Miranda: op www.fertilityfriend.com kun je het bijhouden. Zie topic temperatuurkaartjes voor wat voorbeelden.
Die streep is wel heel licht kzie amper iets, ik had dat ook een keer bij een test en bleek gewoon dat de streep er al heel licht zat. Ik ga morgen mee testen. Gisteren zag ik het nega in maar vandaag al weer de hele dag misselijk en mijn tandvlees begon opeens spontaan te bloeden ( is ook een van de tekenen toch?)
Sorry Mar, ik zie niks, foto is te onduidelijk, nog een keertje proberen joh, mijn camera heeft altijd even tijd nodig om scherp te stellen van dichtbij...misschien die van jou ook?
nou marretje ik zie volgens mij toch ook wat!! en je mag pas over 3 dagen testen dus het ziet er goed uit!
Hoi Mar, Bedankt voor de tip, ik heb al ff gekeken maar wel wat ingewikkeld met dat engels. Weet je ook een nederlandse link? Enne ... ik heb je foto gezien maar zie niet echt wat, je moet gewoon je eigen gevoel volgen! Succes!!! Liefs miranda
Bedankt allemaal voor de reacties!!! Ik weet het, ik moet zeggen dat ik op de foto ook moeite moet doen om hem te zien. Dus inderdaad, morgen maar weer testen! En Sanne, dan hebben we een double date!!
Op dit moment niet. Ik had wel een paar dagen last van een soort krampjes in mn buik, rond de tijd dat innesteling mogelijk was. En verder is het juist wat ik NIET heb. Ik heb altijd zo'n last van mn borsten vanaf mijn eisprong. Daar heb ik nu dus helemaal geen last van. Verder dus helemaal niets...
Ik ben veel misselijk Heb pijnlijke borsten Af en toe krampen in buik en khad straks opeens spontaan bloedend tandvlees
Hi Mar Ik heb nog nooit een 2e streepje gehad, ook niet heel vaag en ik zie als ik vanaf een afstandje goed kijk toch wel iets wat op een 2e streepje lijkt hoor! Maar goed nog even afwachten of hij duidelijker word....SPANNEND!!!!
@ Sanne Is bloedend tandvlees ook een sympthoom? Dat heb ik namelijk van de week ook gehad, zomaar ineens had ik bloedend tandvlees (niet tijdens het eten maar gewoon zomaar)
Hoi Sanne, Ja dat is zeker een symptoom, als je zwanger bent raakt alles beter doorbloed, zo ook je tandvlees en dat is dan wat gevoeliger voor bloedingen Liefs Nies ( ja ik dacht, ik geef ook maar ff antwoord )
Ik had er ook vaker last van toen ik zwanger was, vooral met poetsen kon het af en toe een bloederige toestand zijn
Ik zie volgens mij ook een streepje hoor. Bij mij was hij vorige keer ook heel licht, maar wel zwanger. De andere keren moest ik supergoed kijken en de laatste zag ik toch echt verkleuring en was zwanger. Probeer het morgen nog eens.