@ Zico, maar zachten borsten kan geloof ik ook een teken zijn. @ Noukie, spannend meid. Dat misselijk zijn is misschien wel een teken. En er zijn idd mensen die dat aan je kunnen zien. Ik was gisteravond in bed in een keer ook misselijk. En heb nu best wel steken in mijn borsten. Vooral als ik geen bh aan heb. Maar maak mezelf niet te gek, zullen de hormonen wel weer zijn.
Had net bij het na het plassen een veeg bruin/roze slijm op mijn wc papier maar verder nog niets. Vind die onzeker heid maar niets. Ga even poetsen misschien knap ik daar van op.
Nou spannend hoor heb voor het eerst deze maand pijn aan de zijkant van mijn borsten verder geen symptonen was het maar al dinsdag.... Groetjes Sabrina
Bedankt voor jullie lieve berichtjes je is echt heel apart als je op het venstertje ZWANGER zit staan dan geloof je het haast niet hihi
Ik hoop dat gevoel ook snel mee te maken! Heb nu alleen maar het idee dat ik nog steeds een eisprong moet krijgen. Terwijl ik vorige week nog zeker wist dat ik die al gehad heb.
manny82 hier het zelfde.. ik had gister die slijm roze gloed... vandaag geen gloed maar wel slijm.. we hebbe de zelfde dag... dus wie weet Maar heb ook al 31 dagen gehaald.. en dit is dag 30.. dus ik wacht to na het weekend
nou fibromyalgie is reuma in weke delen van je lichaam (spieren pezen en aanhechtingen) heb hier geen medicijnen voor die geeft het zich niet echt. alleen pijnstillers. je loopt de hele dag met pijn. de ene dag erger dan de ander. daar horen ook veel symptomen bij zoals slecht slapen moeheid gevoeligheid van je lichaam koud warm enz (zoek maar eens via google) nou dames vanmorgen hier opgestaan met hoofdpijn misselijkheid/draaierig gevoel pijnlijk en grote (.)(.) had gister de hele dag een honger en een abbonnement op de wc krampen/steken en rond 13.30 een hele grote steek met opstaan (zakte inelkaar) in mijn lies/schaamstreek laten we hopen dta het positief is
Goedemorgen! Hier wat vage buikpijn en steekjes en ook een soort van hongergevoel sinds vanochtend. Volgende week za of zo pas testen, dus even geduld hebben...
Heb de hoop toch een beetje opgegeven deze maand, met zo n late eisprong....dag 22! Dus dan toch maar de op naar de volgende maand... Kan ik toch een borreltje drinken op huwelijk... LIEFS nony
Spannend! Ik zal voor je duimen hoor Jemig wat gaat de tijd langzaam..Ik wou dat het al zondag was en ik een positest in handen heb haha ben bang van niet hoor..Beetje raar, maar ik begin de hoop steeds meer op te geven.
goedemiddag allemaal heb het de laatste tijd een beetje druk gehad dus niet echt tijd gehad om te reageren zo vaak moet stage lopen en dat soort dingen allemaal alies en maria heel erg gefelicteerd
Helaas heeft mijn ongie gisterenmiddag toch doorgezet. Weet ik ten minste waar ik aan toe ben. Ik ga dus naar december. Allen hier nog veel succes. Groetjes, FreeWilly
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & knuffelkonijn 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Gismoo1 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 & Sarake 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly & dennismartine 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 16: Wieffie & Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Siri 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip & Janineenevie 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Leentje79 & Marrie28 & Aaltjuh 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS & stef82 & Noa1980 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 & Lise 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee & Natas1 26: Pipo1973 & Mss Ace & Mouse & Rebbel 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Miepie80 & Enise & Linda78 28: Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 & roosje1201 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44& Kim jonas & Candlelight & Sam1973 186 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 66 Ongi..... 19 Zwanger.... 5 Negatief ..... 1 Twijfel .....14 onbekend 24 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 15 November: 1. Stef ZWANGER!!! 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje 6. Annelies661 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof 10. Yustin 11. Natas1 Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife 5. Roosje 1201 meiden balen zeg..is echt teveel rood deze maand