Dank je meid! En idd, mannen snapper er vaak toch te weinig van. Komt natuurlijk ook omdat wij dingen voelen en herkennen en zij niet. Zeg er daarom tegen hem ook maar niet te veel van, dat werkt het best Lief dat je man er rekening mee houdt! Ik wil er de komende maanden (hoop dat ik die niet allemaal nodig heb) eens niets over tegen mijn man zeggen. Dat hij gewoon niet weet wanneer ik vruchtbaar ben. Wil nog 1 maandje tempen en daarna eens helemaal niks berekenen; geen NOD, geen ei, enz. Ff alles loslaten. Of het lukt....???
Dat is helemaal niet zo'n slecht idee Elvira, ik denk dat ik een maandje met je mee probeer af te kicken als het niet lukt deze maand. ik ben er ook veel te veel mee bezig en daar wordt ik niet echt vrolijker van... Joyce je houdt het wel spannend zeg! Ik duim voor je dat er goed nieuws aan zit te komen. Er mogen idd nog wel wat zwangeren bij! Over zwangeren gesproken....Sanne dus toch!!! Gefeliciteerd meid! Doe ons ff wat HCG instralen als je kan! Is nooit weg!! Moontje doe jij maar ff lekker rustig aan en neem wat tijd voor jezelf en als je er behoeft aan hebt kun je hier altijd je hart komen luchten of wat opvrolijking komen zoeken! We leven met je mee! Wat wilde ik ook al weer nog meer zeggen...pff kweeniemeer... Nou ja iedereen succes! En ik hoop op nog een boel posi testjes binnenkort!
Goedenavond dames Visite net de deur uit , dus ikke naar de wc rennen En wat denken jullie ............ helemaal niets te zien Nog steeds geen duivels , maar ook geen gekleurde afscheiding . Tampon nog steeds wit Nu kan dat best omdat ik volgens mij morgen mijn NOD heb ........ Maar omdat ik gister al een rood sliertje had (sorry )... Misschien is mijn baarmoedermond wel extra doorbloed Uhm , misschien zit er wel een beeb in mijn buik Nee , denk echt dat ze er gewoon aan zitten te komen . Heb in elk geval wel al de buik van een zwangere hihihihi . Die is opgezet niet normaal meer , maar dat heb ik altijd vanaf ei tot ongi . Dus dat zegt ook niets . Nu zie ik wel mn aders heeeeeeeeeeel duidelijk , alleen op de verkeerde plek .... Namelijk ........ op mn benen Lijkt wel een hele landkaart , best grappig om te zien eigenlijk Jammer dat het niet wat hoger zit Groetjes Joyce
Daar heb ik dus ook last van Ga volgende maand nog netjes tempen (mn omdat je bij evt ha bezoek 2-3 achtereenvolgende maanden getempt "moet"hebben) en dan vanaf juni ff niks... Ga misschien eind juni een weekje naar Portugal. Mijn vader gaat een paar maanden en mijn moeder 2 weken eind juni. Misschien dus een weekje mee. Lekker relaxen. We hebben daar in een klein gehuchtje een huis en twee huizen verder hebben kennissen een zwembad...gewoon ff niksen. Eind juli ga ik met mijn mannetje 2 weken naar Oostenrijk (aan italiaanse grens) Heb er zin in Portugal week ik nog niet zeker...maar lijkt me wel ff lekker...
ik kan harder, kijkFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ha (hap lucht) FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFff
Lekker Elvira kun je ff lekker ontspannen en wie weet werkt dat wel stimulerend voor de vruchtbaarheid. Ik hoop het voor je. Lekker genieten en misschien ga je er wel met een buikje naartoe Ik maak ook dit temperatuurkaartje af en dan een maandje niks. FF mijn hoofd leegmaken. Oh Joyce dat klinkt toch wel goed zeg! Hopelijk is er morgen nog niks te zien! "Grappig" van die aders
Ik help wel ff FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF]FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFoei weg duivels en temp UPUPUPUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oehhh wat spannend Joyce...Wat een gestress die laatste paar dagen he. Pffff ben blij als die spanning er weer af is. Ben er mn die laatste paar dagen echt TE erg mee bezig...bleehhhh
Ik doe beter FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFff fFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF fFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Als die van jullie nu nt meer omhoog gaan weet ik het nt meer !
