@ Janine het word zeker spannend. Als ik zo lees dat jij al getest heb. Zou ik het ook wel willen doen. Maar mijn nod is pas 22ste. _________________ Ik voelde het eigenlijk al ik had zon last van krampen en vannacht was echt niet normaal. het was gewoon anders dan normaal ik dacht eerst ongikrampen maar die heb ik nooit zo heftig ik dacht baat het niet schaadt het niet maar is evengoed nog spannend er kan nog vannalles fout gaan
@ Janine, bij mij is het deze maand ook wel anders. Maar kan natuurlijk ook van het ontpillen komen. De vorige 2 maanden heb ik veel pijn gehad. En nu stukken minder, wel een appart gevoel linksonder. Borsten voelen heel raar en met vlagen ben ik ontzettend moe. Maar ik ga maar niks hopen. Vorige maand had ik nu al getest.
Hoi allemaal, Ik hoop dat iemand mij kan helpen....vorige week donderdag ben ik begonnen met ovu testen eerste keer niks tweede dag een licht streepje die met de dag iets donkerder werd.....maandag niks meer dus ik dacht nou ja ik heb hem of misgelopen of ik heb geen eisprong gehad.... Nu had ik woensdag weer testen binnen gekregen dus ik dacht laat ik nog eens testen....en ja hoor een lichtroze streepje....gisteren was hij donkerder ...zo had ik hem nog niet gehad en ik heb net getest ....weer donkerder net zo'n kleur als bij als de controle streep.....JOEPIE ( dus ik denk of dat ik hem heb gehad of hij komt nog ...) Nu is mijn vraag heb al 2 mnd een cyclus van 34 dagen... dus nu ook maar vanuit gegaan heb vorig weekend ook toen me eisprong zou moeten zijn ook kramp gehad maar dat heb ik nu ook....en ben super moe...ik nu uitgaande van 34 dgn vandaag of morgen mijn eisprong hebben? Hopelijk kan iemand mij helpen....je mag me eventueel een PB sturen! Liefs van een onzekere diddl
Hoi meiden, Hoop dat ik de aankomende dagen nog niet ongi wordt. Heb besloten maandag weer een test te doen. Ben dan 6 dagen overtijd, als de ongi weg blijft. Iedereen succes, het is weekend. Voel me verder prima . Ben normaal erg beroert als ik ongi moet worden. Zit volgens mij allemaal tussen de oren bij mij . Meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd. lijkt me een heerlijk gevoel. groetjes martine
Wow, weer een aantal zwangeren erbij! Super gefeliciteerd! HIer wachten tot de 22ste dan ga ik testen!
ben net terug van mijn stage en nu lekker weekend janine en mila heel erg gefeliciteerd lekker genieten
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & knuffelkonijn 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Gismoo1 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 & Sarake 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly & dennismartine 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 16: Wieffie & Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Siri 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip & Janineenevie 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Leentje79 & Marrie28 & Aaltjuh 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS & stef82 & Noa1980 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 & Lise 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee & Natas1 26: Pipo1973 & Mss Ace & Mouse & Rebbel 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Miepie80 & Enise & Linda78 28: Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 & roosje1201 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44& Kim jonas & Candlelight & Sam1973 186 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 67 Ongi..... 21 Zwanger.... 5 Negatief ..... 1 Twijfel .....14 onbekend 24 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 15 November: 1. Stef ZWANGER!!! 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje 6. Annelies661 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof 10. Yustin 11. Natas1 Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife 5. Roosje 1201 gefeliciteerd meiden
Vandaag mn nod. Negatief getest, maar nog geen bloed. Van mij mogen ze komen hoor als ik dan toch niet zwanger ben dan maar ongesteld. Kan ik meteen gaan beginnen met de medicijnen voor de ivf-icsi
he funny me , ken je al een heel tijdje en volg je ook, balen dat je weer negatief hebt getest meid, had het jullie zo gegund, jullie zijn ook al een heel tijdje bezig. Hopelijk zullen jullie snel zwanger zijn met jullie ivf.
Hee Zico, Lief van je! JIj moet ook nog maar een paar dagen he voor je kunt testen? Ik duim heel hard voor je!
Hello iedereen, Nog steeds niet ongi en nog niets dat er op wijst. Is echt zo spannend. Morgen gaan we testen... hopelijk kan ik jullie goed nieuws melden. Ik hoop het echt zo hard... Is raar, een keer dat je beslist dat je zwanger wil worden, kan het best zo snel mogelijk! XXX
Nogmaals ik voeg me hier ook ff tussen Ik heb maandag of dinsdag mijn nod. Mijn lichaam is helemaal van slag ik heb allemaal vage klachtjes -borrelende darmen -holle maag en veel honger -koud -moeie benen -sneller moe -vage lichte ongiepijn -melkachtig slijmverlies Ik denk dat me lichaam me voor de gek aan het houden is. gr noes
@ Janine, bij mij is het deze maand ook wel anders. Maar kan natuurlijk ook van het ontpillen komen. De vorige 2 maanden heb ik veel pijn gehad. En nu stukken minder, wel een appart gevoel linksonder. Borsten voelen heel raar en met vlagen ben ik ontzettend moe. Maar ik ga maar niks hopen. Vorige maand had ik nu al getest. _________________ hey mupkuh ik had die symptonen ook behalve dat van de borsten daar voel ik nog steeds niks misschien omdat ze klein zijn maar om de een of andere reden wist ik het gewoon Ik ben pas in sept. gestopt met de pilwel eerst strip afgemaakt. toen gewoon na 28 dagen ongi geworden. ja en nu dus zwanger . dus wie weet het kan zomaar raak zijn succes in ieder geval liefs janine
he dames hier nog steeds heel licht roze vloed en ben zo ontzettend moe. Ga zo lekker in bed. Ben normaal nooit zo laat wakker maar heb net een poosje op de bank geslapen dat doe ik anders nooit. O duimen
Nog niets roods te zien! Maar durf nog niet te blij te zijn want test was negatief...maar wellicht te vroeg uitgevoerd... Wil gewoon zo graag weten waar ik aan toe ben... Esje
Hoi meiden, Aan alle zwangeren...wat een geweldig leuk nieuws!Gefeliciteerd! Hier is het broekloeren ook begonnen,ben benieuwd wat het gaat worden...de duivels of zwanger! Morgennamiddag zal ik testen als ik tegen dan nog geen 'rood' gezien heb. Succes nog aan alle andere meiden! Liefs, Spekske
@ Janine, Thanks meid. Hoop echt dat er iets in mijn buikje groeit. Ik ben 1 maandje eerder gestopt met de pil op 31 augustus. Hoop echt zo dat ik net als jou en andere zwanger ben Mijn vriend moet volgende week weer heel de week weg voor zijn werk. Vind het wel zo leuk om samen met hem te testen. Weet nu dus niet wat ik moet doen. Want als ik hier heel de week alleen zit ben ik bang dat ik de test pak waar hij niet bij is.