Nou dat was dus wel een goed gevoel! Ik heb dat in elk geval niet Nou we zullen wel zien....ik laat het direct weten hoor! Ik ga nu lekker naar m'n mandje, morgenvroeg staat m'n jongste weer rond de klok van 7 naast m'n bed Slaap lekker voor straks! Liefs Nies
Ja , is ook zo...ik neem ook iedere keer een spurt naar het toilet als ik denk dat ik iets voel "lopen" hahaha! Maar er gebeurd nog niks...nou duimen dan maar! Ook voor jou, slaap lekker!! Liefs Nies
jeetje wat lees ik nou? Mar! van harte gefeliciteerd meid! nou ik ga me bedje maar opzoeken ben draaierig en misselijk zal wel door het warme weer van vandaag komen heb al zeker iets van 3 liter water naar binnen gewerkt slaap lekker groetjes renate
goeiemorgen allen, ook hier is alles rustig, hopen dat zo blijft! wacht, wacht nog maar een beetje...........
Laten we dat idd hopen Moontje Mijn eigenlijke NOD is pas over 4 dagen (schiet ook al op ) maar omdat ik eitje eerder had is mn NOD ook verschoven . Die is nu dus 3 dagen eerder en dat zou betekenen ..... morgen Nou , voor de zekerheid hou ik het maar op dinsdag . Das dan over 2 dagen en de helft van de 4 Voel geen krampjes gelukkig . Die ontsteking op mn tepel is ook trouwens ook al weer bijna genezen En ongi of niet , ik ben dus alvast blij Was namlijk helemaaaaaaaaaaaaal geen prettig gevoel En nu WACHTEN we de zondag dus maar weer af Groetjes Joyce
Nou ik zit in een dipje hoor De zijn nog nergens te bespeuren (vanmorgen nog een tampontest gedaan) Dus meteen daarna maar een echte test gedaan maar helaas negatief Had vanmorgen wel mijn temp nog gemeten en die was 37,4 dus had stiekem wel wat hoop maar helaas dus. Ik snap er niks van ben nooit overtijd. Vindt het nu ook niet leuk meer als ik dan toch niet zwanger ben dan moeten die maar komen dan kan ik tenminste aan de volgende ronde beginnen.... balen balen balen
Dat van die ontsteking is goed nieuws joh! Nu nog ander goed nieuws!!!! Ik ga naar mijn bedje toe, heb nachtdienst dus mijn dagen vliegen om nu! gelukkig maar want ik begin al weer helemaal NUTS te worden!! see you en ik hoop dat deze dag ook voor jou snel om is en alles rustig is en blijft! zal slapend voor je duimen! liefs moontje
Ach meis! wat vervelend toch voor je.... dat wachten en in onzekerheid zitten is ook helemaal niets ook! ik hoop dat je gauw uit de onzekerheid bent en inderdaad als ze dan moeten komen dan maar meteen!
Spijkervrouwtje, je menstruatie kan ook 16 dagen ( ipv 14) na je ei komen. Dat had ik dus helaas een keer. Scheelt weer 2 dagen terwijl je toch verder wilt. Maar je kunt natuurlijk ook zwanger zijn, maar dat er nog te weinig HCG is en dat je het nog niet kan testen. We houden het op het laatste hoor!
Yep , ik sluit me bij janne aan . En dan zeg ik er nog even bij dat die hoge temp wel hoopgevend is natuurlijk Moed houden hoor , zolang ze er niet zijn is er nog hoop Groetjes Joyce
Ja dat is waar ik zie wel. Maar ik denk dat ik voorlopig ff geen test meer doe. Eerst maar eens een paar dagen afwachten of dat ze wegblijven.
Nou , ben bang dat het voor mij niet lang meer duurt voor ik ongi word Mn baarmoedermond is zacht en staat ver naar achteren . Wat betekend dat ik vandaag of morgen ongi ga worden Blehhhhhhhhh , het duurt allemaal zo lang . Nu al 5 maanden bezig ( 4 rondes dan ) en ben dat wachten helemaal zat . En de krampen komen nu ook weer lichtjes opzetten Maar ja , die ontsteking is in elk geval wel bijna weg . Groetjes joyce
balen JoyceD, niet leuk he dat wachten!! Ik voel me wat schuldig! afgelopen vrijdag 5 biertjes gedronken! Las net dat je minder vruchtbaar kan zijn en een kans op miskraam kan vergroten hiermee. Maarja als het nog een tijdje gaat duren bij mij.... Niet dat ik altijd alcohol wil drinken hoor Maar soms vind ik het leuk en gezellig met vrienden. Ach ja moet me maar niet te druk maken hierover...
joyceD ben benieuwd hoe het afloopt bij je, gelukkig is je onsteking weer over. spijkervrouwjte tja opeens kan je cyclus langer zijn dan je wilt ( het went om hier geduld voor op te brengen ) Ster niet schuldig voelen hoor ( ik neem het er ook wel eens van hoor) kan niet alles aan de kant zetten vind ik zelf omdat het wel eens raak kan zijn. ) succes ook met wachten............liek..