Haha Stientje wint de prijs voor de hardste wind!! Maar bij jou wil ik ook geen duiveltjes meer zien hoor! Dus ook goed voor jezelf blazen!!
Nou , het is idd heel erg spannend Maar ben dr niet zo heel veel mee bezig Tenminste niet zolang ik maar mensen om me heen heb . Gister me halve schoonfamilie te eten gehad (was heel gezellig ) en vandaag mn schoonzus + vriend (bijna zwager ) en zoontje op visite gehad En op die momenten denk ik er totaal niet aan , maar zodra ze hun hielen lichten zit ik op de wc Wat een sliertje rood niet allemaal teweeg kan brengen zeg En dan heb ik ook nog dat mn baarmoedermond nog hoog ligt en hard is .... Naar mijn mening (heb het even opgezocht ) hoort die dus laag en zacht te worden zo een 2 dagen voor ongi . Maar ja , we wachten weer af . Gelukkig morgen werken Voor jou en Stientje ook spannend he Stientje met die biefstukken van dr , moet elke keer weer lachen Kan vertellen dat doet een mens goed , al krijg ik het er nog warmer van (tis hier flink benauwd in huis) Groetjes Joyce
Fijn dat je wat afleiding hebt Joyce, dan gaat de tijd lekker snel voorbij (maar nog niet snel genoeg he hihi) En van die baarmoedermond dat klopt idd. Die gaat vlak voor je ongi weer lager en meer open staan en dan wordt 'ie ook weer zachter dus dat is een goed voorteken!' Mijn duimen staan niet stil!!
Idd lachen die Stien! Enne Stien, daar kan ik niet tegenop Nu heb je voor het hele forum en voor de volgende maand al genoeg geblazen hahaha Ben benieuwd naar de resultaten morgen...vast allemaal koorts hahaha
Elvira, wat is dat nou, temperatuurcurve voor de volgende maand... We laten het niet gebeuren hoor! Zeker met dat blazen van Stientje kan het haast niet gaan zakken... Maar - ja hoor, daar ga ik ook - na deze cyclus ga ik inderdaad ook de thermometer goed opbergen. Had me dat voor deze cyclus ook al voorgenomen maar ik wil toch wel heel graag weten wanneer er gesprongen wordt deze maand, ben vandaag dus toch weer begonnen. Maar na de eisprong stop ik weer! Had vandaag al duidelijk meer afscheiding het zal toch niet te vroeg zijn deze maand... Of extreem vroeg (uiterlijk morgen) dat is wel nog goed! Grtz Neeke
Dankje meidjes ! Iemand een biefstuk nodig de komende dagen om af te koelen van die verhitte temperaturen ?
Heb je er nog over dan....kan ik me bijna niet voorstellen met zo'n TUUT die blauw getrapt is En ik wil ze niet...ik hou van heeeeeeel heet!!
Ja hahahaahaha ik ook en zeker nu ! hoe heter hoe liever ! IK heb inderdaad er nog over... vandaag in grote hoeveelheid aangekocht, want verwacht dat ik nog veel schoppen onder me TUUUT zal krijgen
Ingewikkeld he al die temperaturen en afscheiding en al dat gedoe....ik wordt er wel moe van af en toe, maar het is wel voor het goede doel zeg maar. Maar hoe dan ook ik stop er volgende maans een maandje mee als het nu niet raak is, is wel ff beter en ik denk wel dat ik dat vol ga houden. Ik wordt echt een beetje gek van mezelf nu.