NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ga me zo ook aankleden.
    Ik moet naar de kapper. Ik kom ook nog kijken, want zo als een ieder erg nieuwsgierig.

Veel plezier Elvira

2. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    hmm, nog geen posi uitslagen hier? jammer hoor nu moet ik onwetend naar mijn bedje toe.
    Heb nachtdienst dus ga nu slapen, vanavond kom ik zeker weer kijken of er al nieuws is, succes allen en een fijne dag!

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hai lieve meiden!!!
    vanochtend is mijn temp gezakt naar 36,2!!!!!!!!!! later op de ochtend helaas :evil: :evil: .....heb dus niet meer hoeven testen :cry: :cry: ....
    het zou ook wel heel veel geluk zijn geweest, wanneer het met een ronde clomid was gelukt... :cry:
    ik ga met volle goede moed weer verder, heb de volgende dosis al in huis...
    voor de meiden die nog gaan testen, heeeeel veeel succes!
    ik ga verder in juni helaas...
    liefs elfje

4. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Succes nog spijkervrouwtje ! ziet er nog goed uit toch !
    Hé jammer Elfje !! Je weet heel snel waar je aan toe bent hé als ie zo naar beneden dondert die temp ! De mijne is ook z'n ronde naar beneden bezig.. dus vermoed ook dat ik snel naar juni toekom ! Duim voor jou dat het in juni een magische maand mag zijn ! Succes meidje !

5. Niet meer actief

Hoeft niet hoor dames.
    ik had bij mijn zwangerschappen ook wel eens een dipje.

En anders gaan we gewoon "fijn"door naar juni.

6. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ik zit hier toch met een beetje raar gevoel
    heb nu net voor het opstaan weer getempt en is hij van 37 graden naar 36,5 gegaan in ene.
    en toen ik opstond en op de wc zat , zat er allemaal bloed aan me papiertje en zaten er ook wat stolseltjes op me tampon toen ik die er in en eruit haalde.
    gister avond had ik al een beetje bloedverlies maar dat was niet super veel en was savonds laat weer weg.
    nu was het toch weer wat meer.....
    hier krijg ik dus zulke rare gevoelens bij he :(

groetjes renate

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    vaag! meestal is dat menstruatie.. van hoog naar laag en dan bloed :confused:
    maar je bent op dag 10?

8. Niet meer actief

Wat een raar verhaal.
    dan zou je na 10 dagen alweer ongi geworden zijn?

Heb je vorige keer een test gedaan toen je ongesteld werd?

9. Niet meer actief

Poe he Ieniemienie! Ik zit hier te springen op mijn stoel omdat ik zo nodig moet plassen.... Maar wil wachten tot mijn mannetje zijn bed uit is, zodat we samen kunnen testen... Laat het weten aan jullie!

Bah Elfje, da's klote! Ik duim voor je voor de volgende ronde!

Da's raar, Poeizie! Wat zou het kunnen zijn geweest? Ongi niet, innesteling ook niet.... Ader gesprongen? Heb je toevallig geklust?

10. Niet meer actief

Nou, ik sta op klappen, ik ga testen, kan het bijna niet meer ophouden, moet zoooooo nodig!

11. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    succes marretje!!!!

12. Niet meer actief

He kom snel ik moet om 10.15 bij de kapper zijn.

13. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elfje balen joh. Hopelijk volgende ronde meer succes!

Nou ik heb net voor alle zekerheid nog maar ff een testje vh kruidvat erbij gehaald , had er nl nog maar 1 liggen en je weet nooit waar het goed voor is :)

Maar ik ga vandaag niet testen hoor, eerst maar eens kijken of die :evil: :evil: weg willen blijven en dan gooi ik er morgenochtend een nieuwe test tegen aan. heb overigens totaal geen ongikrampen/lage rugpijn meer dus daar ben ik wel blij mee :D Nu nog hopen dat het een goed teken is ;)

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Waar blijf je Marretje ?.............liek

15. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    gewoon te laten komen, dit is een noodsituatie :)

16. Niet meer actief

Nou, hij is dus nog net zo vaag als gisteren...... bleeehhh..... Denk dat ik mn mannetje zometeen in een potje laat plassen, dan kan hij ook "testen" en dan kijken of ik niet ook zo'n vaag streepje zie, dan weet ik tenminste meer...

17. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    jammer, misschien gewoon wachten nu tot na je NOD. je zit nog vroeg in je cyclus..............succes liek.

18. Niet meer actief

Ja, ik weet het... maar ja, laat dat wachten nou net mijn slechtste punt zijn hihihi!

19. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja van ons allemaal volgens mij :) Jammer marretje ik had gehoopt voor je dat het al een dikke vette streep was, maar je zit inderdaad nog voro je NOD dus de kans is nog niet verkeken!!

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik snap het Marretje, ik vond het in het begin ook erg moeilijk maar aldoende leer je en heb ik al in geen 4 maanden meer getest en gewoon afgewacht. tis zo zonde van je centen ook al heb je goedkope testen je kan het net zo goed in een spaarpot je stoppen en die gebruiken als je zo ver bent.
    ik heb nu al maanden een test liggen , en die ga ik alleen gebruiken als ik het echt nodig vind eerder niet ( ik wil er gewoon niet meer kopen haha )
    dus die gebruik ik alleen als ik echt ga denken nu dat het posi zal zijn. liek.

Deel Deze Pagina