Hee visserslady's Vrolijk Pasen!! Hier is het maar boutweer! Mijn net is nog heel. Heb nu elke dag ff controle he...zodat ie zeker goed is als de zwemmers over een paar dagen komen En mamavanbo dat zwaard moet weg hoor....het wordt dit keer met rust en vrede aangepakt. We denken dat dat beter werkt. Dat geweld met die zwaarden heeft vorige maand namelijk niet goed uitgepakt.... Klonk idd wel als een leuke verrassing onder de douche Elfje.... Ik ga zo ook eten bij mijn schoonouders, dus zal me ´s aan gaan kleden.....
ik heb me zwaard ook al weggelegd hoor!!!! ik ben toch ook meer van de rustige lieve aanpak, misschien dat het nog iets oplevert!!!
Jij hoort hier nog niet thuis Neel...nog ff volhouden met dat zwaard. Misschien helpt het bij jou wel Ik blijf hard voor je duimen hoor!!
ik hoor hier nog niet thuis nee maar lees wel al met jullie mee, je komt niet zo gemakkelijk van me af!! ik reken nergens op dan valt het ook niet zo tegen dalijk mocht het niet zo zijn. ga jij maar lekker van je mannetje genieten meid!!
Ga ik doen en ondertussen blijf ik heel hard voor jullie musketiers duimen!! Goed gedaan mamavanbo Ik spreek jullie gauw weer...
Hoi Meiden, Mag ik me bij jullie melden? Vanmorgen ongie geworden Maar ik mag niet niet zeuren, tis pas ronde 1 en m'n cyclus was 25 dagen. Maar was toch een beetje teleurgesteld vanmorgen hoor. Nou goed, op naar Mei. Liefs Nies
ah niesje kom maar bij ons hoor meid wij gaan lekker door de maand en voor je het weet is het zover hihi
Goedemiddag meiden, eerst een heel vrolijk Pasen! En wat een leuke verhalen wee zeg. Mijn schepnetje ligt ook klaar voor gebruik, goed geckeckt op eventueel te grote gaatjes maar hij is in prima conditie Ben er al helemaal klaar voor
Thanx, gaan we het hier maar gezellig maken, toch? Paasvisite is net weg, steengril weer in de kast en een paar platvoeten verder, maar het was gezellig. Ik duim voor iedereen mee!! Enne Patje, schepnet ligt naast me hoor!
Zo is dat!!.... Moet zeggen dat ik het erg leuk vind om iedereen zo te volgen. Uiteindelijk komen we allemaal een keer aan de beurt, hoop ik. Zet 'm op meiden, er moet weer heel wat geklust worden deze maand
hee nies! welkom bij de meiden met kans op de eerste baby's van 2007!! enne...., dit lente seizoen doet goed aan het klusprogramma! hopelijk komen we idd allemaal gauw aan de beurt! liefs elfje
Hihi Elfje je maakt het ongi worden id maand april ineens veel beter klinken... want nu zijn inderdaad de eerste baby's van 2007 aan de beurt ! Krijg er gelijk weer zin in !
Dank je wel!!...En idd, nog niet eens bij stil gestaan dat we dan al in 2007 zitten. Dus misschien wel allemaal een dikke kerstbuik eind van het jaar Leuk hoor
Goedemorgen dames Nies , welkom bij ons clubbie Nou mn netje alvast klaar gelegd hoor . De duivels zijn weer vertrokken en we kunnen dus lekker aan de klus weer Nou ja , als die verrekte hoofdpijn weg is tenminste Voor nu ga me zo lekker aankleden , de kids aankleden en zorgen dat alles klaar is om te vertrekken . We gaan namelijk met mijn schoonmoeder , schoonzus + plus vriend en zoontje en me jongste schoonzus naar Artis Ach , misschien wel weer een groot voordeel . Ken ik even kijken bij de vissen hoe dat ook al weer moest met dat schep/vang netje Ik hoop wel dat jullie niet al te veel gaan tikken vandaag hoor . Anders is het voor mij niet meer bij te lezen vanaaf En ik moet natuurlijk wel een beetje op de hoogte blijven Groetjes Joyce