ik snap wat je bedoelt heb de gebruiksaanwijzing ook eerst gelezen en moest er alleen wat af of bijop tellen als ik hem via oksel of mond zou doen rectaal was het beste nu heb ik gelukkig geen moeite om dat te doen gewoon ding in je r**t en gaan met die banaan maar zal straks nog maar eens even gaan lezen voor de zekerheid straks ga ik nog aan mezelf twijfelen
Maar goed, misschien ben je inderdaad warmbloedig! Als je temp nou maar omhoog gaat na je eisprong, is er natuurlijk niets aan de hand. Heb je niet toevallig koorts of zo?
Jaaa weet ik wel, maar ik hoor altijd iedereen dat ze dit en dat voelen.......maar ik voel helemaal niks, nada noppes. Heb ook veel witte vloed...maar ik wacht nog even netjes af tot zondag, ik ben gelukkig altijd al in de ochtend ongi
Goeiesmorgens ! Nou hier (na de negatieve test van gisteren) nog steeds geen te zien. Dus blijf maar weer afwachten. Ik ben nl nog nooit overtijd geweest dus dat is in ieder geval al iets haha. Heb nl in het begin (eerste 3/4 rondes altijd een cyclus van 25 dgn gehad en daarna een paar van 24 en zelfs een van 22 dagen. Maar zit nu dus op dag 26 wel spannend hoor! Ik temp nooit (dus weet mijn normale temp niet) maar vanmorgen toch maar even voor alle zekerheid eens gekeken wat mijn temp is: 37,2, vond dat zelf eigenlijk best hoog. Denk dat als ik nu weer ongi wordt toch ookmaar eens mijn temp bij gaan houden, kwaad kan het in ieder geval niet Marretje ik hoop voor je dat de streep vandaag goed te zien is! En ook voor de anderen die vandaag gaan testen , vette strepen of kruisen ok Denk dat ik zo maar (voor alle zekerheid) ff testen ga halen (moet toch boodschappen doen). Heb de testen die ik nu heb via internet. Wat voor testen halen jullie altijd?
Jee spijkervrouwtje...dat klinkt goed zeg!! Nu di posi test nog Ik duim braaf verder hoor!! Enne die temp is idd hoog voor als je overtijd bent...
Jullie ook al bij de mensen? Het wordt een spannende dag voor velen. Je temp is inderdaad hoog spijkervrouwtje. Hoe duur zijn jouw tetsen dan? Ik heb ze voor 9,48 per 10. Als de jouwe goedkoper zijn, dan wil ik dat wel weten hoor.
Ik kijk vandaag wel af. Heb gisteren een bruiloft gehad dus in verhouding veel gedronken (wel alleen cola en water hoor ) Dus wil vananvond niet teveel drinken en hopen dat morgenochtend mijn urine genoeg geconentreerd is voor een positieve test Geen idee wat die van mij precies kostten volgens mij heb ik iets van 5 euro betaald voor 3 testen dus die van jouw zijn goedkoper! Maar ik neem aan dat de deze testen wel net zo goed zijn als andere testen (bijv die uit de drogist)?
Ik moet zo gaan jureren op een paardenwedstrijd, dus zal me zo eens gaan douchen... Ik heb een tijd geleden ook besteld. Het was een pakket van 5 ovutesten en 2 zw.schapstesten. Ovutesten zijn op en 1 van de 2 zw.testen ook. Ik had toen voor het eerst een cyclus van 28 dagen ipv 27 of minder. Maaaaan wat baalde ik zeg toen die nega was. Heb dus nu nog 1 dipstick test en 1 kruidvat test.
O, wat is het hier spannend zeg!!!! Negatief testen zegt trouwens helemaal niets hoor. Dan kan het een paar dagen later toch gewoon positief zijn. Ik spreek uit ervaring! Zo lang de duivels wegblijven, blijft er een kans bestaan. Gisteren had ik ineens voor het eten ontzettende pijnlijke krampen in mijn onderbuik. Ik was even bang dat het mis zou gaan, maar ik heb nu nergens meer last van. Ja, rommelende darmen en obstipatie. Succes meiden met testen en wachten! Gr. Lieverd
Hoezo bezig met zwanger worden, had vanacht gedroomd dat ik zwanger was en dat ik al een buikkie had, en omdat ik zo last van mn rug kreeg was ik druk op zoek naar een buikband, maar alle winkels waren gesloten dus snel ergens een doek vandaan gehaald en die als buikband gebruikt Maar mijn vriendin die geloofde me niet dat ik zwanger was en die zei tegen mij, nee dees je bent niet zwanger dat is je vette buik hoor aggrrr
Elvira succes vandaag he!! Nou ik ga boodschappen doen heb ik dat tenmisnte gedaan voordat het druk is (hoop ik) Kom straks nog wel ff kijken
Wat een grappige droom. ja een mens kan raar dromen. En spijkervrouwtje, het zegt inderdaad niks of je een dure of goedkopere test hebt. Ik had bij die goedkopere echt een streep en was zwanger.
Dank je..ik ga douchen. Anders sta ik zo meteen te laat op het terrein.... He, had zo gehoopt dat die testers er al zouden zijn... Ben benieuwd naar jullie dames! Kom misschien vanmiddag nog even kijken...