Ik heb juist nog steeds meer (witte) afscheiding dan normaal. Ben verder supergestresst kan ik wel zeggen tot nu toe nog een ongi te bekennen en vnadaag is mijn NOD, Heb ook al 2 tampontesten gedaan maar nog niks te zien. Nou maar hopen dat het zo blijft! Dus als dat zo blijft ga ik morgen testen
Janne:Nee ik ben niet aan het temperaturen omdat ik nog maar net van de pil af ben, 27 maart de laatste gehad (3 april voor het laatst ongesteld geweest) Is het dan niet wat te vroeg voor het temperaturen? Wil er eigenlijk niet teveel over in zitten maar onbewust ben je er wel veel mee bezig. elfje: jij bent aan de clomid, wat is dat precies en wanneer krijg je dat voorgeschreven? Spijkervrouwtje: Succes vandaag! Ik en kleine: ga je vandaag testen? X Miranda
Ik zal het nodig hebben En ooievaars zie ik ieder dag 2 als ik naar mijn werk rij is dat genoeg En Ik en Kleine testen hoor! ik zit juist zowat de hele dag op de wc iedere keer als ik ook maar iets denk te voelen ga ik toch maar weer even kijken. Tis maar goed dat het rustig is op mijn werk! Maychodo Jammer joh!! balen is dat hoop voor jou dat het de volgende ronde wel raak is!
mja ik kijk tegenwoordig sochtends in blijdorp even bij de flamingoos en ooievaars als ze gevoerd worden dat past precies in mijn aansluiting qua bus doe altijd extra vriendelijk tegen ze.. je weet het maar nooit
Miranda, Nee, je kunt natuurlijk gelijk temp. Ik vind het wel fijn, omdat ik dan de klok erop gelijk ( behalve deze maand) kan zetten wanner ik ongesteld moet worden. Misschien is je cyclus nu wat langer of misschien ben je wel zwanger. Ja ik zou niet tegen die onzekerheid kunnen. En daar komt nog bij ben je wel zwanger dan zie je dat al heel snel na je eisprong, omdat je temp dan ook weer omhoog gaat. Ik vind het in alle opzichten ideaal. Je moet wel een reglmatig slaappatroon hebben en niet de ene avond laat naar bed en de volgende avond er vroeg in. Je moet elke dag op dezelfde tijd temp. Voor mij is het ideaal en je weet gelijk wanneer je aan de slag moet. Let wel op: je temperatuur gaat pas omhoog na je ei en daarvoor moet je wel iets gedaan hebben.( uiteraard)
oke meiden, nu ben ik het zat..... ik ga gewoon testen... ik kan niet meer tegen dat geschreeuw van die testen, hoor ze de hele tijd roepen! Ben zo terug!
hmm bij mij is er weiinig pijl op te trekken hoe laat ik op sta en naar bed ga wisselende lokaties van werk dus dat zou dan slecht opschieten ben ik bang voor
Miranda, ik ga niet testen vandaag. Zit vandaag op dag 26 en wil toch minstens dag 28 afwachten. En dan nog 2 dagen voor de zekerheid. Maar denk wel dat het volgende ronde wordt hoor. Volgende ronde beter. Oh Marretje... en en en en en
hee spijkervrouwtje!!!! we zitten volgens mij met zn drieen in hetzelfde schuitje!!!!!! (ikenkleine, jij en ik!) ik zit de hele dag op de wc, heb al een tampontest gedaan, gevreeen en nog niets!!! ik word gek van het wachten!! morgen hopelijk voor ons drieen een positieve test!!!!!!!!!!! woe hoe! liefs elfje
dat is een middel om de eisprong op te wekken..., en die heb ik 20 april gehad volgens de echo en de ovulatietesten.. liefs elfje
uhhmmm...... ik weet het niet........ ik zit nog 3 dagen voor NOD, en ik geloof dat ik een heeeeeeeeel vaag streepje zie... maar misschien is dat wel het spul eronder wat een beetje doorschijnt...... weet het niet. Ga proberen er een foto van te maken en dan mogen jullie oordelen, goed?
Nou, heb het geprobeerd te fotograferen, maar mn camera focust niet goed van zo dichtbij..... dan dus maar weer wachten tot morgen! Sorry....