NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Dankje en jij ook weer succes he met wachten!!
    Samen met vriendin gedronken die 1 dag overtijd was... Zij voelde zich helemaal schuldig hierna!!

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    haha samen een schuldgevoel hebben. ik denk zodra je weet dat je zwanger bent is het nog vroeg genoeg om rekening te houden met van alles en nog wat.
    misschien veel te nuchter ik geloof niet dat dit soort dingen bevordelijk zijn voor het ondergaan van miskramen enz. en verminderd vruchtbaar is gewoon als je dagelijks alchohol nuttigt van een keer tje in de zoveel tijd uit de band springen why not. ik heb eergisteren 2 flinke cola met tikken genomen heerlijk haha. liek.

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goedemorgen..

Ff bijgelezen en meteen goed nieuws; SUPER MAR!!

Spijkervrouwtje, wat balen meis..maar de hoop nog niet opgeven hoor. Ziet er nog steeds goed uit!

Sanne, ben benieuwd wanneer je test...Ik duim!

Ster en Liek...ik heb gisteren ook een glaasje rode wijn genuttigd..hmmmmm Ga echt nog niet alles opgeven omdat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn. Ik drink echt nauwelijks alcohol en zo lang ik niet weet dat ik zwanger ben, kan dat best af en toe vind ik! Ook suc6 met wachten dames!

Joyce; hoop dat die duivels gewoon wegblijven meid! Ik weet dat wachten lang kan duren....Suc6!

Janne; helaas was er niks meer over van het eten ;) ...Jawel hoor, maar dat bikkel ik lekker zelf op vandaag.
    En ja, ik ben regelmatig bij mijn paardje. Toevallig dit weekend helemaal paardenweekend met jureren en zelf rijden...Jureren doe ik maar incidenteel...Ga vandaag zelf rijden, dus ben zo weer weg..

En ik....ben een beetje verdrietig omdat mijn mannetje vanmorgen om 6 uur voor bijna 2 weken naar Argentinie is vertrokken....Maar het goede weer beurt me al op ;) Hij komt op onze trouwdag weer thuis :)

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik heb ook getest, 4 dagen voor NOD negatief.....meteen enorme teleurstelling natuurlijk.........

Mijn borsten doen zo ontzettend pijn nooit eerder gehad....maarja denk niet dat die positief word over aantal dagen.....?

5. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Er is er alvast eentje die mijn opgestuurd ooievaar heeft ontvangen! Super!! Gefeliciteerd Marretje!

6. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi Rachel,

Ik had ook niet verwacht dat mijn test na 3 negatieve testen nog positief zou worden. Geef de moed niet op.

Gr. Lieverd

7. Niet meer actief

Ja, dank je lieverd, voor die ooievaar! Ik heb hem al weer doorgestuurd hoor!

En meiden: ik heb een heeeeleboel GERESERVEERD bordjes op mn roze wolk gezet, dus ik zou zeggen: kom maar op!

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    We zijn hard onderweg!! Hoop dat we de finish allemaal gaan halen! Bedankt voor je bordjes iig!

9. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik hoop dat ik jou dan volg, heb nu 3 negatieve testen gehad dat de volgende maar positief mag zijn :D Had jij ook zelfs na je NOD nog negatieve testen?

10. Niet meer actief

Spijkervrouwtje, het kan natuurlijk zomaar zijn dat je deze maand een langere cyclus hebt, en dus eigenlijk nog niet overtijd bent. En het kan inderdaad ook zijn dat je pas na NOD negatief test, dat las ik in een van de andere forums. Dan maak je gewoon heel langzaam hcg aan.

11. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik heb inderdaad twee dagen na mijn NOD nog negatief gestest. Mijn positieve test kwam 8 dagen na mijn NOD.

Succes!

12. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja heb ik ook even aan zitten denken, alhoewel mijn cyclus nooit langer is geweest dan 25 dagen. Wel was mijn vorige cylcus een zooitje, bijna de hele maand bruine afscheiding dus misschien dat ik hierdoor te vroeg ben begonnen met tellen voor deze ronde.
    Ach we zien wel. Kan er toch niks aan veranderen. (helaas :) )
    Denk dat ik wel maar blijf temperaturen, lijkt me in ider geval wel een handig middel om beetje zekerheid te hebben. (ook voor een evt volgende ronde) Tot nu toe dus 2 temp:
    6 mei 37,2
    7 mei 37,4
    Het is in ieder geval nog stijgend ;)

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik mag verhuizen naar juni geloof ik :(

maar... wel goed om te lezen Marretje!
    hartstikke gefeliciteerd!! :)

(oh en wat drank betreft.. volgens mij huisarts kan een dagelijks wijntje niet echt kwaad.. ik drink er meestal 2.. maar dan dus niet dagelijks
    moet nog wel klein beetje lol in het leven blijven houden he! koffie geminderd, drank geminderd.. maar 1 kopje koffie sochtends en een glaasje wijn af en toe bij het eten.. dat mag gewoon van mezelf en daar was de huisarts het ook gewoon mee eens.. dat scheelt weer)

14. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hee balen joh zijn ze gearriveerd?
    Ik hoop voorje dat de volgende ronde meer geluk brengt!.

Ik wist trouwens niet dat koffie slecht zou zijn voor je zwangerschap. Ik lust het niet dus voor mij geen probleem. Maar is dit vanwege de caffeïne? Want ik drink wel af en toe red bull.... :rolleyes:

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

geloof dat het de caffeine is ja

nou was ik gelukkig net al geminderd met koffie drinken omdat ik echt rustig 8/9 kopjes per dag uit de automaat haalde
    (gaat al snel natuurlijk.. sochtends bij binnenkomst kopje, collega's halen nog eens.. sochtends pauze kopje, kopje na de pauze mee terug naar de werkplek.. etc)

dus nu drink ik hooguit op het station een cappuchino
    en lately ga ik met de bus.. dus helemaal niets op het moment
    maaja.. hoelang ik op deze lokatie blijf? dat weet ik ook nog niet

en idd.. geen twijfel meer mogelijk bij mij :(
    zo maar eens mn banner aanpassen

16. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik hoef ook niet langer meer te wachten :cry:
    De :evil: zijn net ge arriveerd :confused:
    Wel vroeg hoor , 4 dagen voor NOD :confused:
    Heb deze keer dus een cyclus gehad van maar 24 dagen :confused: :confused:
    Maar ja , misschien nog de naweeen van de april maand of zo denk ik .
    Het is nog niet in alle hevigheid los gebarsten .
    Alleen wat slijm met wat donker rode slierten er door heen .
    Dus zal vanmiddag wel goed op gang komen .

Kan het eigenlijk ook door de warmte komen dat het nu zo raar gaat bij mij :(:
    Heb normaal ALTIJD een cyclus van tussen 26 en 28 dagen , dus vind het wel vreemd :rolleyes:

Groetjes Joyce

17. Niet meer actief

Ik zou het niet weten, maar ik geloof dat iedereen deze maand raar doet.
    Incl mezelf.

Ach aan de andere kant moet je maar denken als ze toch komen dan maar 4 dagen te vroeg dan te laat.

18. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Dat is helemaal waar :D
    Verheug me nu al weer op de klusweek ;)

Groetjes Joyce

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Oke dan geef ik de moed nog niet op......Test volgend weekend wel weer als er dan nog geen :evil: zijn...... Bedankt :)

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    jammer joyce, je zat dus toch heel erg in de richting met morgen nod...... wel kort maar het is fijn dat je toch je cyclus hebt herkend ook al zit je er een dag naast.
    succes............ ik wacht nog rustig door.

Deel Deze Pagina