Hallo Dames, Ik weet niet of er al een topic over is, maar ik kan hem niet vinden. Mijn cyclus is een beetje aan het rommelen de laatste maanden. Voordat we begonnen met klussen voor een baby was mijn cyclus altijd 28 dagen. Om de 4 maanden was hij een keer 30 dagen. Sinds afgelopen maanden is mijn cyclus al 2 maanden 30 dagen. Ik weet nu niet zo goed wat ik aan moet houden, maar ik denk dat ik maar 30 dagen aanhoudt. Ik heb net ook mijn banner aangepast. Nu was mijn ei dus (misschien) ook twee dagen later en dus gisteren i.p.v. zaterdag. We hebben zondag voor het laatst gevreeen en nu is mijn vraag bestaat de kans dat ik nu toch zwanger raak? Of was het eigenlijk slimmer als ik vandaag nogmaals had geklust? Ik hoor graag van jullie. Groetjes Sjoelke
een eitje zweeft als t waren 24 uur rond, spermacellen kunnen ongv 48 uur overleven dus t is mogelijk. zo ben ik ook zwanger geraakt. 1 dag na mijn ei geklust. mijn mij heeft t alleen niet lang geduurd.... zie onderschrift.
He Kristel79, Wat erg voor je/jullie! Heel veel sterkte en ik hoop dat het weer snel gaat lukken. Maar ik kan me voorstellen dat je nu even niets wil, zoals je aangeeft in je onderschrift. Toch bedankt voor je reactie. Liefs Sjoelke