3 weken na miskraam nog een postitieve knaller van een test?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Blits, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Ik wil even iets aan jullie voorleggen..
    Op 12 aug had ik een positieve test.
    Op 25 aug erge krampen en op 30 aug begon ik te vloeien.
    1 sept bij de gyneacoloog geweest en de baarmoeder was leeg, hcg geprikt (was 300). Die dag ben ik ook eenvruchtzakje verloren.
    Nu had ik vandaag wat bruinverlies dus dacht laat ik een test doen om te zien of hij al negatief is. Deze was dus knalpositief.
    Net de huisarts gebeld, ga morgen even bloedprikken. Maar dan is dat toch nog geen goed punt om te meten? Dan moet er over een week ofzo toch weer gemeten worden?

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Misschien ben je opnieuw zwanger? als ze morgen prikken moeten ze om een goed beeld te krijgen na een paar dagen nog eens prikken om te zien wat het hcg doet. (of het daalt, traag of juist goed stijgt)
    Succes!

3. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Bedankt voor je berichtje.. dat leek mij ook inderdaad, dat ze nog een keer moeten prikken om het verloop te zien. Ben benieuwd.. niet fijn dit soort onzekerheden!

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoe gaat het nu? al wat wijzer misschien?

5. Mv1

Mv1 Lid

11 aug 2016
    64
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hier tot 4 weken na de tijd een positieve test van de miskraam

6. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Gisteren om half 9 bloed laten prikken. Ik werd in de middag gebeld dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest, mijn hcg was 6100 !

In het ziekenhuis hebben ze een echo gemaakt en daar konden ze helaas niets op zien, maar het kan in zeldzame gevallen buiten bereik van de echo zijn. Volgens de oude richtlijnen van het ziekenhuis zouden ze gelijk ingrijpen, maar omdat er nieuwe richtlijnen zijn en ik geen pijn heb willen ze het even aankijken. Vrijdag ( morgen dus) moet ik nuchter terug komen, dan maken ze een echo en wordt er opnieuw bloed geprikt. Als die waarde weer hoog is dan word ik dus meteen geopereerd.

Op dit moment voel ik me echt een emotioneel wrak, niet prettig.

7. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Even ter verheldering. Ze denken dus dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is

8. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Ach jemig. Heel erg veel sterkte!

9. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Sterkte morgen! Hou ons op de hoogte hier.
    Duimen hard voor je!!

10. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Jeetje, sterkte hoor vandaag!

11. ijsbeertjes

10 feb 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Veel sterkte, hoop dat alles goed zal gaan.

Hier iemand die 7 weken na de curettage ook nog knal positief test. Had het ziekenhuis gebeld en die zei het normaal is dat je na 6 weken nog positief test en dit terwijl een andere gynaecoloog van hetzelfde ziekenhuis zei dat het na 6 weken wel weg MOET zijn. Heel vaag allemaal. Als ik maandag positief test, krijg ik een echo.

Wat een gedoe allemaal!

12. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wauw! Dat ze je met 6100 hcg laten lopen. Bij mij gaven ze aan dat ze bij 2600 in zouden grijpen. Ik hoop voor je dat ze het vinden en het op een plek zit waar het kan groeien. Sterkte en succes.

13. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Hoe is het nu met je??

14. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Ik ben gisteren opgenomen voor een kijkoperatie omdat mijn hcg weer gestegen was. Echt een domper! Er bleek toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in mijn rechter eileider te zitten van 10 weken! Heb echt geluk gehad dat het goed afgelopen is. Mijn eileider hebben ze verwijderd.. nu herstellen. Moest een nachtje blijven.

15. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Dan heb je zeker geluk gehad! Meestal houdt een eileider dat niet zo lang vol! Heel veel sterkte met herstellen en veel geluk voor de toekomst! Mocht je twijfelen of je nu minder kans maakt zwanger te raken en dat het ook goed gaat, zie bijschrift voor ervaring. Bij mij kwam het goed!

16. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Dames, ik wil graag even inhaken... Ik maak me zorgen omdat ik veel buikpijn/steekjes heb een week nadat de mk bloeding is gestopt. Twee weken geleden een echo gehad ivm lichte bloeding. Daar was alleen een soort sliertje te zien in mijn bm maar niks dat op een vruchtzak oid leek zei de vk. Conclusie was dat het al vlak na de innesteling kapot was gegaan en de bloeding nu pas (met 7 weken) op gang is gekomen. Ik bloed nu al een week niet meer maar mijn test is vandaag donkerder dan vóór de miskraam ?!?! Iemand hier ervaring mee? Moet ik me zorgen maken of niet :(
    Dit is de test van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,9 KB
      Weergaven:
      21
  17. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Ik zou zeker even op hcg laten prikken en je zorgen delen. Ik dacht dat ik een miskraam had, maar achteraf bleek dat niet zo te zijn. Ik begon ongeveer 3 weken na de"miskraam" weer te bloeden en had een super positieve test. Als ik dus niet getest had en mn zorgen niet gedeeld had met mn huisarts was ik waarschijnlijk te laat. Ik had al bloed in mijn buikholte.. Wil je zeker niet bang maken, maar zou ook niet te lang afwachten als je het niet vertrouwd..

18. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Dankjewel voor je reactie Blits! We hebben morgen de eerste afspraak ivm herhaalde miskramen, ik ga dit zeker delen en ook zeker goed laten onderzoeken!

Is het nog niet erg genoeg dat je een miskraam krijgt, krijg je er nog een boel ellende bij :( ik vind het zo oneerlijk!

Hoe is het nu met jou dan? Herstel je goed?

19. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Het is ook echt oneerlijk he! Het voelt inderdaad als een trap na. Ik denk dat mijn herstel nog even zal duren, doe rustig aan. Emotioneel ben ik wel aardig nuchter, op wat moeilijke momenten na natuurlijk.
    Spannend zeg je afspraak morgen, hopelijk kunnen ze wat vinden waardoor de miskramen komen en mogelijk voorkomen in de toekomst..

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Jeetje blits. Lees het nu pas.
    Heel veel sterkte. Ik heb zelf twee x een bbz gehad en dat hakt er in. Ook achter gekomen na lang positief testen bij een lege baarmoeder na echo.
    Hou je taai en neem de tijd voor je herstel.

Deel Deze Pagina