Moontje, balen zeg!!!!!! Ik had nog zo voor je geduimd.... Hopelijk helpen de lentekriebels ons allemaal! Vanavond lekker met een groot stuk chocola op de bank? Neeke
ohww flink balen moontje... Inderdaad een flink chocolade nemen Wensje suc6 in de volgende ronde liefs deesje
Neeke, inderdaad, de chocolade reep ligt al klaar en ik denk dat ik er ook nog maar een glaasje wijn tegenaan gooi! kom net uit de nachtdienst en dan ben ik alktijd al zo lekker labiel en dan ook nog eens dit! waarom nu niet 1 dagje later? Dan had ik het nog erggevonden natuurlijk maar had ik het waarschijnlijk iets beter kunnen opvangen. Natas, neeke en ooievaar, we gaan weer vreselijk voor elkaar duimen!
trouwens zat net even de nodlijst van mei te bekijken we hebben al 6 zwangeren bijna elke dag 1 gaat goed zo moontje volgende maand is hoop ik jou maand
sowwww gaat goed 6 zwangeren, maar vind dat er wel veel meer bij kunnen!!!! in welke maand waren de meeste zwangere eigelijk, vraagt me ineens af?
He Moontje Hoe kan dat nou?? En je temp was nog 37 vanochtend?? Raar hoor...Sterkte met je duivels en heel veel geluk in juni!! Ps geniet maar lekker van je chocola en wijntje!!
Temp was inderdaad hoog maar denk dat het door de nachtdienst is gekomen, werd erg warm wakker vanmiddag dus denk dat het allemaal enorm in de war is geweest door de nachten.
Moontje, een glaasje wijn erbij lijkt me een heel goed idee. Lekker effies in jezelf keren... Hartstikke lief dat je alweer aan de anderen denkt, ik duim in elk geval dubbelhard mee!! Weet alleen niet of duimen voor mij veel zin heeft, hangt allemaal van de tijd van eisprong, ben dus toch maar weer gaan temperaturen vandaag... Als mijn man niet op de juiste avonden thuis is dan weet ik het maar alvast, maar dan is het wel weer zo lang wachten tot de volgende mogelijkheid! Neeke
Dat probleem heb ik komende maand ook....Als ik morgen al ongi wordt en mijn ei is weer op dag 11, dan is mijn man 1 dag te laat...Hoop dus dat ik: -9 maanden niet ongi wordt -later ongi wordt of -later mijn ei krijg Ik kies voor het eerste Maar, er valt helaas niets te kiezen...
shitzooi ook allemaal! nou ik ga jullie verlaten, ga aan de koffie en dom onderuit op de bank hangen en nog een beetje verdrietig zijn. Morgen doe ik weer gezellig mee maar vanavond wil het niet meer lukken. sorry meiden!
Succes Moontje! En Elvira: ik duim voor optie 1 voor jou! Morgen weet je misschien al wat meer? Hoge temperatuur zou mooi zijn! Hopelijk is mijn man net op tijd terug (donderdag - zou één dag voor eisprong moeten zijn maar je weet maar nooit...). En volgende maand ben ik zelf in de cruciale week in het buitenland voor mijn werk... Dus als mijn mannetje op tijd terug is doe ik lekker met je drie opties mee!! Stom he, dat ik al zover vooruit denk! Voorlopig hoop ik op een eisprong op dag 14 of een of twee dagen later, en anders zal het tot de vakantieperiode moeten wachten... Neeke
Ik hoop dat het meezit dan..twee maanden naar de %^$&*^&%& is wel TE veel eigenlijk he.... Ik denk ook altijd al vooruit hoor. Maar ben toch telkens weer teleurgesteld als ik ongi wordt. Mijn man zegt altijd al; waarom heb je het nu al over volgende maand...je gaat er al vanuit dat het dit keer niks is geworden...
Tjsa, dat ken ik! Daarom ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden, dan kan ik hier mijn gevoelens kwijt want ik heb een schat van een man maar hij snapt er inderdaad niks van als ik me zorgen maak over het zwanger worden... Grappig genoeg vroeg hij me vanochtend of hij donderdag misschien maar thuis moest komen werken voor het geval ik een vroege eisprong zou hebben . Dus hij is er blijkbaar toch wel mee bezig! Ga zo eens lekker aan de thee en de zooi beneden opruimen. Ben benieuwd naar je temperatuur morgen - ik zit hier te gloeien van de zon en bovendien wil ik de komende vier dagen nog geen hogere temperatuur dus ik blaas wat warmte naar je toe: pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! Neeke