Goedenavond dames Ben ik even een paar uurtjes weg , is er meteen weer een hoop gebeurd Marretjeeeeeeeeee , gefeliciteeeeerd !!!!!!!!! Geweldig zeg , toch nog die dikke vette plus Ik ben heel blij voor je , maar ook wel beetje jaloers hoor Moontje , vaag zeg dat kaartje van jou Maar ja , heb hier wel vagere kaartjes gezien dus er is nog hoop Ik blijf stug duimen voor je !!!!!! Spijkervrouwtje , succes met testen morgen !! Ik duim voor een dikke vette plus En ik ........................... ik wacht nog steeds Groetjes Joyce
marretje gefeliciteerd meid toch nog die met gaat de mooie plus goede kant op met mei er al een aantal zwanger en de maand begint net
Heeeeeeeeeeeeey Mar, te gek meis!!! Van harte joh. Hoeveel dagen voor je nod heb je nu getest? Liefs Nies
Nah , super, echt waar!! Zo zie je maar dat te vroeg testen echt geen zin heeft. Als je nog eerder test dan had je waarschijnlijk nog niks gezien. Dat geeft de burger wel moed Geniet er lekker van meis...lekker binnenkort "de koopgoot" in.....babyshoppen !!!!
Ik wilde het eerst morgenochtend doen, maarre nu durf ik nog niet zo goed, ik denk dat ik nog ff 2 daagies wacht.....voor alle zekerheid....
Haha, ik snap het! Ik heb al eerder getest (gisterochtend) met dipsticks. Ik denk zelf dat als ik eerder getest had, maar dan met clearblue, dat ik dan gister al positief getest zou hebben.
Nope nog niet getest mijn vriend heeft tetsen verstopt haha mag ze morgen of maandag pas. Kheb wel wat krampen in onderbuik dus zie het somber in, hoewel misselijk ben ik wel nog
Ik heb 3 testen liggen, geen dipsticks maar die andere met blauwe dop. Had je een voorgevoel deze keer?...Of iets waarvan je dacht....het zou wel eens zo kunnen zijn? Sorry voor m'n nieuwsgierigheid hoor
ja owke khoop dat ik het morgen doe als ik dan nog niet ongi ben, kheb echt krampen nu maarja dat wil nog niks zeggen he
Spannend Sanne....jij zit nu dus net in zo'n onzeker schuitje als ik....ik duim voor een vette positieve test voor je hoor!!!
Geeft niet hoor! Ik had wel een voorgevoel. Eentje waar ik niet aan toe durfde te geven, maar goed.... Ik had dus van die krampjes rond innestelingstijd en pas sinds gisteren last van pijnlijke borsten, terwijl ik dat normaal gesproken vanaf de eisprong al heb. Dat was eigenlijk het enige. En een "gevoel" dus....