jammer Joyce en Saskia! hopelijk wordt juni jullie maand meiden!! succes Hey Liek, zit je nog in de wacht meid!! hoe gaat het met je??
Hey meiden, Even snel een berichtje....de zijn aanwezig hoor! En een buikpijn dat ik heb, kan bijna niet lopen van de pijn Nouja even 2 paramolletjes en ik ga weer op pad. Mijn nieuwe nod zal ik hebben in Benidorm. Ik duim voor de rest! Vanaaf lees ik even bij
13 mei mijn nod dag! ik zou graag meepraten op dit forum maar ken natuurlijk nog niemand. in ieder geval iedereen veel succes de komende maand
Komt vanzelf Lorfiedal. Ik ben er ook net een week en je leert al heel snel iedereen kennen. Maar welkom in ieder geval.
hoi janne ja dat is waar. trouwens het lijkt erop dat wij precies gelijk lopen ook nod op 13 mei.. ook eerste kindje?
Hoi Lorfiedal ik zit hier ooknog maar net maar je "kent" er zo een hoop hoor Maar als 13 mei je NOD is dan klopt volgens mij je banner niet want die zegt over 7 dagen eisprong
hoi marielle Ja je had gelijk ik was in de war met koninginnedag dat was natuurlijk niet op 30 april maar op 29 april en dan is het wel 13 mei volgens mij? Ben er ook nog niet zo in thuis moet ik zeggen maar ik weet zeker dat ik 29 april een beetje bruin slijm had en dat was het begin van mijn ongesteldheid. dus nu moet mijn banner kloppen?
13 mei zal dan inderdaad ongeveer je eisprong zijn maar je NOD is de eerste dag dat je niet ongesteld bent (Niet Ongesteld Dag) Dus je banner klopt dan nog niet. Hoe lang is je cyclus gemiddeld? Want als je cyclus bijv 28 dagen is en 29 april je eerste menstruatiedag was dan zou je NOD volgens mij op 27 mei zijn. Verder zijn er wel meer vrouwen die last hebben van bruine afscheiding voor hun menstruatie maar het best is om te tellen met dag 1 van je cyclus op de dag dat je echt ongsteld bent geworden. Succes ermee!
Hoi Neeltje , hier alles goed. ja ik zit op zekers in de wacht alhoewel het geen wacht voelt hoor. komt goed. zo week van te voren wordt het allemaal weer lekker spannend haha. ik houd het lekker rustig. nog 10 dagen is best lang om dingen te kunnen voelen.
dan ben ik eruit wat een gepuzzel zeg. dus volgend weekend zeker aan de klus!! en hoe loopt het bij jou marielle?
Hee Lorfiedal, Ik doe gezellig met je mee, mijn NOD is ook ongeveer 26 mei (vorige cyclus 4 weken en 2 dagen dus kan ook 28 mei worden...). Je gaat dus een eneverende week tegemoet!! Voor mij zal het wel wat meevallen - mijn mannetje is de komende vier dagen weg... Hopelijk is mijn eitje deze maand niet vervroegd, dan is hij precies op tijd terug! Om nu een andere vent van de straat te plukken is ook weer zo wat... Las trouwens laatst dat mannen die van huis zijn, hun vrouw vaker bellen in de week dat ze vruchtbaar zijn, alsof ze het ruiken! Grts, Neeke
Jep volgende week moet je klussen meid, go for it!! Is het je eerste ronde? Ik ben nu 2 dagen overtijd en nog geen ongi te bespeuren maar heb al 2 negatieve testen erop zitten. Erg raar dus. Ik blijf dus nog maar afwachten of de toch nog komen binnen een aantal dagen en anders doe ik aan het einde vd week nog maar een test denk ik.
Neem er anders wel een die een beetje op je eigen vent lijkt anders valt het na de bevalling misschien zo op Luk dat mannen dat ruiken is dat mannelijke intuïtie
jee wat spannend marielle, misschien heb jij dus al zo een klein wondertje in je buik. Ik ben gestopt sinds maart dit jaar en zou mijn eerste kindje worden.
ik sluit me volledig bij je aan zou wat zijn als je kindje ineens bruin blijkt te zijn als je mannetje blank is of andersom
hmmm niet zo goed gelukt mijn antwoord hoe antwoord je nou direct op een reactie???? maar hij was voor neeke