NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    ja Sanne, dat wachten is echt een hel he?
    Ik denk er net zo over maar helaas er zit niets anders op dan wachten.
    en het is geen kwestie van hoe we het doorkomen, we moeten het gewoon doorkomen, en dat doen we dus ook.
    Ik ben zelf ook al weer helemaal gek van het wachten en ik ben er ook nog niet.
    Dus....... moontje gaat weer door met een beetje wachten...... wachten.....zucht........ en wacht nog een beetje

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    nog even en dan mag je weer tetsen :)

3. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    ja gelukkig, nog 1 nachtje werken dus morgen is ook zo voorbij want dan slap ik eerst nog een paar uurtjes en dan dinsdag en woensdag nog door zien te komen en hopen dat de :evil: er dan nog niet zijn.

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Moontje,

Nog maar een paar daagjes, dan weet je meer! Veel sterkte!

Ik moet zeggen dat ik vooral de derde week van de cyclus lastig vind. Dan is de eisprong geweest, hormonaal voel ik me wat minder en zit niet zo lekker in mijn vel... De vierde week gaat dan meestal weer snel voorbij en die probeer ik vaak positief te zien: óf je bent zwanger, of anders komt er in elk geval weer de volgende kans aan! Maar is ook wel eens moeilijk en ik zit nog maar in ronde vier...

Dit keer zie ik op tegen de komende dagen - als mijn eitjes zich maar niet te vroeg melden! Wou eigenlijk maar eens niet temperaturen, maar ga deze week toch maar even wel doen denk ik, dan weet ik in elk geval of ik überhaupt een kansje gehad heb deze maand...

Neeke

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen Saskia en Chelleke :cry:

Joyce...duim nog even verder voor je! Vreemd hoor. Hoort vast bij april...toen ging mijn lijf ook ineens raar doen....

Ook voor de rest blijven mijn duimpjes draaien ;)

6. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Bedankt dames , voor het duimen :D
    Tot nu toe nog niets te zien .
    Ook geen gekleurde afscheiding .
    Ik weet het ff niet meer :(
    Heb ook geen ongi krampjes meer .
    Vanmiddag heel licht wat steekjes , maar was zo licht dat je het bijna niet voelde .
    Heeft ook maar heel even geduurd en toen was het weer weg :rolleyes:
    Nou ja , we zien het wel .....

Vanavond zijn mijn schoonmoeder , schoonzus en vriend en zoontje hier komen eten .
    Wij hebben mosselen gegeten , heerlijk .
    Mn schoonmoeder vind dat namelijk erg lekker , maar niemand lust het bij haar thuis en dus maakt ze het niet .
    Dus ik dacht ; laat ik haar maar even verwennen dan :D
    Nou en dat was geslaagd zeg :)
    Ze heeft zitten bunkeren als een bootkerel ;)
    Dus het was in elk geval erg lekker whahaha , heb eer van mn werk gehad :D
    Het was hier vrij druk met de 3 kids erbij , maar daarom ook zo gezellig .
    Ennnnnnnn ik heb mn gedachte even kunnen verzetten .
    Dat is natuurlijk ook errug fijn .
    Gewoon even niet aan baby`s maken en ongi worden denken :p

Groetjes Joyce

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    fijn dat alles goed is Liek en het nu nog niet als in de wacht voelt, ik leef nog steeds met jullie mee hoor!!! ik ga die 10 dagen vollop op voor je duimen hoor!! succes meis ;)

8. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Joyce, idd erg vreemd meid!! ik hoop voor je dat het of snel doorzet of natuurlijk dat je toch zwanger bent!! succes en sterkte meid!!

@Elvira, hoe gaat ie meis? je zit vandaag 12 dpo als ik het goed heb, hoe voel je je??

9. Niet meer actief

Ooohhh Moontje, ik hoop het zo voor je!!!!!! En voor mezelf natuurlijk, want dan kom je gezellig bij de januari mama's!

10. Niet meer actief

Hoe is het met jou trouwens?

Hebbie al getest? Of al krampjes?

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    [quote="neeltje]@Elvira, hoe gaat ie meis? je zit vandaag 12 dpo als ik het goed heb, hoe voel je je??[/quote]

Gaat goed hoor. Wordt alleen een beetje zenuwachtig van mijn kaartje....verder voel ik me zoals altijd voor NOD. Geen enkele klacht, alleen wat stevigere borsten (niet pijnlijk). Zit idd vandaag op 12 DPO.....Bedankt voor je belangstelling ;)

12. Niet meer actief

Hoi Meiden,

Nog ff berichtje van mijn kant.
    Heb de hele dag in de tuin gewerkt en ik kan op dit moment alleen m'n wijsvingers nog bewegen :(

Nog geen duivels hier.... 3 dagen voor nod...vanmorgen toch maar test gedaan, negatief
    :(

Dus ik ga er maar vanuit dat mijn duivels ook wel onderweg zijn.

Liefs Nies

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    En idd Sanne, jij zou toch ook 1 dezer dagen testen...Nog niet gedaan? Heeft je ventje de testen zoooo goed verstopt? hahaha Ik duim voor je hoor!

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    hoi dames, ik hier ook nog even tussendoor!! Tjonge, je kan hier echt geen dag missen, en vooral geen 2!!!!
    Marretje gefeliciteerd! geniet ervan!!

Ik heb iets heel erg raars gehad vandaag wat ik nooit eerder gehad heb!! Ik had met het afvegen ineens een hele grote eiwitachtig slijmprop..... Heel vreemd. Ik dacht dat m'n eisprong toch al zo'n10 a 11 dagen geleden was!! Herkent iemand anders dit??? Of kom ik nu in mijn vruchtbare periode??!!
    Voor de zekerheid nog maar ff aan de klus straks!! ;)
    Verder ook 2 dagen een beetje buikkrampen gehad en vandaag helemaal kapot!! Een vriendin, die ik bij de handbal zag die zei gelijk toen ik eraan kwam : JEEE wat zie jij eruit, ben je wel wakker!! En dat zei ze de vorige keer ook en toen bleek ik zwanger te zijn.... Ach ja we zullen zien :)

ik ga morgen eens even weer verder neuzen hier!!

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He meissie toch...kon je je toch niet beheersen. Nog niet helemaal opgeven hoor. Testen kan ook nog te vroeg zijn geweest...Ik blijf duimen iig!

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Patje, heb ik nog nooit gehad...Ik hoop dat het iets leuks betekend....Duim braaf verder hoor ;)

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    dank je elvira, nog een paar dagen en dan maar ff een testje wagen!!

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Spannend nog ffies....

19. Niet meer actief

Oef, spannend joh!!!! Laten we hopen dat je dit keer ook zwanger bent dan! Nog maar 3 daagjes!

20. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Jee wat is hier alweer veel geschreven!!
    Ik zal zo ff terugkijken of er zwangeren zijn.

edit; haha boven me staat er al 1! :D

Deel Deze Pagina