nod na miskraam

Discussion in 'Zwanger worden' started by catoo, Oct 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. catoo

catoo Lid

Oct 3, 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op 29 augustus heb ik een spontane vroege miskraam gekregen met 5 weken. Tot vandaag nog steeds niet ongesteld. Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen. Dag 31 getest, negatief. Afeglopen zondag (dag 33) ook negatief.

De kans is klein dat ik zwanger ben (seks op 16 en 23 september) maar toch.....iemand in hetzelfde schuitje? Moet ik nog eens testen, kan ik eigenlijk wel zwanger zijn?

Ik heb al 10 dagen menstruatiegevoel en vorige week woensdag iets bruin bij afvegen. Voel me ook niet lekker maar niet echt typisch zwanger. Ik heb al een zoontje van bijna een jaar.

Graag hoor ik jullie reacties of advies.

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Hier 23 augustus miskraam gehad en gecurreteerd met bijna 11 wk. ook nog geen ongi.. testen zijn wit...dus denk toch lichaam ff rust geven. t zal vanzelf wel op gang komen;)..
    hoop voor jou snel duidelijkheid!!

3. neus

neus Actief lid

Mar 28, 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @Krulletje87: ik herken jouw symptomen wel. Wij hebben elkaar al eerder 'gesproken'. Heb m'n ei ruim week geleden gespot, maar voel me precies als jij. Onze klusmomenten lagen rond de 5 keer (om de dag, in de 'goede' periode). Dit zijn allemaal geen garanties, maar voel me wel typisch....???!!

Ben zo benieuwd wat er bij jou uitkomt.

Normaal zat ik voor de mk iedere keer op 28/29 dagen. Nu zit ik op dag 31, dus nog niet zo veel verder dan normaal. Maar het is zo frusterend om je eigen lichaam niet te kennen. Succes met wachten.

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Ja idd.. nou op zich kijk k nergens van op. misschien is ie wel geweest misschien niet. aangezien ik voor de miskraam dus ook al van die verschrikkelijke cyclussen had van 40-50 dagen zo ongeveer. moet t wel deze week komen denk hihi.. of toch is t lichaam van t padje af.. idd frustrerend je eigenlichaam soms... dank je jij ook succes..

5. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Ook ik zit op het wachtbankje na een vmk op 14/9. Mijn allereerste zwangerschap:( Maar nu moet ik ook maar afwachten wanneer ik ongesteld ga worden.. Ik vind het zo frustrerend dat ik nu het hele zicht op mijn cyclus kwijt ben!!

Dat wachten...pfff...

Groetjes Patricia

6. love7

love7 Actief lid

Sep 12, 2012
    497
    69
    28
    Female
    NB
    snap best dat je lichaam helemaal van slag kan zijn
    zit niks anders op dan afwachten... helaaas
    hoop dat het snel komt en allemaal heel veel succes met zwanger worden hoop snel voor jullie positieve test

liefs love7

7. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

Dec 29, 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    ík heb 3 jan. een mk gehad met 6 week en 4 dagen en 7 maand niet ongesteld geweest...

8. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Meiden wat naar dat jullie allemaal een miskraam hebben gehad :( ik denk dat het lichaam tijd heeft om bij te komen en dat kan wel een tijdje duren. Het kan natuurlijk ook dat als je overtijd bent, je weer zwanger kunt zijn...daarom is het ook zo frustrerend..je weet gewoon nooit waar je aantoe bent :( Ik zou uitgaan van de langste cyclus die je hebt gehad en dan testen.

9. neus

neus Actief lid

Mar 28, 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @MamsvanRobin: ben ook weer vergeten hoe ik me na de vorige mk's voelde. Heb tussen die andere 2 door ook nog gezonde kinderen gekregen, dus dan schuift dat weer meer naar de achtergrond. Maar helemaal weg is het nooit denk ik.

Hebben jullie ervaring met indroogstreepjes van K2v5? Ik had er bij de loze testen van van de week geen ervaring mee. Ze waren omowit, en bleven omowit. Heb er vandaag een gedaan waar na verloop van tijd een streepje te zien is. 't Kan nog steeds vriezen en dooien waarschijnlijk :(

10. catoo

catoo Lid

Oct 3, 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, gisterenavond toch maar een testje gewaagd.....negatief weer natuurlijk. Of ik nou wel of niet zwanger ben, heb wel heel erg last van mijn rug en buik, echt menstruatiekrampen. Heel slap en duizelig ook. Als het na dit weekend nog steeds zo is dan ga ik naar de huisarts.
    Klote he zo'n miskraam. Ook al wist ik het maar kort, je went er snel aan. Toch ben ik realistisch, het komt gwoon heeeel veel voor. Pech dus. Maar nu wel ongeduldig want ik ben helemaal klaar weer zwanger te zijn. Mijn zoontje is nog geen jaar maar kan niet wachten!!!

11. neus

neus Actief lid

Mar 28, 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    catoo: mijn leeftijd begint ook mee te spelen. Ben nu 36. Ik weet dat sommigen dan pas met kinderen 'beginnen' (zelf heb ik er al 2), maar ja, bloed kruipt waar 't niet gaan kan ;)

12. catoo

catoo Lid

Oct 3, 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik overiegens ook de testen van het kruidvat maaar dan 2 voor 11 euro? Die andere heb ik wel zien liggen en wilde ik ook aanschaffen. scheelt toch weer als alles negatief is. Ga ook van die sensitest ovulatietesten kopen. Die goedkoopste. eens even kijken of ik na mijn menstruatie mijn ei kan spotten (klinkt zo stom), eisprong kan vinden.

