NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Miranda ik heb je even een PB gestuurd met de uitleg van temp. over hoe ik het altijd doe.

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Wow wat gebeurt hier veel in een namiddag ijsje picknicken met me kids zeg ! Marretje, hoop dat je heel snel een mooie dikke streep krijgt hoor ! Lijkt me heel spannend !

3. Niet meer actief

Ik ben blij dat jij toch ook "iets" ziet! Maar inderdaad nog even wachten.... We doen niets anders!!!

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    en dan doe ik ook mee :D

5. Niet meer actief

gezellig!!!

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Marretje wat zenuwslopend zeg....Ik duim dat die tweede streep morgen beter zichtbaar is...

Voor wie morgen gaat testen (Elfje, Sanne...en de rest ben ik vergeten) duim ik super hard.

Stien zou goed kunnen dat het toch een innestelingsbloeding is, of wat oud bloed van de vorige keer!

Duim voor iedereen...ff wachten nog......

Oh ja...enne die ooievaar, daar heb ik hier ook een mooie landingsplaats voor ;)

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    hier nog een wachtende uit de wachtkamer, het is best warm in de tent dus ben er ff uitgekomen.
    gaat al weer lekker opschieten met wachten vind ik haha moet je toch beetje posi blijven he.
    marretje solly foto is te onduidelijk kan geen streep ontdekken ben benieuwd wat je morgen test. succes liek. en ook voor de rest morgen veel testplezier. met mooie dikke vette dubbele strepen kruisjes enz.

8. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Oooooo marretje, wat spannend, ik zal ff wat kleurstof doorstralen voor morgen en dan een dikke VETTE tweede streep, voor jou!

9. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Weet bijna zeker dat het voor mij de volgende ronde wordt. Net tampontest gedaan er zat allemaal smurrie (lichtbruinige afscheiding) aan :( :(
    Nu nog even afwachten wanneer het echt doorbreekt en dan nieuwe ronde nieuwe kansen!

Blijf duimen (ze zijn nu toch warm gedraaid) voor alle meiden die nog in spanning zitten! Wil van niemand een nieuwe NOD horen, alleen data voor bevallingen :-D

10. MaMarieke

MaMarieke Nieuw lid

5 mei 2006
    1
    0
    0
    Hai lotgenoten!

Ik ben nieuw op dit forum, heb al wel veel dingen van jullie gelezen.

Mijn vriend en ik zijn deze maand begonnen met onze eerste ronde "proberen" en hopen natuurlijk dat we onszelf uiteindelijk "papa en mama" mogen gaan noemen. Maar zover is het nog niet!

Onze NOD-dag valt op 14/15 mei, omdat mijn cyclus niet helemaal regelmatig is kan ik het niet precies zeggen. Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen met mensen die hun NOD-dag ook rond deze periode hebben.

Volgens de berekeningen zal ik, als onze bedpret beloond wordt, vandaag of morgen mijn innesteling hebben. MIsschien onder jullie ook mensen die dit ook hebben? Ik hoor graag van jullie en succes voor iedereen die hoopt op een klein wondertje!

11. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hallo mei noders :D

Nou vandaag toch aardig wat ongi symptomen hoor.
    Vanmorgen klein beetje roze afscheiding :(
    Zere borsten . bobbeltjes op tepelhof worden groter(en meer.......tel ze nooit dus weet niet zeker ;) hihi
    Hoofdpijn., druk op men blaas......
    Vandaag getest(niet met ochtend urine) en negatief...

Ga nu afwachten tot zondag anders nog eens testen als de :evil: :evil: er nog niet zijn.

Alle andere meiden succes en hou ons op de hoogte he ;)

Liefs sancho

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

jammer zeg ikenkleine
    scheelt dan wel dat je er min of meer al op rekende
    *kijk nog steeds nerveus*

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    wat is het hier weer spannend.... succes marretje, ik geloof dat ik de streep ook heeel vaag zie!!!!!
    Ik ben er even heel vlug, want ik moet zo naar meneer de pastoor en daar moet ik wel fris aankomen!! duss, ff douchen!!

14. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier nog een negatieve test :cry: Mijn mannetje en ik konden het allebei niet meer uithouden dus heb net getest maar helaas verder dan 1 streep kwam ik niet. Ben nog niet ongesteld en voel me eigenlijk ook nog heel goed (is meestal anders als ik ongi moet worden) dus nou wacht ik tot zondag als de :evil: :evil: er dannog niet zijn dan nog maar een test er tegen aan. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik door ga voor de volgende ronde ;)

15. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Balen zeg... Maar misschien niet genoeg HCG en kan het nog.
    Ik duim voor je.

Mijn nod is pas 3 juni, maar er wordt in de topic Juni nog weinig gekletst, dus ik denk dat ik maar hier even gezellig ga meekletsen en heel vaak ga duimen voor jullie... :D :D

16. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou ik blijf ook nog even gezellig hier hoor, want als ik nou morgen ongi wordt en mijn cyclus met 1 dag verleng zou ik de 31 weer NOD hebben dus ik blijf gewoon nog even in mij hangen :D ;)

En stiekum hoop ik ook dat het alleen te weining HCG is maar ja dat is een kwestie van wachten (zoals gewoonlijk hier :) )
    Nou ik ga zo naar een bruiloft, mooi even mijn gedachten op iets anders zetten! Fijne avond! :D

17. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    ja mijn nod is ook weer in juni
    heel veel suc6 voor diegenen die nog gaan of moeten testen ;)

mijn duimen draaien ook weer

kuzz anita

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He dames toch...alle testen vanaf nu alleen nog maar positief ok.....en van ongi achtige afscheiding wil ik ook niks meer horen ;)

19. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
  20. Niet meer actief

@Patje: ben zo blij dat jij het ook een beeeetje ziet! Nou hopen dat hij morgen duidelijker is, en niet ineens verdwenen of zo...

@Moontje: dank je voor de kleurstof, als hij werkt, zal ik hem weer teruggooien voor jezelf!

Ik heb hem aan mn mannetje laten zien en die zei: tja, ik zie wel vaag wat, maar ja, niet duidelijk, dus geen streep.... Tja, daar heb ik ook niks aan!

Deel Deze Pagina