Nod na Miskraam, wanneer testen...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marlee16, 24 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie12

Kimmie12 Actief lid

1 sep 2016
    170
    143
    43
    ja Marlee, ik heb de eerste dag van de bloeding aangehouden als 1ste dag van de nieuwe cyclus. dus aanstaande donderdag is eigenlijk mijn NOD, maar ik kon het vanmiddag niet laten en heb toch alvast een kruidvattest gedaan (wel weinig gedronken en gewacht met plassen)..
    spannend hoor, wanneer ga je testen??

2. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Nee ik ben nog in de afrondende fase van de MK. maar de vraag die je stelt mbt hoe te rekenen hield me wel erg bezig..

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Of nog geen eisprong gehad?
    Maar hoop het eerste.

4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Bij mij werkten overigens de testen van Action ook welke keer prima en die kosten helemaal weinig. Dan kan je lekker veel testen.

5. MeFlower

Hebben jullie na de MK nog getest of er nog HCG aanwezig was? of gelijk over gegaan om ovulatie te testen?

6. Kimmie12

Kimmie12 Actief lid

1 sep 2016
    170
    143
    43
    Ik heb na de mk wel nog getest of het hcg al weer weg was en dat was al heel snel zo. (Was ook vrij vroeg waarschijnlijk)

7. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik heb ook nog getest, maar het nam snel af en toen weer ovulatietesten gebruikt.

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb getest totdat hij weg was en toen kwam gelijk de menstruatie.
    Vandaag dus geen eisprong bij mij
    Dat was na 26 dagen. Deze menstruatie duurde
    Trouwens drie weken....

9. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ik ben ovulatietesten gaan gebruiken toen mijn zwangerschapstest negatief was. Dat was na een week! Nu is mijn ovulatietest op het randje van positief! :p (dag 22 na MK)

10. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik heb test gedaan...2 zelfs 1 van Clear Blue en 1 van de kruidvat. Allebei negatief. Was wel ff domper omdat ik echt had verwacht dat mijn cyclus snel op gang zou komen door mijn afscheiding en alles. Ben nu 5 dagen overtijd volgens normale cyclus. Hoop ergens dat mijn ongesteld gewoon snel gaat komen. Maar ook dat hoeft misschien niet. Ik heb 3 dagen voor nod een pijnlijke steek in baarmoeder gehad Ik dacht daar is wat gaande dus wieweet was mijn eitje later en heb ik te vroeg getest. Hoelang duurt een innesteling??? En hoelang erna kan je dan positief testen???
    Zwanger worden direct na een miskraam brengt veel meer onzekerheid met zich mee dat weet ik nu wel want je weet totaal je cyclus niet, niks om aan vast te houden!!! Heb net weer sex gehad😁😁😁 wie weet is mijn eitje nu pas! Dus de onzekerheid houd nog wel even aan ben ik bang!!!

11. MeFlower

welke test heb je gedaan, zwangerschap of ovulatie?

12. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Zwangerschapstest, ik heb nog nooit ovulatietesten gedaan 😁Wilde er na de mk mee beginnen na mijn eerste menstruatie weer dan.

Deel Deze Pagina