ik ben vanmorgen ongesteld geworden Dat is dan weer mooi balen... Maar ja, we gaan gewoon weer door Esje
Hallo allemaal! Mijn NOD is 29 november, maar ik heb nu sinds dinsdag ongikrampen en een dikke week last van pijnlijke, zware (.)(.) ... Dinsdag begon het met hele felle steken onderin, en het is daarna overgegaan in ongipijnen, terwijl ik het pas 29 november zou moeten worden (liever niet natuurlijk ).. Wat zou dit eventueel kunnen zijn? Weet alleen nog van toen ik zwanger was van Jamie ik ook weken voordat ik ging testen ongipijnen had, en mezelf steeds vertelde dat ik nog wel ongi zou worden.. Is het verstandig om nu te gaan testen? Of moet ik echt wachten tot na mijn NOD?
@ Queenbee, spannend meid misschien een goed teken. Ik zou nog wel ff wachten met testen, lijkt me erg vroeg. Hoeveel cyclusdagen heb je aangehouden.
hallo meiden! Mijn Nod is 28 nov..heb natuurlijk nu al weer allerlei symptonen, maar ja mijn lichaam speelt spelletjes met me..ik zit nu in ronde 5 (niks vergeleken met andere meiden)..maar ik ben zoo zenuw8g..... Hebben jullie dat ook zo erg?,ik ga helemaa lezen wanneer ik evt een innestelbloeding kan krijgen en symptone maak me zelf helemaal gekkk en kan t niet helpen kus shenna
bij mij nog geen ongi te bekennen, maar ook geen tekenen van een eventuele zwangerschap. ( ik heb nl deze hele maand getemperatuurd en er is nog geen verhoging te bekennen) Ik zal wel een hele lange cyclus hebben dit keer ( is nl pas tweede ronde na stoppen met de pil) Ik hou jullie op de hoogte.....
goh sari wat vervelend, ik denk alleen niet dat een vk je veel kan helpen of zal helpen. hier word gezegd dat als je bloed met kramp dat het niet zo heeft mogen zijn. daar maken ze geen echo ofzo voor. of ze sturen je door naar huisarts hier nog een paar dagen tot test dag
dag dames, wat vervelend die onzekerheid voor je..ik hoop dat de test toch goed positief blijft en je toch mag gaan genieten! hier wordt het ook spannend...nog steeds dezelfde symptomen, ben alleen bang dat mijn lichaam me weer in de steek en voor de gek houdt
Hey Meiden, Ben net even wezen winkelen en heb de hele tijd een trekkerig gevoel gehad links onder. Nu was ik wel een beetje aan het stressen. Ben zo benieuwd of ik zwanger ben. Ook omdat mijn broertje en vriend vanavond lekker gaan drinken. En ik zou zo graag 1 klein glaasje willen...
de vorige ronde zette ik ook een berichtje neer, en werd een kwartier daarna ongi haha en vandaag moet ik ongi worden. en ik heb gister al een ongi gevoel gehad, en vanmorgen ook, en die is nu al de hele dag weg. wil graag wel eens weten of er nog meer meiden zijn die dit hebben. en als ze toen toch zwanger zijn geworden. dit is nog maar ronde twee...dus verwacht niet te veel en wacht geduldig af.. groetjes pris
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & knuffelkonijn 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Gismoo1 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 & Sarake 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly & dennismartine 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 & Teunisje 16: Wieffie & Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Sari 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip & Janineenevie 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Leentje79 & Marrie28 & Aaltjuh 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS & stef82 & Noa1980 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 & Lise 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee & Natas1 26: Pipo1973 & Mss Ace & Mouse 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Miepie80 & Enise & Linda78 & Rebbel 28: Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 & roosje1201 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44& Kim jonas & Candlelight & Sam1973 187 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 70 Ongi..... 21 Zwanger.... 5 Negatief ..... 3 Twijfel .....15 onbekend 24 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 15 November: 1. Stef ZWANGER!!! 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje 6. Annelies661 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof 10. Yustin 11. Natas1 Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife 5. Roosje 1201
Ik sta op 21 november, maar mag in 't rood. Bleeeh, buikpijn! De zijn vroeg deze keer. Nu lekker gluhwein drinken op de bank, elk nadeel heb z'n voordeel...
ik heb jullie in de lijst bovenin gezet, prismeis eigenlijk is geel als we niks van die persoon weten...maar je hebt nog niet getest? want anders kan ik neg of twijfel zetten
Jullie mogen mij op negatief zetten. Ik heb een beetje aan de vroege kant getest. Maar had zo'n megasteken dacht echt dit kan niet goed zijn. Denk dat mijn ei niet geweest is deze maand. Is ook wat mijn tempkaartje zegt. Ben denk nog gewoon aan het ontpillen.