Vol spanning zit ik te wachten op de eerste tekenen van óf het één of het ander... Ik heb met mezelf afgesproken pas te testen als ik écht overtijd ben, dus nog een weekje wachten...
nou dames, de pc gaat hier uit, weekend! Wel een druk weekend voor de boeg dus zal geen tijd hebben om hier bij te lezen (en geen tijd om aan NOD te denken en hoe lang dat nog duurt) dus als ik maandag weer kom kijken wil ik heeeeeel veel roze zien! Succes voor iedereen en een fijn weekend allemaal!
Omdat ik niet meer kon wachten tot zondag heb ik vandaag getest. en en en POSITIEF! WOW we zijn zo blij! Een heel mooi kruis van de clear blue! (ps : de meiden die me kennen van een ander forum ik wil het graag even voor me houden daar )
He dames Heb vanmiddag lekker even geshopt met moeders en toen ik een kerst boom tilde voelde het net alsof er iets knel zat dat weg spatte. Naderhand had ik roze ongi. Nou heb ik de moed al een beejte op gegeven maar las dat het ook innestelingsbloed kan zijn. Mijn ei is op 5 nov. geweest dus misschien dan toch. Ik hou jullie op de hoogte.
Ook ik kon niet wachten met testen tot dinsdag En bij mij was de test ook positief er stond zwanger een digi van CB. iK dacht echt moeet er niet nog iets voor. echt super wel dus nog kort Bij de dokter gaf ie licht positief aan . Ga dinsdag nog maar een potje brengen
Hoi alies, Geweldig van harte gefeliciteerd. Ben zelf nog steeds niet ongi geworden en heb ook niet het gevoel dat ik het word. We wachten af.
@ Janine het word zeker spannend. Als ik zo lees dat jij al getest heb. Zou ik het ook wel willen doen. Maar mijn nod is pas 22ste.