NOD mei

Discussion in 'NOD forum' started by greet, Mar 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    ja nogal :( maar goed ik ga maar eens naar mijn werk want anders kom ik nog te laat ook! Groetjes Marielle

2. Maychodo

Maychodo Lid

Mar 27, 2006
    84
    0
    0
    Alkmaar
    Ik ben nog steeds niet ongi geworden. Ik wou gisteren een test halen maar helaas was er geen koopavond, vandaag dan maar proberen

3. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

Mar 27, 2006
    1,085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    temp al 4 dagen 36.9, er gebeurt dus helemaal niets daar binnen! zal wel foute boel zijn denk ik.....

4. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    goedemorgen meiden!
    voor mij ook een spannende dag vandaag..... ik hoop zo dat de duivels wegblijven vandaag!
    ik ga zo maar eens lekker een uurtje hardlopen voor de afleiding...brrrr
    ik heb ook nog nooit een echte NOD gehad, dit is mn eerste.. anders had ik altijd cylussen tussen de 6 en 12 weken...en wist ik natuurlijk niet wanneer mijn NOD eraan zat te komen....
    gelukkig is het een mooie dag vandaag, en kunnen we met zn alle genieten van het mooie zonnetje!
    liefs elfje

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Pff ik heb vr het eerst in 11 maanden 2dagen heel hoge temp wat me vertrouwen zou mt geven mr nu krijg ik 5dagen vr me NOD al heel klein beetje bloed. En dat met een temp v 37.0 .. ik snap er nts van.. ga ik nu alweer ronde 12 in ? Zit nog maar aan dag 21. Gisteren had ik 37.2.. En innesteling is toch te laat als ik binnen 4 dagen ongi wordt... :cry:

6. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hee stientje,
    ik weet het niet hoor, of een innestelling te laat is........ meestal toch 5 tot 10 dagen na bevruchting? maar dat zal vast weer kunnen verschillen... verlies je veel bloed?
    liefs elfje

7. dorito

dorito Bekend lid

Nov 10, 2005
    868
    0
    0
    ben je normaal wel regelmatig. en heb je getempt wanneer je ovulatie was. als dat echt iets van 10 dagen geleden was lijkt me het erg vroeg voor de ongi. zou het geen innesteling kunnen zijn? heb je de normale NOD klachten ook?

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

brr veel te vroeg wakker op mn vrije dag
    maarja.. job is niet vrij.. dus de wekker ging alsnog gewoon vanochtend

zo eens zien wat ik met mn dag ga doen :)

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Nee slechts een heel klein beetje bij het afvegen... had me eitje op dag 11 en zit nu aan dag 21.

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik heb een cyclus tss 25 en 28d en temp ondertussen al 6 maanden...had wel een beetje buikpijn deze morgen maar meer nt echt.. Maar me NOd is dinsdag daarmee dat ik vermoed dat ze er vroeger aankomen ; wel de eerste keer dat ik 2d zo hoog temp maar ja dat kan vanalles weer betekenen hé met die rare lentelijfjes :rolleyes:

11. dorito

dorito Bekend lid

Nov 10, 2005
    868
    0
    0
    stientje. dat zou dan net net nog kunnen. als je normaal regelmatig bent en het nu te vroeg is zou ik toch wel hoop houden hoor.

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Zou betekenen dat ik dan 4d te vroeg zou zijn, zo'n korte cyclus had ik nog niet !! Goh Dorito wou zo dat het deze keer waar was ... wacht ook al zo heel lang, dat je het nt meer gelooft en elke keer als je wat bloed gaat zien denkt dat ze alweer daar zijn !

13. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    zou dus nog best ook een innestelling kunnen zijn...
    pffff rot he, die onzekerheid! het enige wat je kunt doen is afwachten.....
    liefs elfje

14. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ja en wachten doen we al zo lang hé... hopen dat we heel snel es worden beloond !

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoi meiden....

Lekker gezellige drukke boel is het hier :D
    Ik heb deze maand iets wat ik nog nooit eerder heb gehad maar ben bang dat het allemaal tussen m,n oren zit.

Ik heb gevoelige borsten en dat heb ik nog nooit eerder gehad.....mijn vriend zei ook al dat ze wat groter/voller leken......en heb ontzettend veel last van doorzichtig slijm/afscheiding.....

Erg vreemd allemaal......ik denk dat het allemaal gewoon tussen m,n oren zit omdat ik het zo graag wil en ik gewoon donderdag of vrijdag ongesteld ga worden.....

Maar goed wou het even kwijt, geniet allemaal van het mooie weer! :D

16. Reneetje

Reneetje Lid

May 5, 2006
    5
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Ik kom me aansluiten bij jullie NOD-lijst. Ik ben nieuw op dit forum (zie voorstellen). Mijn NOD is 16 mei pas. Ik weet niet wat ik kan verwachten want op DE DAG hebben we niets gedaan, en zelfs de dag daarvoor niet :oops: We zijn het huis aan het verbouwen en waren erg moe. Tja... Ik moet ook zeggen dat we wel graag een kindje willen, maar het ook niet erg vinden wanneer het nog even op zich laat wachten.
    Ik ben wel een beetje misselijk en heb steken in mijn buik en af en toe lijkt er wel een zenuw te trillen. Ik weet het niet, een beetje gek gevoel. Maar dat kunnen ook de zenuwen zijn voor de verhuizing van volgende week. Want anders zou ik binnen een week al symptomen hebben en dat is wel errug snel. Dus samen met jullie mijn NOD maar afwachten.

17. Saskia78

pff aannemers praten wartaal
    en dan dacht ik nog wel dat ik het redelijk door had met een vader die timmerman was

ik snapte hier toch weinig van
    ik had plankjes die op de bint geklist waren?

bint = draagbalk.. dat weet ik
    maar geklist???

anyway.. het was niet goed zei hij
    dat snap ik dan weer wel :)

18. Maychodo

Maychodo Lid

Mar 27, 2006
    84
    0
    0
    Alkmaar
    Ben helaas toch ongi geworden....

19. Saskia78

20. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    ai ai... ik vrees ook het ergste. Durf niet naar de WC, hahaha (struisvogel politiek).

Share This Page