Succes allemaal!

13. leli2106

leli2106 Lid

Aug 14, 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Herkenbaar allemaal,

Ik heb 7 sept een miskraam gehad,( 7wk) die duurde dan tot 13 sept ongeveer.
    heb geen idee hoe ik mijn cyclus mag rekenen? Ik ga maar van een normale cyclus uit...
    Maar heb ook wel het idee dat het wat langer duurt om op gang te komen.
    Als heb ik geen idee waarom ik dat denk hahaha :)

Ik wacht maar even af. Mag deze week wel testen, maar ben bang voor teleurstelling.

Ik heb al 2 kindjes en ga met mijn nieuwe partner voor een kindje van ons samen...! Spannend!:)

14. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    OOOOOH dit geeft me weinig hoop...
    Ik doorsta momenteel ook een miskraam (begonnen op 1 okt)... heb volgende week een controle bij de gynae... en ik hoop dat mijn lichaam zich snel hersteld... maar als ik dit hier lees... zakt mijn moed...
    Ik duim dat iedereen snel terug aan de slag kan... xxx

15. neus

neus Actief lid

Mar 28, 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Ik voel me voorzichtig blij , of ben ik te optimistisch??

Attached Files:

16. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Hey neus... hm ik zeg ja...
    Toen ik testte met KV was het een héél twijfelachtig lijntje.. dus heb ik een CB digital gedaan en die was duidelijk... dus als je twijfelt, ga zo'n digitale halen ;)

Hoe lang geleden is je MK? En heb je lang gebloed... zijn misschien rare vragen, maar ik vroeg me af, wanneer reken je als 1e cyclusdag... ook al wil ik niet teveel rekenene hé...
    Heb totaal geen idee wat te verwachten, vandaar ;)

Liefs !

17. neus

neus Actief lid

Mar 28, 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Ben blij met meekijkers en -vragers ;).

Mijn mk begon zondagavond 2 sept. met enkele veegjes roze, en maandagochtend met flink vloeien. Houd zelf dus die datum aan, maar heb geen idee of dit juist is. HEt flinke vloeien duurde maar 3 dagen, daarna 2 matig tot niets. M.b.v. ovutesten op de 23e sept. ,'n ei gespot.

Na 2 nega testen veel te vroeg deze week, vandaag de licht positieve van clear blue. Er wordt wel eens gesproken over vals positief, maar denk dat het een verkeerde benaming is. De test kan terdege positief zijn, maar al zeer vroeg uitlopen op een mk. Hoop dat deze test zondagmorgen nog donkerder is. Wil dan nog een keer testen. Deze test was met de 2e ochtendurine (incl. 2 koppen thee). Dan moet die zondag met 1e ochtendurine toch wel donkerder zijn lijkt me :)

18. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Oh spannend neus, ik duim hoor !
    Mercikes om mijn vraag te beantwoorden... mijn miskraam startte op maandagavond, dinsdag was er nog leeg mooi vruchtzakje te zien op de echo, woensdag op echo was het weg..
    Dus misschien moet ik dinsdag of woensdag nemen...
    Vandaag begint het te minderen, dus dat is goed.

Merkte donderdag wel dat ik zeker nog HCG in mij heb, want de verse frambozen smaakten nog steeds raar... (met diepvriesframbozen heb ik dat niet)...

Allez, laat zondag iets weten hé... en je weet ik zweer bij een digital ;)
    Liefs !!

Ps als je de instructies van bijsluiter mooi volgde dan kan het enkel echt positief zijn
    Ps 2 aangezien je 2 eerder negatieve zwangerschapstesten had, weet je nu ook zeker dat het hcghormoon van de vorige zwangerschap al uit je lichaam was... dus deze hcgmeting kan niet vals zijn, denk ik dan !

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dames, wat "vervelend" dat jullie allemaal een VMK hebben doorstaan (of er nog middenin zitten). Ik weet (helaas) hoe het voelt, alhoewel geen 2 mensen het hetzelfde beleven...

Mijn cyclus was eigenlijk meteen weer op orde. Maar ik weet dat het echt enorm kan wisselen. Je kan er geen pijl op trekken helaas. Er zit dus niets anders op dn wachten:x:x.

@Neus: die test zit er positief uit. Je had eerder deze week toch nega testen? Anders zou je je blij kunnen maken met een dode mus. Het kan namelijk ook echt weken duren voordat alle HcG uit je systeem is (na 3 weken nog posi testen terwijl ik zeker wist niet zwanger te kunnen zijn!).

Dames heel veel sterkte met dit verdriet en ik hoop dat jullie allemaal snel weer zwanger mogen worden!!!
    Zo niet, hou moed, bij ons heeft ook een hele tijd geduurt maar ik ben nu wel 30 weken zwanger dus het kan echt!!!!

20. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Dankjewel knuffel,

Ik hoop dat na deze MK mijn lichaam snel terug op orde is... ook al moet ik het ook wat tijd geven... ik kan alleen supporteren tegen mijn lijf : hup hup weer normaal doen...

Ik zie dat je een mooie 30 weken zwanger bent... proficiat en ik wens je een vlotte bevalling en een héééééél gezond kindje toe :)xxx

Share This Page