me bh uit omdat hij er steeds langs schuurd en dat helpt niet echt mee .

Denk je dat ik de dokter moet vertellen dat wij proberen zwanger te worden ivm medicijnen ?
    Ik krijg waarschijnlijk gewoon een creme ervoor , maar weet niet of je ook schadelijke cremes hebt :rolleyes:

Groetjes Joyce

3. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    mmmmhh, vervelend zeg z'on ontsteking. Ik zou zeker de dokter vertellen dat je bezig bent met zwanger worden ivm medicijnen. Zonde als je achteraf denkt had ik het maar verteld toch? Zit er antibiotica in die creme dan?

4. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Getver Joyce wat vervelend die ontsteking, hopelijk ben je er snel vanaf!

Lieverd!! WAT GEWELDIG!! Gefeliciteerd meid! Ik ben heel blij voor je en dan is al dat lange wachten toch niet voor niks geweest! Geniet ervan!

Stranger jij ook onwijs gefeliciteerd! Fijn voor je dat het zo gemakkelijk ging, het is leuk om dat ook eens te lezen. En ja ook ik vind het soms moeilijk maar dat doet geen afbreuk aan hoe blij ik ben voor jou.

Goh ik hoop dat de meiden (ben ff de namen vergeten, 't zijn een een aantal) die binnenkort gaan testen net zoveel succes hebben! Laat het inderdaad besmettelijk zijn!!

Pfff ben echt afgepeigerd vandaag (en gisteren ook trouwens) Lange dag op m'n werk en dan in die stikbenauwde trein, ik ben gekookt! Blegh!

Mijn klusdagen zitten er ook weer aan te komen, dit is het leukste gedeelte van de maand!
    Ik heb trouwens mijn foto opgestuurd naar de krater (edelstenenwinkel) en die hebben getest welke steen het beste is voor mij. Dit was het:
    TIJGERIJZER(nog nooit van gehoord :oops: ) Geeft kracht en moed, sterk aardende steen, geeft bescherming, de steen geeft aan dat ik me wat krachtiger neer moet zetten (ramboharley!!!)
    Ook voor het laten hechten van een bevrucht eitje is deze steen heel goed op z'n plaats.... :confused: Heb nu dus een steen in m'n slipje hahaha!
    (aan een veiligheidsspeldje) Ben benieuwd! ;)

5. Anka

Anka Lid

Mar 25, 2006
    69
    0
    0
    ZuidHolland
    hallo Dames!
    Anka hier... nou ik ben inmiddels terug uit het buitenland... NOD was 26 april... op 26 april geen duivels te bekennen... maar op 27 april 1 vlekje bruinverlies toen een dag later ... tja gewoon de normale hoeveelheid.. Ik dacht serieus zwanger te zijn... ik en overtijd dat is nog nooooit voorgekomen en het bruinverlies ook niet .. maar ja ik heb me er maar bij neergelegd en ga weer door naar de volgende ronde.. Ik ga morgen eens even bij lezen!
    X anka

6. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    He bah Anka wat jammer zeg! Veel succes deze ronde!

7. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

Jan 6, 2006
    2,208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ster , er zit zeker wel antibiotica in die creme .
    Maar weet niet of dat ook schadelijk is voor een eventuele zwangerschap .
    De ene antibiotica is dat wel en de andere weer niet .
    Dus ga het dan toch maar wel vertellen ......
    Is idd beter dan het achteraf bedanken .

Harley , ik hoop idd ook dat ik er super snel vanaf ben want dit is NIET fijn :(
    Lekker he , die warmte als je moet werken ;)
    Ik ging in de pauze lekker buiten zitten , maar als ik dan weer naar binnen ging leek het alsof ik een klap voor mn kop kreeg :confused:
    Gelukkig haalde me mannetje mij op met de auto , dus hoefde niet met het openbaar vervoer ;)

Welkom terug Anke , en succes weer :)

Groetjes Joyce

8. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ga ff eten, misschien kom ik morgen niet kijken want dan zit ik in Haarlem heel de dag op het bevrijdingsfestival.
    Gaan jullie nog wat leuks doen morgen?
    In elk geval een fijne avond en een fijne dag morgen!

9. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Herken je verhaal, dat had ik ook! Het lijkt elke ronde wel weer een verrassing wat je voelt en wat er gebeurd. Sterkte he!

10. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant

morgen moet ik helaas gewoon de hele dag werken :(
    's avonds een bruiloft. Heb ik wel zin in, want kan dan denk ik wel een beetje afleiding gebruiken als de :evil: :evil: er nog iet zijn. (en anders ook wel denk ik ;)) Enige minpuntje is dat mijn hoogzwangere schoonzusje er ook is... .... ik wil ook ....ik wil ook :)

11. Niet meer actief

Goed hoor, moet alleen zeggen dat ik wat minder positief ben... Vanochtend ging mn temp 0,1 graad omlaag en daar was ik niet zo blij mee.... Ik weet wel dat er nog hoop is, maar zo voel ik het op dit moment even niet..
    Heb daardoor wel steeds meer zin om te testen... Als het dan nega is, dan denk ik er hopelijk de dagen daarna niet aan en dan is het sneller 8 mei, snappie?

Hoe is het met jou?

12. Niet meer actief

Balen balen balen! Maar: it ain't over till it's over... (mmm, waarom kan ik bij een ander wel dingen bedenken om iemand op te beuren en bij mezelf niet... ;) )

13. Niet meer actief

En voor jou hetzelfde als voor IkenKleine!!!

14. Niet meer actief

Hoop inderdaad voor je dat je snel naar de dokterspost mag! Vervelend zeg! Wat doen ze daar dan aan, een ontstoken tepel? Pillen of een zalfje of zo?

15. Niet meer actief

Balen Anka!!!

16. Niet meer actief

Helaas moet ik gewoon werken morgen..... bleeehhh!! Veel plezier op het festival dan!

17. red

red Lid

Feb 23, 2006
    94
    0
    0
    Marretje: kom op meis! Zoals je inderdaad zelf al zegt: voor anderen opbeurende woorden en voor jezelf niet?? NIET DOEN, OOK AAN JEZELF DENKEN!! Dan van mij wat opbeurende woorden! Een dagje een dipje in je temp zegt écht niks! En twee daagjes vast ook niet (mocht het morgenvroeg weer zo zijn). Maar nu: neus omhoog, borst vooruit en ertegenaan! KOM OP HE! En niet alleen opbeurende woorden, ook een opbeurende knuffel! komt ie, vang jij?

18. Niet meer actief

sorry hoor, voor het aantal berichten.... normaal doe ik het in 1 berichtje, maar daar had ik geen zin in.... heb vandaag nergens zin in.... bleeehhhh!

19. Niet meer actief

Whooooooaaaaahhhh.... gevangen!!! Dank je wel! Ik doe mn best positief te denken maarreh.... Lief van je in ieder geval!

20. red

red Lid

Feb 23, 2006
    94
    0
    0
    Moelijk he... ik herken het zo.... Iedere keer weer. En het gaat met ups en downs. Misschien kan je je er morgen ineens wél overheen zetten. En dan denk je... waarom was ik gisteren zo verdrietig. En dan de dag erna is het weer mis. en zo maar door.

Maar toch...

Hoe lang zijn jullie nu bezig? En als ik nu net de verkeerde vraag stel.. sorry :(

Share This Page